Socrates Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 45 minuten geleden zei Hwb: Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren. Het beste team bestaat vaak ook uit goede voetballers kan ik je verklappen. Net zoals ik je ook kan verklappen dat Babel momenteel in geen enkel team zou functioneren wanneer hij zo blijft spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 maart 2020 Share Geplaatst 17 maart 2020 Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren.Gewoon de beste in vorm op het moment meenemen. Als bondscoach moet je er maar wat van maken of ander werk zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Dan moeten we maar hopen dat Tommie Beugelsdijk en Niels Fleuren niet net goed gaan spelen voor een eindtoernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Op 17-3-2020 om 07:07 zei Rossi: Op 16-3-2020 om 16:21 zei Hwb: Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren. Gewoon de beste in vorm op het moment meenemen. Als bondscoach moet je er maar wat van maken of ander werk zoeken Berghuis, Kerk en Gakpo dus ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Berghuis, Kerk en Gakpo dus ofzo. Jep. En immers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Haha, was m bijna vergeten. Het interview met Martins Indi over 3 of 5 verdedigers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 43 minuten geleden zei MetalMichael: Haha, was m bijna vergeten. Het interview met Martins Indi over 3 of 5 verdedigers. En dan die ogen erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Vind Sneijder toch altijd zwaar onderschat geweest bij het Nederlands elftal. De aandacht ging toch vaak uit naar Robben en Van Persie. En Van der Vaart was dan vergelijkbaar met Sneijder. Nou, nee. Wat een klasse had die man. Geweldige pass in zijn voetjes ook. Komt buiten het veld misschien niet altijd over als de meest intelligente voetballer ooit, maar binnen de lijnen waren er maar weinig die zó goed de ruimte zagen en het overzicht hielden als Sneijder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Zeker in de laatste jaren toch echt niet hoor Zeus. Enkel in het begin van de grote 4 hoorde Van der Vaart erbij, maar die is op een gegeven moment afgehaakt bij Van Persie, Robben en Sneijder. Als we het hebben over onderschat in Oranje dan denk ik eerder aan Van Persie, die -ondanks dat hij topscoorder aller tijden is- toch bij veel mensen nooit onomstreden is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Duurde alsnog veel te lang. Van der Vaart had al veel eerder afgeserveerd moeten worden. Van Persie heeft ook gewoon heel veel slechte wedstrijden gespeeld. Dat hij er veel gemaakt heeft is dan wel zo, maar daar heeft hij toch ook aardig wat wedstrijden voor gekregen. Ik kan me in elk geval een tijd herinneren dat Van Persie bij zijn clubs veel imponerender speelde dan bij het Nederlands elftal, waar hij toch vaak ploeterde en onopvallend was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Nouja, vrijwel hetzelfde gemiddelde als Kluivert en Van Nistelrooy. Terwijl hij toch ook vaak vanaf rechts kwam in Oranje. Hij was bij zijn clubs wel vaak beter, dat wel. Wie vind je van het huidige Oranje ondergewaardeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Denk dan Frenkie de Jong. Aandacht gaat vaak uit naar Van Dijk en Memphis, ook Wijnaldum. Maar sinds De Jong erin staat is het ineens zo goed gaan lopen. Veel meer controle aan de bal en meer dynamiek. Verder zou ik niet echt iemand kunnen bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Ik zal dan eerder een Blind noemen. Frenkie krijgt juist veel aandacht. Maar een blind speelde op het WK van 2014 al erg goed en hij is gewoon een speler die je wel als één van de eersten op het papier zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Blind is natuurlijk wel vaak één van de mindere tegenwoordig. Nog steeds degelijk natuurlijk, maar brengt ook weinig verder. Zijn gebrek aan snelheid begint ook steeds zichtbaarder te worden. In 2014 zou ik je inderdaad nog kunnen volgen, maar nu in 2020 vind ik hem eerder overgewaardeerd. Zou toch graag een andere, completere linksback zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 (bewerkt) Over Sneijder; die was toch ook vaak (vooral periode na WK 2010-2012 en 2015-eind) heel erg matig in Oranje? Vaak hele wedstrijden onzichtbaar, veel kansloze afstandsschoten. Absoluut een terechte basisspeler hoor, maar wat hij op clubniveau liet zien kwam in Oranje (te) vaak niet terug. Op eindrondes was hij dan altijd wel heel erg goed. 29 maart 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Komt ook omdat er vaak dramatisch gevoetbald werd, keek laatste tijd wat wedstrijden terug van Oranje. Man wat hebben we, vooral op eindtoernooien vreselijk slecht gevoetbald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 https://nos.nl/artikel/2336454-studio-sport-archief-hoe-koeman-oranje-weer-smoel-gaf.html Leuk om die samenvattingen even te kijken weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 (bewerkt) Fucking hell wat triest eigenlijk allemaal. Kwalificeren voor een EK waar iedereen behalve Vaticaanstad mee mag doen en een vriendschappelijk toernooi tot de finale komen. Daar had vijf jaar terug toch niets over in de krant gestaan 7 juni 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 juni 2020 Share Geplaatst 8 juni 2020 22 uur geleden zei E2E: WK 2010. Bommel en de Jong als blok voor de verdediging, en dan ook nog Kuyt als buitenspeler. Huilen. 2 jaar daar voor speelden we Italië en Frankrijk nog weg met Engelaar daar ipv van Bommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 juni 2020 Share Geplaatst 9 juni 2020 Wesley Sneijder kondigt grote onthullingen aan over mislukt EK Dinsdag, 9 juni 2020 om 12:57 Het EK in 2012 verliep rampzalig voor het Nederlands elftal, dat in de poulefase verloor van achtereenvolgens Denemarken (0-1), Duitsland (1-2) en Portugal (1-2). Daarnaast werd meermaals gemeld dat de sfeer in de selectie van toenmalig bondscoach Bert van Marwijk beneden peil was. Recordinternational Wesley Sneijder, met 134 caps achter zijn naam staan, is van plan om een en ander te onthullen in zijn deze zomer te verschijnen biografie. Kees Jansma is de auteur van het boek over het voetballeven van Sneijder. "Er komen dingen in te staan die niet bekend zijn", vertelt Sneijder dinsdag in gesprek met Giel Beelen van Radio Veronica. "De mensen snappen niet waarom het in 2012 zo faliekant misging, na zo’n fantastisch toernooi in 2010. Ik ga wel vertellen wat de problemen waren. De interne problemen binnen de selectie, die ga ik wel benoemen, ja. Maar ik doe wel alles met respect en eerlijk en open. Degenen die erbij waren en het lezen zullen weten dat het ook zo was. Ik wil die mensen niet kapot maken, dat is zeker niet aan de orde. Maar ik kom wel met feiten en dat is alleen maar goed." Sneijder weet nog niet of hij ooit trainer wordt. De voetballerij blijft echter altijd trekken, zo benadrukt de oud-middenvelder. "Ik zal nooit helemaal weggaan uit het voetbal, dat is ondenkbaar. Ik ben nu bezig met het begeleiden van spelers. Echt begeleiden, ik wil mezelf geen zaakwaarnemer noemen. Ik wil echt het hele traject van zo’n spelertje beleven en daarin mijn ervaring meenemen om die spelers te helpen, en de ouders ook. Daar ben ik nu mee bezig. Ik sluit sowieso het trainerschap niet uit, het begint wel steeds meer te kriebelen." De vorig jaar gestopte Sneijder geeft toe dat de omschakeling hem soms zwaar valt, zeker op fysiek vlak. Hij is de eerste om toe te geven dat er wel wat kilo’s zijn bijgekomen in de afgelopen maanden. "Als je stopt na dertig jaar actief bezig te zijn geweest, met elke dag trainen, en je stopt ineens, dan moet je lichaam ook even wennen. Ik heb thuis ook een spiegel. Ik kan zeggen dat er wel echt iets met mijn lichaam gebeurd is, hoor", sluit Sneijder af met een kwinkslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Zeg het maar jongens: de nieuwe bondscoach van Nederland? Ik hoop op Bosz en alsjeblieft geen De Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 20 minuten geleden zei Thierryvane: Zeg het maar jongens: de nieuwe bondscoach van Nederland? Ik hoop op Bosz en alsjeblieft geen De Boer. Ik vrees dat Bosz lekker blijft zitten waar hij zit. De Boer kunnen ze toch echt niet maken na 3 vroege ontslagen op rij. Ik neem aan dat ze na de aanstelling van Blind wel iets voorzichtiger zijn geworden. Er is maar 1 droomkandidaat lijkt me, Louis van Gaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Ik weet het niet zo met Bosz. Laten we wel zijn: dat is gewoon geen tactisch genie. Hij kent één spelletje en wijkt daar amper van af. Daarnaast vergt zijn manier van spelen ook een hoop training, ik vind hem sowieso een pure clubtrainer. De Boer min of meer hetzelfde verhaal, maar die is gewoon een slechte trainer. Zelfs fans van die Amerikaanse club zag ik enthousiast reageren omdat ze eindelijk verlost waren van het trage, inspiratieloze voetbal. Onder Tata was het veel attractiever. Ik zou een buitenlandse trainer weleens interessant vinden. Moet het wel de juiste zijn uiteraard. Als het dan toch een Nederlander moet zijn, gaat het automatisch al geen zwaargewicht worden en daar moeten we dan maar mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Rodgers a.u.b. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 augustus 2020 Share Geplaatst 17 augustus 2020 Wordt tijd voor een buitenlander inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten