Chiemel Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Alfred Schreuder lijkt mij nu de beste optie. De Boer, Cocu, van Bommel en Van Bronschkost in ieder geval niet hoop ik. Bosz zou zeker ook een optie zijn, maar heb niet het idee dat die al klaar is bij Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 DIRK! Geen idee wie er beschikbaar is, komt ook geen naam bij me op. Ben bang dat ze uit zullen komen bij De Boer. Misschien Van Marwijk voor een 3e keer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Jammer dat Wiegman net een contract heeft getekend bij de FA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 50 minuten geleden zei Chiemel: Alfred Schreuder lijkt mij nu de beste optie. Die gaat nu naar Barca samen met ome Ronald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Vraag mij ook af wat dit betekend voor clubs in Nederland of Nederlandse spelers. Gaat Koeman een paar van zijn favorieten naar Barcelona halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 17 minuten geleden zei FMNOOB: Vraag mij ook af wat dit betekend voor clubs in Nederland of Nederlandse spelers. Gaat Koeman een paar van zijn favorieten naar Barcelona halen? Donny van de Beek wordt genoemd. Dan kun je net zo goed nu al ontslag nemen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 17 minuten geleden zei FMNOOB: Vraag mij ook af wat dit betekend voor clubs in Nederland of Nederlandse spelers. Gaat Koeman een paar van zijn favorieten naar Barcelona halen? Dan zet ik mijn geld op Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 4 minuten geleden zei PJHoutman: Donny van de Beek wordt genoemd. Dan kun je net zo goed nu al ontslag nemen natuurlijk. Kopen ze dalijk Sven van Beek Oeps, ja sorry lijkt er op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Arsene Wenger schijnt zich gemeld te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 1 uur geleden zei 007mark: Jammer dat Wiegman net een contract heeft getekend bij de FA. Grapje toch? 13 minuten geleden zei Chiemel: Arsene Wenger schijnt zich gemeld te hebben Dan blijft de prijzendroogte in elk geval nog even aan. Van Marwijk moet je ook niet willen. Dit elftal is in staat zeer modern en dynamisch voetbal te spelen, dus zou het zoeken in die hoek. Van Marwijk is vooral degelijk en gedateerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 5 minuten geleden zei Zeus: Grapje toch? Nee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Je denkt dat mevrouw Wiegman overwicht heeft op Virgil van Dijk en Memphis Depay? En heb je haar ooit betrapt op een interessante uitspraak m.b.t. tactiek? Dat zou echt het begin van een grote ramp worden. Met spelers die totaal hun eigen plan gaan trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Pohhhh, Wenger zou wel geil zijn hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Ja als je in elke poule 4e wilt worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 5 uur geleden zei PJHoutman: Donny van de Beek wordt genoemd. Dan kun je net zo goed nu al ontslag nemen natuurlijk. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 18 minuten geleden zei Zeus: Want? Omdat die jongen het niveau bijlange na niet aankan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 9 uur geleden zei Zeus: Je denkt dat mevrouw Wiegman overwicht heeft op Virgil van Dijk en Memphis Depay? En heb je haar ooit betrapt op een interessante uitspraak m.b.t. tactiek? Dat zou echt het begin van een grote ramp worden. Met spelers die totaal hun eigen plan gaan trekken. Zou dan een groot gebrek aan professionaliteit zijn van die spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 45 minuten geleden zei 007mark: Zou dan een groot gebrek aan professionaliteit zijn van die spelers. Zo werkt dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 Volgens mij proberen jullie het argument te geven dat ze een ongeschikte kandidaat is, omdat ze een vrouw is? Grootst mogelijke onzin zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 7 uur geleden zei PJHoutman: Omdat die jongen het niveau bijlange na niet aankan. Je hebt hem niet gezien in de CL? Waar hij structureel één van de beste was en presteerde, juist tegen grote ploegen? Zou tegenover Vidal, Rakitic en Sergio Roberto ook gewoon een enorme upgrade zijn. 26 minuten geleden zei 007mark: Volgens mij proberen jullie het argument te geven dat ze een ongeschikte kandidaat is, omdat ze een vrouw is? Grootst mogelijke onzin zeg. Nogal zwak om dit te gaan roepen uiteindelijk. Het gaat niet om ons, maar om hoe macho-mannetjes met ego's van hier tot Tokyo ermee omgaan. Maar heb je ook een voetbalinhoudelijk argument? Want nogmaals: ik heb haar nooit op enige diepgaande kennis van tactische zaken o.i.d. betrapt. Jij denkt: goh, die vrouwen wonnen ooit met zaadvoetbal dat toernooitje voor eigen koddig evenementenpubliek, die coach moet haast wel een genie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 (bewerkt) Nee Wiegman, dat kan inderdaad niet. Vrouwenvoetbal gaat toch juist om ''we doen het met z'n allen, één team, en vol erop tot de laatste minuut'' 18 augustus 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 22 minuten geleden zei Zeus: Je hebt hem niet gezien in de CL? Waar hij structureel één van de beste was en presteerde, juist tegen grote ploegen? Zou tegenover Vidal, Rakitic en Sergio Roberto ook gewoon een enorme upgrade zijn. Het is de grootst mogelijk vorm van overschatting om te denken dat v.d. Beek, die bij Oranje niet eens kan afrekenen met De Roon, beter is dan Rakitic en Vidal. De enige reden dat je dat ‘vindt’ is omdat je klaar bent met die twee - terecht, overigens. Boven alles is v.d. Beek gewoon een speler die lekker veel inzet in de wedstrijd gooit en goed is in het profiteren van ruimte die anderen voor hem trekken. Op het moment dat er van hem verwacht wordt dat hij zelf wat verzint stokt het allemaal vrij snel en dat is nou net waar Barca op dit moment behoefte aan heeft. Denk niet dat hij een veel hoger tempo aankan, zelfs al heeft hij het - één half seizoen - goed gedaan in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 20 minuten geleden zei PJHoutman: Het is de grootst mogelijk vorm van overschatting om te denken dat v.d. Beek, die bij Oranje niet eens kan afrekenen met De Roon, beter is dan Rakitic en Vidal. De enige reden dat je dat ‘vindt’ is omdat je klaar bent met die twee - terecht, overigens. Boven alles is v.d. Beek gewoon een speler die lekker veel inzet in de wedstrijd gooit en goed is in het profiteren van ruimte die anderen voor hem trekken. Op het moment dat er van hem verwacht wordt dat hij zelf wat verzint stokt het allemaal vrij snel en dat is nou net waar Barca op dit moment behoefte aan heeft. Denk niet dat hij een veel hoger tempo aankan, zelfs al heeft hij het - één half seizoen - goed gedaan in de CL. lol hoe kan je iemand zo tekort doen. Dan kunnen we letterlijk iedere speler met veel loopvermogen zo gaan omschrijven. Donny is technisch echt een uitstekend onderlegde speler en heeft juist laten zien dat hij het in een hoger tempo prima aankan. Speelt ook helemaal niet in de rol van De Roon, Rakitic of Vidal dus dat zijn al geen relevante concurrenten in dit geval. Bij Oranje wordt hij momenteel afgetroefd door Wijnaldum en dat is niet zo gek want die doet wekelijks op PL niveau waar Van de Beek het nog bij eredivisie/ 7 Europese wedstrijden per jaar houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 1 uur geleden zei 007mark: Volgens mij proberen jullie het argument te geven dat ze een ongeschikte kandidaat is, omdat ze een vrouw is? Grootst mogelijke onzin zeg. Nee. Ik zou zeggen dat de bondscoach eerst iets bewezen moet hebben voordat hij/zij bondscoach kan worden. Zij heeft vrijwel nog niks bewezen. Stel dat de top van het damesvoetbal ongeveer net zo goed is als 1e klasse mannen (wat ik al betwijfel), dan kan je net zo goed een succesvolle coach uit de 1e klasse gaan aanstellen als bondscoach. Waarom zou je wél Wiegman aanstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 augustus 2020 Share Geplaatst 18 augustus 2020 3 minuten geleden zei Chiemel: Nee. Ik zou zeggen dat de bondscoach eerst iets bewezen moet hebben voordat hij/zij bondscoach kan worden. Zij heeft vrijwel nog niks bewezen. Stel dat de top van het damesvoetbal ongeveer net zo goed is als 1e klasse mannen (wat ik al betwijfel), dan kan je net zo goed een succesvolle coach uit de 1e klasse gaan aanstellen als bondscoach. Waarom zou je wél Wiegman aanstellen? Omdat het een vrouw is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten