MisterX Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 En toen was het 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Dat dit een panenka zou worden zag je toch al aankomen zeg ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei JanVertonghen': Dat dit een panenka zou worden zag je toch al aankomen zeg ? Maar blijft lelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 3 minuten geleden zei JanVertonghen': Dat dit een panenka zou worden zag je toch al aankomen zeg ? Maar echt. Snap niet dat die Lloris niet bleef staan. Zelfs ene blinde zag dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Lekkere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 17 minuten geleden zei Regis: Maar echt. Snap niet dat die Lloris niet bleef staan. Zelfs ene blinde zag dit. Zelfs ik zag hem aankomen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Ik niet, maar ik ben ook kleurenblind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 De commentator was trouwens geweldig. Die vond de gehele wedstrijd dat deze wedstrijd even euforisch was als de 5-1 tegen Spanje een aantal jaar geleden. Die wedstrijd kent iedereen nog na jaren. Bij het grote publiek is deze 2-0 toch al snel vergeten, verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Waarom kan ik de posts van E2E niet zien? Zie alleen zijn quotes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 Fantastisch op de 0 gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 Denk dat Koeman wel blij is dat hij achteraf nu bondscoach is geworden dan 4 jaar eerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 Gok dat @Sophomore e2e op de negeerlijst heeft staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 Lijkt het ook op ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 (bewerkt) 8 uur geleden zei PJHoutman: Gok dat @Sophomore Elias op de negeerlijst heeft staan. Jaren geleden ja, toen het nog een irritante wijsneus was :huhu: Maar heb niet kunnen vinden hoe ik dit aan kan passen. Edit: Gelukt, op mobiel kan het blijkbaar wel. Zag dat die brilsmurf er ook op stond, die loopt hier toch niet nog steeds rond lol. 17 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 1 uur geleden zei Sophomore: Jaren geleden ja, toen het nog een irritante wijsneus was :huhu: Maar heb niet kunnen vinden hoe ik dit aan kan passen. Edit: Gelukt, op mobiel kan het blijkbaar wel. Zag dat die brilsmurf er ook op stond, die loopt hier toch niet nog steeds rond lol. Boe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 november 2018 Share Geplaatst 17 november 2018 Die blokkeerfunctie werkt nog steeds ja, hoezo krijg ik dan de berichten van PJ nog te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Kwaliteitsposts komen gewoon door de filter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Portugal en Engeland zijn de eerste landen die zich als poulewinnaars van Divisie A geplaatst hebben voor de halve finales. Grote kans dat België daar vanavond bijkomt, of ze moeten verliezen van Zwitserland. Lijken me op papier nog prima tegenstanders voor dit Oranje, of sla ik dan ook door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Excuses dus als ik jullie de afgelopen jaren (onbewust) heb genegeerd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Ik heb zomaar het idee dat Duitsland er vandaag nog voor wil gaan om het slechte jaar toch niet in mineur af te sluiten. Ik verwacht geen gemakkelijke avond. Op 18-11-2018 om 17:59 zei 007mark: Portugal en Engeland zijn de eerste landen die zich als poulewinnaars van Divisie A geplaatst hebben voor de halve finales. Grote kans dat België daar vanavond bijkomt, of ze moeten verliezen van Zwitserland. Lijken me op papier nog prima tegenstanders voor dit Oranje, of sla ik dan ook door? Het werd dus toch Zwitserland. Ik heb sowieso het idee dat de toplanden het toernooi niet te serieus nemen. Als dit een EK / WK was, dan waren het hele andere wedstrijden geweest. Nederland heeft goed gespeeld tegen Frankrijk, maar ik denk dat iedereen ook wel zag dat Frankrijk ook niet heel erg hun best deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 20 minuten geleden zei MisterX: Ik heb zomaar het idee dat Duitsland er vandaag nog voor wil gaan om het slechte jaar toch niet in mineur af te sluiten. Ik verwacht geen gemakkelijke avond. Gedufde uitspraak...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Verdediging, inclusief Cillessen niet helemaal scherp vanavond blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Toch wel lekker om zo op het eind nog de gelijkmaker te maken en er met de groepswinst vandoor te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 3 uur geleden zei Pino: Gedufde uitspraak...... Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar ik heb zomaar het idee dat Nederland het niet makkelijk had gezien het scoreverloop. Blijkbaar klopt mijn uitspraak dus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten