tdogg16 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Stengs zojuist opgeroepen voor (de voorlopige selectie van) het Nederlands elftal. Prima keuze van de bondscoach. Ik denk dat het een kwestie van tijd is alvorens hij ook z'n AZ-maatje Boadu op zal roepen. Op die positie is het niet verkeerd om een échte goalgetter te kunnen brengen. Iets waar NL toch al jaren verlegen om zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Op 29-10-2019 om 03:08 zei Sophomore: Los van het feit of je hem wel of niet gaat missen, dit jongetje heeft al A-interlands gespeeld voor een land. Voor mij is dat een morele grens, of het nou vriendschappelijk of een Wk finale is. Zou het op zich niet verkeerd vinden als iemand nog van land zou mogen ruilen, met bijvoorbeeld als regel dat je minstens 2 (of 3) jaar geen interlands gespeeld moet hebben. Voorkom je dat iemand 1 of 2 keer wordt opgeroepen om hem 'binnen te halen' en vervolgens niet meer aan de bak komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 (bewerkt) Een Yildrimscenario 2 november 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 4 uur geleden zei Hwb: Zou het op zich niet verkeerd vinden als iemand nog van land zou mogen ruilen, met bijvoorbeeld als regel dat je minstens 2 (of 3) jaar geen interlands gespeeld moet hebben. Voorkom je dat iemand 1 of 2 keer wordt opgeroepen om hem 'binnen te halen' en vervolgens niet meer aan de bak komt. Geen heel gek idee op zich, al heb ik er nog niet zo goed over nagedacht. @Pino dat vind ik toch een beetje een fabeltje. Carrière ging zo downhill, dat een oproeo voor Turkije niet waarschijnlijk was toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Zojuist zei Sophomore: @Pino dat vind ik toch een beetje een fabeltje. Carrière ging zo downhill, dat een oproeo voor Turkije niet waarschijnlijk was toch. There have you got a point. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 Maar ok, dat maakt je punt niet minder valide natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 november 2019 Share Geplaatst 2 november 2019 3 minuten geleden zei Sophomore: Maar ok, dat maakt je punt niet minder valide natuurlijk. Ik had geen punt, Hwb had het punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Ihattaren kiest voor NL, mooi. Nu hopen dat ie niet meegaat in de malaise bij PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Ihattaren kiest voor NL, mooi. Nu hopen dat ie niet meegaat in de malaise bij PSV. Die gaat geheid nog een terugval krijgen, hij is nog steeds 17 (!). Bizar talent, Afellay 2.0 en dan nog een jaar jonger ook. Goed nieuws in ieder geval dit, zonder blessures o.i.d. zal hij wel een basisspeler worden over een jaartje of 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Jaartje of 5? Ik denk een, max twee jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Wat een nieuws om mee wakker te worden zeg, fantastisch! Zo blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 (bewerkt) Waarom 4 spitsen? @Sophomore En waarom worden Zoet en Strootman nog opgeroepen? 8 november 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 Meer specifiek, waarom L. de Jong én Weghorst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 1 minuut geleden zei PJHoutman: Meer specifiek, waarom L. de Jong én Weghorst? Ja inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 (bewerkt) Omdat het twee compleet verschillende spitsen zijn misschien? 8 november 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 54 minuten geleden zei Jespresso: Omdat het twee compleet verschillende spitsen zijn misschien? Compleet vind ik wat overdreven, maar ze worden wel allebei voor dezelfde functie gebruikt: stormram. In dat opzicht is het wel een beetje vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Compleet vind ik wat overdreven, maar ze worden wel allebei voor dezelfde functie gebruikt: stormram. In dat opzicht is het wel een beetje vreemd. Vind Weghorst nou niet de man om iets te forceren. Is qua duel koppen veel minder dan De Jong. Weghorst is gewoon een pure afmaker die altijd een goaltje kan maken. Als je echt een breekijzer nodig hebt om lange ballen op neer te leggen, is Weghorst daar niet echt de spits voor. 8 november 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Vind Weghorst nou niet de man om iets te forceren. Is qua duel koppen veel minder dan De Jong. Weghorst is gewoon een pure afmaker die altijd een goaltje kan maken. Als je echt een breekijzer nodig hebt om lange ballen op neer te leggen, is Weghorst daar niet echt de spits voor. Maar wat ik (en Sjorro ook, denk ik) bedoel, is dat ze allebei dezelfde functie in de selectie vervullen. LdJ als echte targetman, Weghorst meer om te fröbelen, maar wel beide alleen op t moment dat je per se een goal nodig hebt. Vind twee van deze spelers echt veel, zeker met Boadu er ook nog bij, die waarschijnlijk bij een ruime(re) voorsprong mag debuteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 3 minuten geleden zei PJHoutman: Maar wat ik (en Sjorro ook, denk ik) bedoel, is dat ze allebei dezelfde functie in de selectie vervullen. LdJ als echte targetman, Weghorst meer om te fröbelen, maar wel beide alleen op t moment dat je per se een goal nodig hebt. Vind twee van deze spelers echt veel, zeker met Boadu er ook nog bij, die waarschijnlijk bij een ruime(re) voorsprong mag debuteren. Dit inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 (bewerkt) Zou mij overigens niet verbazen als Stengs ook direct gaat debuteren. Wellicht beginnen met een voorhoede Promes-Memphis-Stengs die zijn in vorm. 8 november 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 Spelen pas op de zaterdag, misschien dat Memphis dan hersteld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 november 2019 Share Geplaatst 8 november 2019 Vreemd dat je dan Dilrosun niet meeneemt. Stengs zou ik er meteen inzetten ja. Promes boven Babel verkiezen. Boadu boven De Jong en Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 4 uur geleden zei Zeus: Vreemd dat je dan Dilrosun niet meeneemt. Stengs zou ik er meteen inzetten ja. Promes boven Babel verkiezen. Boadu boven De Jong en Weghorst. Waarom zou je Dilrosun selecteren dan? Die zit op de bank bij Hertha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Omdat het een snelle, technisch begaafde vleugelspeler is die past bij dit Oranje en ik hem momenteel niet minder als Berghuis en Babel zou vinden. Niet voor niets zingt zijn naam al voorzichtig rond bij Borussia Dortmund. Verder heb ik het weer even opgezocht voor je en zit je er wederom feitelijk naast. In de laatste 7 wedstrijden van Hertha begon Dilrosun 6 keer in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Waarom zou je Dilrosun selecteren dan? Die zit op de bank bij Hertha. Omdat hij er wel bij zat toen hij het minder deed. In dat opzicht wel vreemd. Al vond ik zijn nominatie voor Oranje toen sowieso te voorbarig. Ook 120 minuten in de beker vorige week. Sinds zijn terugkeer is het een zekerheidje. Lukebakio nam zijn plek tegen Hoffenheim in, maar volgens mij kun je die goed samen opstellen. Benieuwd of Klinsmann daadwerkelijk wordt aangesteld en wat de gevolgen voor Dilrosun zijn. 9 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten