Erwin. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 33 minuten geleden zei Bolderbast: Zijn jullie geïnteresseerd in mijn ideale opstelling waarmee we stranden in de achtste finale? Nou, nu je het zo zegt. Eigenlijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 52 minuten geleden zei Vitesse88: Koeman is te laf om door te selecteren. Zo jaloers op Southgate die wèl keuzes durft te maken. Van het niet-selecteren van Hart voor zijn eerste toernooi, tot Sterling en Mount, tot het droppen van Hendo en Rashford dit EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Schouten zo ook best kunnen afvallen, duurde ook lang voordat Koeman daar uberhaupt iets in zag. Mja, over een paar uurtjes weten we het en volgens mij is iedereen er al 100% mee oneens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 18 minuten geleden zei Sophomore: Zo jaloers op Southgate die wèl keuzes durft te maken. Van het niet-selecteren van Hart voor zijn eerste toernooi, tot Sterling en Mount, tot het droppen van Hendo en Rashford dit EK. Maar dat is in de selectie he. Bij welke namen van de voorselectie vind jij dat er doorgeselecteerd had moeten worden en wie zou er daarvoor opgeroepen moeten worden? Wijnaldum is bijna iedereen het bij deze denk ik al mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 4 uur geleden zei Fantasy: Mark Flekken Brentford Bart Verbruggen Brighton & Hove Albion Nick Olij Sparta Rotterdam Justin Bijlow Feyenoord Nathan Aké Manchester City Matthijs de Ligt Bayern München Micky van de Ven Tottenham Hotspur Stefan de Vrij Inter Daley Blind Girona FC Virgil van Dijk Liverpool Denzel Dumfries Inter Ian Maatsen Borussia Dortmund Matthijs de Ligt Bayern München Jeremie Frimpong Bayer 04 Leverkusen Lutsharel Geertruida Feyenoord Tijjani Reijnders AC Milan Marten de Roon Atalanta Jerdy Schouten PSV Xavi Simons RB Leipzig Quinten Timber Feyenoord Joey Veerman PSV Ryan Gravenberch Liverpool Frenkie de Jong FC Barcelona Teun Koopmeiners Atalanta Georginio Wijnaldum Al Ettifaq Donyell Malen Borussia Dortmund Cody Gakpo Liverpool Wout Weghorst TSG Hoffenheim Brian Brobbey Ajax Memphis Depay Atlético Madrid Steven Bergwijn Ajax Denk toch dat dit het uiteindelijk gaat worden. Wat een ongekend treurig middenveld wel, als je het zo bekijkt. Je moet hopen op een fitte Frenkie en dan een Reijnders/Simons/Koopmeiners die in vorm zijn. Mag toch hopen dat Van de Ven niet afvalt, een van de betere linker centrale verdedigers dit seizoen, die in uiterste nood ook inzetbaar is als back. Persoonlijk zie ik ook liever Bergwijn afhaken dan Brobbey, Omdat je met Brobbey nog wel iets kan forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Mark Flekken Brentford Bart Verbruggen Brighton & Hove Albion Nick Olij Sparta Rotterdam Justin Bijlow Feyenoord Nathan Aké Manchester City Matthijs de Ligt Bayern München Micky van de Ven Tottenham Hotspur Stefan de Vrij Inter Daley Blind Girona FC Virgil van Dijk Liverpool Denzel Dumfries Inter Ian Maatsen Borussia Dortmund Jeremie Frimpong Bayer 04 Leverkusen Lutsharel Geertruida Feyenoord Tijjani Reijnders AC Milan Marten de Roon Atalanta Jerdy Schouten PSV Xavi Simons RB Leipzig Quinten Timber Feyenoord Joey Veerman PSV Ryan Gravenberch Liverpool Frenkie de Jong FC Barcelona Teun Koopmeiners Atalanta Georginio Wijnaldum Al Ettifaq Donyell Malen Borussia Dortmund Cody Gakpo Liverpool Wout Weghorst TSG Hoffenheim Brian Brobbey Ajax Memphis Depay Atlético Madrid Steven Bergwijn Ajax Stiekem hoop ik op dit. Niet helemaal eerlijk, omdat net door komt dat Timber voor de 3e dag apart traint ( En conform de woorden van Koeman ik daarom verwacht dat die af valt) en omdat Bergwijn echt niet goed genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 2 uur geleden zei Erwin.: Nou, nu je het zo zegt. Eigenlijk niet. Ik heb ook nog een opstelling waarmee we kansloos verliezen in de poule. Wil je die dan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Bolderbast: Ik heb ook nog een opstelling waarmee we kansloos verliezen in de poule. Wil je die dan zien? Wijnaldum is daar aanvoerder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 4 minuten geleden zei Bolderbast: Ik heb ook nog een opstelling waarmee we kansloos verliezen in de poule. Wil je die dan zien? Je begint mijn aandacht te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Wanneer weten jullie de definitieve selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Omstreeks 15:15 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 8 minuten geleden zei Erwin.: Je begint mijn aandacht te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Oke, laatste gok: Olij, Timber en Maatsen gaan afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Ben wel benieuwd hoe Click to edit het in deze formatie zal doen. Vind hem toch meer een speler voor een 6-3-1 systeem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Ben wel benieuwd hoe Click to edit het in deze formatie zal doen. Vind hem toch meer een speler voor een 6-3-1 systeem Hopelijk wordt 'ie geselecteerd #koemanball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 21 minuten geleden zei Bolderbast: Ik miste ProfessorMol21 nog maar dat is natuurlijk een Belg Wel lief dat je Arsenal shirtjes hebt gepakt voor Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 51 minuten geleden zei Bolderbast: Die Click to Edit schijnt nochtans een zeer groot talent te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Maatsen dus niet bij de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Bergwijn Een draak van seizoen levert je een plaats op in de selectie. Timber begrijp ik wel als hij niet fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Maatsen dus niet bij de selectie. Daar gaat de beste linksback. Grote kans dus dat Aké op die positie gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 8 minuten geleden zei Vitesse88: Bergwijn Een draak van seizoen levert je een plaats op in de selectie. Timber begrijp ik wel als hij niet fit is. Hattrick tegen Almere, hoho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 9 minuten geleden zei Vitesse88: Bergwijn Een draak van seizoen levert je een plaats op in de selectie. Timber begrijp ik wel als hij niet fit is. In Oranje altijd wel redelijk tot goed onder Koeman. Koeman vindt dat belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Geen Click to edit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Maatsen niet mee is wel ronduit schandalig, speelt zaterdag gewoon finale CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten