La Pulga Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Die komt trouwens ook gewoon om gelijk voor het dubbele bedrag te vertrekken? Onze Markie is wel zo slim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Niemand die even een liveblog kan maken van alle reacties op Fr12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Potverdikkie dan zal Sulemana dus niet komen Matige bedoeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Zou hij bij jullie een basisplek hebben eigenlijk? Dat vraag ik me af eerlijk gezegd... Denk ook dat jullie z'n salaris niet zouden willen betalen. Berghuis zit op ruim 2, denk niet dat hij voor hetzelfde geld naar Ajax wil en denk dat Ajax op hun beurt geen 3 miljoen wil betalen en hem in de categorie Tadic, Haller en Klaassen gaat belonen. En ik heb de hoop dat Berghuis ook wel inziet dat hij een van de belangrijkste Feyenoorders van deze eeuw is, dat niet op het spel wil zetten en dat hij in die 5 jaar dat hij inmiddels bij ons speelt wel enige vorm van clubliefde heeft opgebouwd. Anders was hij destijds wel naar PSV gegaan. Ik spiegel mezelf dus maar voor dat hij niet wil en als ie wel gaat zou ik nog eerder Sjaak Troost met z'n achterlijke clausule erop aankijken dan Berghuis zelf.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Lijkt me heel raar. Antony en Neres zijn toch gewoon beter. Hebben ook meer snelheid/diepte en kunnen nog voor een mooie prijs verkocht worden ook mits goed (Europees) seizoen. Voelt vooral als Feyenoord pesten. Of misschien wel juist PSV pesten. Dat ze bij Ajax denken: goh, Max en Berghuis met voorzetjes op Luuk de Jong, dat is wat te veel van het goede. Weghalen die Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 29 minuten geleden zei Rogier.: Potverdikkie dan zal Sulemana dus niet komen Matige bedoeling Begreep van VI dat zijn zaakwaarnemer een te hoge fee zou vragen, waardoor die transfer voorlopig geparkeerd staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 2 uur geleden zei Regis: Mag hopen dat het Feyenoord pesten is. Steven echt niet welkom in Amsterdam. Naja on koffie te zetten misschien. reden om je seizoenskaart op te zeggen. Moet die bloeier echt niet in een Ajax shirt. Er zijn weinig voetballers waar ik echt een hekel aan heb, maar aan Berghuis heb ik echt de schurft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 37 minuten geleden zei Rogier.: Potverdikkie dan zal Sulemana dus niet komen Matige bedoeling Mwah. Die is wel echt voor de positie links. Berghuis de andere flank. Dus dat zegt nog weinig imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Zo, dan wordt mijn clubliefde wel even heel erg getest zeg. Berghuis bij Ajax. ik word er bijna misselijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Zo, dan wordt mijn clubliefde wel even heel erg getest zeg. Berghuis bij Ajax. ik word er bijna misselijk van. Ik kan alleen maar om lachen. IK hoorde vandaag voor eerst op Discord van een osm crewgenoot. Dit is toch een grap alvast voor 1 april volgend jaar? Ga dan nog liever voor Gakpo ofzo... Heeft Marc Overmars Corona te pakken en is ie delirius ofzo? Berghuis?!?! Hij moet minimaal ziek zijn, anders valt dit niet te verantwoorden.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Nee, de koffie in Amsterdam is op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 15 minuten geleden zei Kyrill: Ik kan alleen maar om lachen. IK hoorde vandaag voor eerst op Discord van een osm crewgenoot. Dit is toch een grap alvast voor 1 april volgend jaar? Ga dan nog liever voor Gakpo ofzo... Als Gakpo voor 4 miljoen is op te halen; direct doen! Maar denk dat PSV voor hem (zeker aan Ajax) minstens 20-25 miljoen zal vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 minuut geleden zei FlyD: Als Gakpo voor 4 miljoen is op te halen; direct doen! Maar denk dat PSV voor hem (zeker aan Ajax) minstens 20-25 miljoen zal vragen. Werd er eerst ook over Mo-tje gezegd en die kan je nu gratis ophalen zowat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Werd er eerst ook over Mo-tje gezegd en die kan je nu gratis ophalen zowat En hij is nog steeds niet weg kan je nagaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 2 uur geleden zei Socrates: Lijkt me heel raar. Antony en Neres zijn toch gewoon beter. Hebben ook meer snelheid/diepte en kunnen nog voor een mooie prijs verkocht worden ook mits goed (Europees) seizoen. Voelt vooral als Feyenoord pesten. Of misschien wel juist PSV pesten. Dat ze bij Ajax denken: goh, Max en Berghuis met voorzetjes op Luuk de Jong, dat is wat te veel van het goede. Weghalen die Berghuis. Berghuis draagt al 4 jaar een armetierig Feyenoord, waar Antony en Neres nooit op een lange termijn beslissend zijn geweest voor de gedoodverfde titelkandidaat in deze competitie. Berghuis was afgelopen seizoen in zijn eentje al bij meer doelpunten direct betrokken dan Antony en Neres bij elkaar. Zegt genoeg natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Er is ook een reden waarom die niet bij Feyenoord zitten, hè. Zijn allebei ook nog een stuk jonger. Antony is completer en talentvoller en Neres heeft in die CL-campagne een niveau gehaald waar Berghuis alleen maar van kan dromen. Die kan helemaal niet mee in dat tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 26 minuten geleden zei Urbeto: Berghuis draagt al 4 jaar een armetierig Feyenoord, waar Antony en Neres nooit op een lange termijn beslissend zijn geweest voor de gedoodverfde titelkandidaat in deze competitie. Berghuis was afgelopen seizoen in zijn eentje al bij meer doelpunten direct betrokken dan Antony en Neres bij elkaar. Zegt genoeg natuurlijk. Dat zegt niet genoeg. Alleen al wetende dat er een Tadic naast speelt die goals (incl penals) en assists opeist. Berghuis heeft een iets sterker linker been (schot, voorzet), maar op andere vlakken (snelheid, wendbaarheid, mentaal, toekomstperspectief) minder dan Antony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 27 minuten geleden zei Socrates: Er is ook een reden waarom die niet bij Feyenoord zitten, hè. Zijn allebei ook nog een stuk jonger. Antony is completer en talentvoller en Neres heeft in die CL-campagne een niveau gehaald waar Berghuis alleen maar van kan dromen. Die kan helemaal niet mee in dat tempo. Geld inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Denk ook dat Berghuis niet aan spelen toekomt als 'ie komt. Een niet-spelende Berghuis zou ik niet in je selectie willen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 uur geleden zei Socrates: Er is ook een reden waarom die niet bij Feyenoord zitten, hè. Zijn allebei ook nog een stuk jonger. Antony is completer en talentvoller en Neres heeft in die CL-campagne een niveau gehaald waar Berghuis alleen maar van kan dromen. Die kan helemaal niet mee in dat tempo. Jij stelde dat ze beter zijn, terwijl ze volgens jou dus meer potentie hebben. Dat is natuurlijk niet hetzelfde. En tja, een aantal goede wedstrijden van 2/3 jaar geleden als argument aanhalen.. Dat is toch wel wat tragikomisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Ik vind Neres intrinsiek beter ja, zeker voor op Europees niveau zou ik hem de zware voorkeur geven. Antony is vergelijkbaar, maar veel meer talent, dus wel zonde om hem op de bank te zetten. Berghuis zou een aardige invaller zijn voor in de competitie, maar dat zal die wel niet willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Pena van Emmen wordt nu in verband gebracht met Ajax. Dat zou ik wel eens willen zien Geinige speler. Zal uiteindelijk vast niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Komt ook maar vanaf een Zuid-Amerikaans krantje he. Zal vast gewoon de naam Ajax gedropt zijn door een zaakwaarnemer om wat interesse aan te wakkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 1 uur geleden zei Chiemel: Pena van Emmen wordt nu in verband gebracht met Ajax. Dat zou ik wel eens willen zien Geinige speler. Zal uiteindelijk vast niet gebeuren. Jij gelooft dat soort onzin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Haller, Berghuis, Antony, Kamaldeen, Tadic en een tweede jonge (reserve)spits. Leuk rijtje. Neres die dan vertrekt voor een mooi bod. Antony mist toch sowieso de voorbereiding plus begin competitie vanwege de Olympische Spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten