Hwb Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Godsamme jongens. Had serieus niet gedacht dat ik nog eens mee zou maken dat Ajax een absolute topclub in eigen huis zou vernederen. Wat is dit geweldig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterhs Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei MisterX: Ik moet wel zeggen dat ik de voetbalgerelateerde artikelen in de metro vandaag echt geweldig vindt. Geen woord over deze wedstrijd, maar wel 4 kantjes over een of andere fanshop van Feyenoord die geopend is ofzo. Dan sla je dus de plank goed mis als krant zijnde. Daar mag ik dan toch wel op zeiken? Ik moet natuurlijk wel mijn naam eer aan doen en dus ergens op gaan zeiken ... Hahaha je slaat echt de spijker op zijn kop. Doe het bijna nooit meer, maar vanmorgen op Rotjeknor CS dacht ik , laat ik weer eens de Metro pakken. Exact wat je zegt, geen woord erover. Terwijl zij straks weer door ons verbeterde toegang in Europa krijgen, om vervolgens weer vroeg eruit te liggen. Jankmuilen. 6 maart 2019 bewerkt door Peterhs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) 8 uur geleden zei Twan1810: Erg knap hoor. Vind alleen wel dat er nu veel te makkelijk wordt gedaan over de blunder van de VAR bij de 0-3 en de blunder van Courtois bij de 1-4. Ajax zat echt alles mee vanavond, dat valt lastig te ontkennen. Desondanks gefeliciteerd Je kraamt een beetje onzin uit. Want jij hebt bewijs dat de bal over de lijn is? Zou ik graag willen zien. Alles zat mee wellicht. Maar als dat meer in balans was geweest, dan was het alsnog iets van 3-6 geweest en was Ajax ook doorgeweest. En als @Hwb woorden gaat gebruiken als fuck yeah en godsamme, dan weet je dst er iets bijzonders heeft plaatsgevonden. 6 maart 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 7 uur geleden zei Barteh: Ik zou bijna "QFT" zeggen maar dat vind ik zo een gayopmerking. Maar ik ben het wel met je eens dus ik zeg het op een andere manier. Over twee wedstrijden was je gewoon veel beter dan Real. Zwaar terecht gewonnen. Nu hopen op een gunstige loting. Mogen we dromen van de CL-winst dit jaar? Gay opmerking? Wat zeg jij nu anders dan ik? Dan is jouw opmerking toch net zo "gay"? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterhs Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 8 uur geleden zei Twan1810: Erg knap hoor. Vind alleen wel dat er nu veel te makkelijk wordt gedaan over de blunder van de VAR bij de 0-3 en de blunder van Courtois bij de 1-4. Ajax zat echt alles mee vanavond, dat valt lastig te ontkennen. Desondanks gefeliciteerd 1 Het is geen blunder van VAR. Zoals al gezegd wordt, als het niet met zekerheid te zien is, moet het goedgekeurd worden. 2 Voetballende blunders worden in iedere wedstrijd gemaakt. Keeper maakt een keuze, tja weet niet of het dan een blunder genoemd moet worden. Als je hem laat glippen of slecht uitschiet dan is het een blunder. Spel verkeerd lezen, als dat al blunders zijn, is iedere goal vanaf nu een blunder van de tegenstander. 3 Thuis zijn we juist enorm genaaid met de VAR en hadden we al bijna hier niet eens meer hoeven te spelen. Beide wedstrijden zijn ze gewoon veruit de betere ploeg geweest en verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 3 minuten geleden zei Chiemel: Je kraamt een beetje onzin uit. Want jij hebt bewijs dat de bal over de lijn is? Zou ik graag willen zien. Alles zat mee wellicht. Maar als dat meer in balans was geweest, dan was het alsnog iets van 3-6 geweest en was Ajax ook doorgeweest. En als @Hwb woorden gaat gebruiken als fuck yeah en godsamme, dan weet je dst er iets bijzonders heeft plaatsgevonden. ? Voor mij trouwens de actie (in de eigen 16) die de avond symboliseert: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Vond de assists van Tadic ook wel erg lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 1 uur geleden zei MisterX: Ik moet wel zeggen dat ik de voetbalgerelateerde artikelen in de metro vandaag echt geweldig vindt. Geen woord over deze wedstrijd, maar wel 4 kantjes over een of andere fanshop van Feyenoord die geopend is ofzo. Dan sla je dus de plank goed mis als krant zijnde. Daar mag ik dan toch wel op zeiken? Ik moet natuurlijk wel mijn naam eer aan doen en dus ergens op gaan zeiken ... Dat zal wel iets te maken hebben met het tijdstip waarop de krant naar de drukker gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 40 minuten geleden zei Kavinos: Gay opmerking? Wat zeg jij nu anders dan ik? Dan is jouw opmerking toch net zo "gay"? Hij doelt daarmee op de term 'QFT'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Leuk spelertje, die Tadic. Misschien is dat wat voor Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Ah, bedankt @bril_idioot ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Of aan de pik van papa Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Of van Onana. Of van Frenkie. Of van Danny Blind. Of van de Ligt. Of van Donny. Of van Neres. Of.... LEKKER DITTTTT!!!111 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kavinos: Vond de assists van Tadic ook wel erg lekker hoor Zeker, vond het ook niet de beste actie van de avond, wel de meest symbolische. Vooral doordat Modric zo op z'n kont belandt. 31 minuten geleden zei Gert: Of van Frenkie. Is niet zo'n bijzondere hoor. 6 maart 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Jij weet hoe de plasser van de vader van Frenkie eruit ziet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 2 uur geleden zei Peterhs: Hahaha je slaat echt de spijker op zijn kop. Doe het bijna nooit meer, maar vanmorgen op Rotjeknor CS dacht ik , laat ik weer eens de Metro pakken. Exact wat je zegt, geen woord erover. Terwijl zij straks weer door ons verbeterde toegang in Europa krijgen, om vervolgens weer vroeg eruit te liggen. Jankmuilen. 3 uur geleden zei MisterX: Ik moet wel zeggen dat ik de voetbalgerelateerde artikelen in de metro vandaag echt geweldig vindt. Geen woord over deze wedstrijd, maar wel 4 kantjes over een of andere fanshop van Feyenoord die geopend is ofzo. Dan sla je dus de plank goed mis als krant zijnde. Daar mag ik dan toch wel op zeiken? Ik moet natuurlijk wel mijn naam eer aan doen en dus ergens op gaan zeiken ... Wat @PJHoutman inderdaad al zei; staan nooit uitslagen in van de Europese wedstrijden, omdat de krant dan al bij de drukkerr ligt. Vond die actie van Frenkie bij een aanstormende Vinicius en Modric vlakbij hem, nog beter @Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Hahaha ja dat Vinicius uitgleed. Genieten ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Gert: Jij weet hoe de plasser van de vader van Frenkie eruit ziet? Geregeld mee onder de douche gestaan. Ik weet trouwens niet hoe jij erbij kwam dat Neres 2 meter buitenspel stond bij die gemiste kans @Kokkie, was kantjeboord. Denk zelf dat hij nog goed staat, bal is ook al net vertrokken van de voet. 6 maart 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Die actie van Tadic bij de 0-2 kennen ze nog wel van een andere goed spelertje, die ooit in Madrid speelde. Echt weergaloos, wat een genot was dat gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Oke, die heb ik gemist dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterhs Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 1 uur geleden zei 007mark: Wat @PJHoutman inderdaad al zei; staan nooit uitslagen in van de Europese wedstrijden, omdat de krant dan al bij de drukkerr ligt. Er zijn 2 verschillende metro's Rotterdam en Amsterdam gebaseerd. Waarom vond ik voorheen dan wel in de Amsterdamse over de europese wedstrijden de dag na de wedstrijd toen ik nog op schiphol werkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Jezus waar maak je je druk om man. Dat ze in Rotterdam niet over de winst van Ajax schrijven? Kan jou dat schelen, je hebt net de kwartfinale van de CL gehaald door de titelverdediger uit te schakelen. Gefeliciteerd Ajacieden! Ik juich echt nooit voor Ajax, ook Europees niet. Toch merkte ik in de tweede helft dat ik er een beetje van zat te genieten. Zal ook door de tegenstander komen, brr. Wat een partij, één van de beste en meest memorabele die ik ooit heb gezien in de Champions League. Met een beetje geluk loot je Tottenham of de winnaar van Roma/Porto en je kan de halve finale nog halen ook. Kunnen ze Bayern eigenlijk al loten mochten ze door gaan? Lijkt me wel toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 (bewerkt) Volledig vrije loting @Beppu inderdaad. Zelf gemixte gevoelens over welke ploeg je zou moeten loten. Zou Tottenham denk ik het mooiste affiche vinden, tegen Eriksen, Alderweireld, Vertonghen en Sanchez, en inderdaad, wel een kans om door te gaan. Tottenham had het al hartstikke moeilijk tegen PSV, en verkeren niet meer in de beste vorm, terwijl ze nog steeds een druk programma hebben (en veel internationals die toch aan de bak moeten). Roma of Porto is natuurlijk altijd leuk, want dat is denk ik 50/50. Even Kluivertje wegspelen Belangrijkste denk ik dat je niet City loot, dan ga je er keihard af. 6 maart 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Bayern, Porto/Roma of Spurs zou het meest "gunstig" zijn. Paris-SG, Liverpool, City en Barcelona kan je beter nog even een ronde mee wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten