Sophomore Geplaatst 16 september 2019 Share Geplaatst 16 september 2019 (bewerkt) Op 11-9-2019 om 09:01 zei 007mark: De laatste serieuze wedstrijden van Jong Oranje waren vorig jaar oktober. Kan veel gebeuren in een jaar. Snap je punt, maar op een gegeven moment gaan de prestaties bij de nationale ploeg zwaarder tellen dan bij de club. Bijvoorbeeld omdat een speler niet past in het systeem/speelwijze. Zijn voorbeelden zat van spelers die gepasseerd worden bij de nationale ploeg wegens matige prestaties bij deze ploeg, terwijl deze spelers goed spelen bij zijn club. Zoveel voorbeelden, dat ik er nu geen kan bedenken ;c. Edit: Recente voorbeelden zijn Fekir, Laporte, Wijnaldum tijdje terug, De Gea. Scholes is een klassiek voorbeeld, maar dan ga ik wel wat ver terug. Speelt vanavond in de derby trouwens echt dramatisch, echt enorm slecht. Nu voorkomt hij een zeker doelpunt Maar ok, had net zo goed eigen doelpunt #2 kunnen zijn. Nam een enorm risico. 16 september 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 België, Rusland, Italië en Polen zijn de eerste landen die zich hebben geplaatst voor EURO2020. Betekent overigens ook direct dat Italië zelf het EK gaat aftrappen op 12 juni 2020 in Rome. Rusland zal plaatsnemen in poule B. Als we helemaal ver vooruitkijken: Nederland zou bij plaatsing in poule C komen. Mochten ze daarin dan 2e worden komen ze in de 8e finale uit tegen de winnaar van poule A, wat dus mogelijk Italië is. San Marino, Liechtenstein, Andorra, Faoroer Eilanden, Gibraltar, Malta, Cyprus, Letland, Estland, Litouwen, Moldavië en Kazachstan zijn sowieso al kansloos voor plaatsing. En een aantal groepen ligt het nog leuk open. Voor Nederland is het trouwens ook nog belangrijk om beide duels in november winnend af te sluiten. De potindeling voor de loting van het EK gaat namelijk op basis van de overall ranking van alle kwalificatiegroepen. Toch lekker om dan bijvoorbeeld Portugal, Frankrijk en Kroatie te onglopen (die geen speelstad hebben op het EK, en dus ook geen eigen poule). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Hoe zit het met de coëfficienten chef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Hoe zit het met de coëfficienten chef Ja vriend, dat is natuurlijk met clubvoetbal he, niet met nationale elftallen. Daar hebben we de wereldranglijst voor met een extreem moeilijke formule. Maargoed, ik heb er speciaal voor jou even een lange analyse over gemaakt. Spoiler Je bent een enorme paardenlul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 52 minuten geleden zei 007mark: Ja vriend, dat is natuurlijk met clubvoetbal he, niet met nationale elftallen. Daar hebben we de wereldranglijst voor met een extreem moeilijke formule. Maargoed, ik heb er speciaal voor jou even een lange analyse over gemaakt. Toon verborgen inhoud Je bent een enorme paardenlul. Die kan ik waarderen op de maandagmorgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) 12 uur geleden zei 007mark: België, Rusland, Italië en Polen zijn de eerste landen die zich hebben geplaatst voor EURO2020. Betekent overigens ook direct dat Italië zelf het EK gaat aftrappen op 12 juni 2020 in Rome. Rusland zal plaatsnemen in poule B. Als we helemaal ver vooruitkijken: Nederland zou bij plaatsing in poule C komen. Mochten ze daarin dan 2e worden komen ze in de 8e finale uit tegen de winnaar van poule A, wat dus mogelijk Italië is. San Marino, Liechtenstein, Andorra, Faoroer Eilanden, Gibraltar, Malta, Cyprus, Letland, Estland, Litouwen, Moldavië en Kazachstan zijn sowieso al kansloos voor plaatsing. En een aantal groepen ligt het nog leuk open. Voor Nederland is het trouwens ook nog belangrijk om beide duels in november winnend af te sluiten. De potindeling voor de loting van het EK gaat namelijk op basis van de overall ranking van alle kwalificatiegroepen. Toch lekker om dan bijvoorbeeld Portugal, Frankrijk en Kroatie te onglopen (die geen speelstad hebben op het EK, en dus ook geen eigen poule). Er moet toch nog geloot worden om de poules? Of zijn de geplaatste ploegen (pot 1 zeg maar) ook al toegewezen aan een poule? 14 oktober 2019 bewerkt door tdogg16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2019 Share Geplaatst 14 oktober 2019 4 minuten geleden zei tdogg16: Er moet toch nog geloot worden om de poules? Of zijn de geplaatste ploegen (pot 1 zeg maar) ook al toegewezen aan een poule? Gastlanden hebben al een poule toegewezen gekregen, moeten ze zich alleen nog plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 (bewerkt) Na de overwinning op Albanië en gisteren de gelijkspel tegen de Fransen staat Turkije met 1 been op het EK. Verschil met nummer 3 IJsland is nu 4 punten. Onderling resultaat met de Fransen is in het voordeel van Turkije waardoor zelfs plek 1 in het vizier is. Wat een geweldig centrum met Merih Demiral (21, Juventus ) en Caglar Soyuncu (23, Leicester) In november eerst IJsland thuis, en daarna Andorra uit. 15 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Pijnlijk om te zien al die Turken met hun militaire groet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Zou mooi zijn als meer clubs het voorbeeld van Sankt Pauli volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 12 minuten geleden zei cimbomcu: Na de overwinning op Albanië en gisteren de gelijkspel tegen de Fransen staat Turkije met 1 been op het EK. Verschil met nummer 3 IJsland is nu 4 punten. Onderling resultaat met de Fransen is in het voordeel van Turkije waardoor zelfs plek 1 in het vizier is. Wat een geweldig centrum met Merih Demiral (21, Juventus ) en Caglar Soyuncu (23, Leicester) In november eerst IJsland thuis, en daarna Andorra uit. Geen woord over het militaire saluut van hele selectie. Wel benieuwd wat jij daar van vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 (bewerkt) 48 minuten geleden zei 007mark: Geen woord over het militaire saluut van hele selectie. Wel benieuwd wat jij daar van vindt. Had je dat verwacht dan? Demiral inderdaad mooi talent. Juventus heeft zich goed versterkt met het oog op de toekomst met hem en Matthijs. 15 oktober 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Nu heb ik de transferperikelen niet zo gevolgd, zeker niet rondom de Italiaanse competitie, maar de laatste speler waar ik naar verwezen zag worden als 'Mitta' was Mitchell Dijks. Om Frank Boeijen te citeren, zeg me dat het niet zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 10 minuten geleden zei Magikarp: Nu heb ik de transferperikelen niet zo gevolgd, zeker niet rondom de Italiaanse competitie, maar de laatste speler waar ik naar verwezen zag worden als 'Mitta' was Mitchell Dijks. Om Frank Boeijen te citeren, zeg me dat het niet zo is. Ik zal het voor je aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 (bewerkt) Demiral maakte wel hands op de manier waarvoor De Ligt nog een penal tegen kreeg tegen Inter. Vanavond fondue maken van de Zwitsers. Het in ieder geval niet aan laten komen op het duel met de Denen. Als ik nog één keer naar het affiche Ierland - Denemarken moet kijken, word ik gek. Moet zo onderhand de meest gespeelde interland ooit zijn. 15 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 48 minuten geleden zei Magikarp: Nu heb ik de transferperikelen niet zo gevolgd, zeker niet rondom de Italiaanse competitie, maar de laatste speler waar ik naar verwezen zag worden als 'Mitta' was Mitchell Dijks. Om Frank Boeijen te citeren, zeg me dat het niet zo is. 'Mitta' is inderdaad al voor Mitta te Vrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Pukki Als BH vanavond niet wint van Griekenland gaan ze het bijna 100% zeker redden, alleen nog Liechtenstein verslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 3 uur geleden zei Zeus: Pijnlijk om te zien al die Turken met hun militaire groet. Valt inderdaad te hopen dat ze uitgesloten gaan worden van Europees voetbal en al die gasten een langdurige schorsing aan de broek krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Daarentegen wel een knap resultaat van Turkije. Maar dat juichen kan inderdaad echt niet. Sport en politiek, nee daar is een grens voor. Heeft de uefa Bulgarije al bestraft? Wat ik niet begrijp is dat Engeland het overkomen is in Montenegro (?) en ze toen riepen dat ze van het veld zouden stappen als het weer zou gebeuren. Waarom is dat niet gebeurd gisteren? Tijdens de warming-up waren de Bulgaarse supporters blijkbaar al bezig. Zijn landen dan bang voor ‘een straf’ van de uefa omdat ze weigeren te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 De voorzitter van de Bulgaarse voetbalbond heeft in ieder geval ontslag genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei 007mark: Geen woord over het militaire saluut van hele selectie. Wel benieuwd wat jij daar van vindt. Tegen Albanië deed de hele selectie het, dom natuurlijk. Na de goal van Ayhan wilde een aantal het weer doen, een aantal liepen ook verstandig weg (zoals Ayhan zelf) en volgens mij was het nu meer 50/50. Wat ik daarvan vind? Ik vind het ingrijpen in Syrië vele malen erger dan het gedoe om de saluut. De saluut is in Turkije een veelgebruikt gebaar en wordt al gedaan sinds het tijdperk van Ataturk. Het is ook niet dat ze de aanval in Syrie steunen maar dat ze steun geven aan de soldaten, die bijvoorbeeld verplicht worden om Syrie te gaan aanvallen terwijl heus niet elke soldaat dat wil. Dienstplicht is verplicht in Turkije, als het land oorlog heeft/maakt moeten soldaten gewoon vechten, er is geen keus of mening daarin. Er zullen soldaten sterven, soldaten met jonge kinderen die misschien wel niet dit willen.. Denk dat je die steun eerder zo moet zien. Hoef denk ik verder niet uit te leggen dat het leger in Turkije veel belangrijker is dan wat we hier in Nederland kennen. Het wordt een beetje opgeblazen nu, en dat is jammer. Het moet gaan om de inhoud en niet om rare gebaartjes. Er waren gisteren 30.000 Turken in het stadion, in fucking Frankrijk en er waren 0 rellen. Daar ben ik trots op. 15 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 5 uur geleden zei Kavinos: Had je dat verwacht dan? Demiral inderdaad mooi talent. Juventus heeft zich goed versterkt met het oog op de toekomst met hem en Matthijs. Hoezo had je dat verwacht dan Kavinos? Volgens mij zeurt iedereen over dat politiek en voetbal gescheiden moet houden. Dat wil ik dan ook graag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 3 uur geleden zei Rogier.: Pukki Als BH vanavond niet wint van Griekenland gaan ze het bijna 100% zeker redden, alleen nog Liechtenstein verslaan Kleine update, Griekenland wint in 88e minuut. Shirtje van Pukki incoming hoor, hopelijk pakken ze Liechtenstein en loten ze Nederland straks op het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 27 minuten geleden zei cimbomcu: Denk dat je die steun eerder zo moet zien. Als het om de inhoud moet gaan en niet om gebaartjes, zou het dan niet stukken beter zijn als internationals van het voetbalelftal zichzelf uitspreken tégen de maatregelen en toch de soldaten zeggen te steunen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Ik heb even naar de mogelijke lotingen gekeken. Op dit moment kunnen we gewoon Duitsland, Frankrijk en Portugal loten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten