Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei PJHoutman:

Gok dat @Sophomore Elias op de negeerlijst heeft staan.

Jaren geleden ja, toen het nog een irritante wijsneus was :huhu: Maar heb niet kunnen vinden hoe ik dit aan kan passen.

Edit: Gelukt, op mobiel kan het blijkbaar wel. Zag dat die brilsmurf er ook op stond, die loopt hier toch niet nog steeds rond lol.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Portugal en Engeland zijn de eerste landen die zich als poulewinnaars van Divisie A geplaatst hebben voor de halve finales. Grote kans dat België daar vanavond bijkomt, of ze moeten verliezen van Zwitserland. Lijken me op papier nog prima tegenstanders voor dit Oranje, of sla ik dan ook door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zomaar het idee dat Duitsland er vandaag nog voor wil gaan om het slechte jaar toch niet in mineur af te sluiten. Ik verwacht geen gemakkelijke avond.

Op 18-11-2018 om 17:59 zei 007mark:

Portugal en Engeland zijn de eerste landen die zich als poulewinnaars van Divisie A geplaatst hebben voor de halve finales. Grote kans dat België daar vanavond bijkomt, of ze moeten verliezen van Zwitserland. Lijken me op papier nog prima tegenstanders voor dit Oranje, of sla ik dan ook door?

Het werd dus toch Zwitserland. Ik heb sowieso het idee dat de toplanden het toernooi niet te serieus nemen. Als dit een EK / WK was, dan waren het hele andere wedstrijden geweest. Nederland heeft goed gespeeld tegen Frankrijk, maar ik denk dat iedereen ook wel zag dat Frankrijk ook niet heel erg hun best deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites