Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Vitesse88:

Stengs

Komt terug van een blessure en zie ik op zijn posities eigenlijk niet echt bij de beste twee, dus wel logisch vind ik. Op 10 zou het misschien nog hebben gekund, maar we weten allemaal dat Koeman en Wijnaldum een goede band hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Komt terug van een blessure en zie ik op zijn posities eigenlijk niet echt bij de beste twee, dus wel logisch vind ik. Op 10 zou het misschien nog hebben gekund, maar we weten allemaal dat Koeman en Wijnaldum een goede band hebben.

Stengs is toch niet echt terug van blessure? Depay, vd Ven, Brobbey en de Roon hebben nog meer recent een blessure gehad. Los daarvan, kan ik me wel voorstellen dat Stengs niet wordt opgeroepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.cdc08a48d360c436a9b27c53d0bd6b33.png

Denk dat dit de 22 worden. Aangevuld met Bijlow (3e keeper), Geertruida als verdediger (vanwege CV/RB/VM optie) , Wijnaldum (connectie met Koeman) en Weghorst (pinchhitter).

Zou zelf Maatsen meenemen ipv Blind denk ik. Meer aanvallende optie op LB. En Timber op het middenveld ipv Wijnaldum. 

ps. Hecht niet teveel waarde aan de koppeltjes die ik heb gemaakt op het middenveld. ;) 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Zou zelf Malen meenemen ipv Blind denk ik. Meer aanvallende optie op LB. En Timber op het middenveld ipv Wijnaldum. 

Maatsen waar Malen staat. Stop de tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MetalMichael:

Image

Wieffer blijkbaar dusdanig geblesseerd dat hij de start van het EK niet gaat halen.

Had overigens ook wel Summerville verwacht in de voorselectie. De rest die er niet bijstaat blijkbaar ook niet fit (oa Zirkzee).

Feit dat Summerville niet wordt opgeroepen en Bergwijn wél zegt genoeg over Koeman.

Had ergens Bizot wel verwacht i.p.v. Olij. En enorm zonde voor Zirkzee, tien keer liever dan Woutje Enghorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik denk dag Olij, Van de Ven, Maatsen en Gravenberch afvallen. 

Niet wat ik hoop overigens. Van de Ven en Maatsen zou ik erbij houden. En dan Wijnaldum en Bergwijn thuis laten.

Waarom vd Ven? 6 spelers die CV kunnen spelen lijkt mij meer dan genoeg. Dus zou in ieder geval een CV laten afvallen.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Beppu:

Blijf zo'n voorselectie echt heel vreemd vinden. Vervolgens nog een aantal spelers af moeten laten vallen. Wat is het nut daarvan? Waarom niet gewoon gelijk de definitieve selectie?

De FIFA heeft het verplicht gemaakt. Op papier is de reden dat clubs er rekening mee kunnen houden dat hun spelers opgeroepen kunnen worden. De echte reden is marketing en hype. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Chiemel:

Waarom vd Ven? 6 spelers die CV kunnen spelen lijkt mij meer dan genoeg. Dus zou in ieder geval een CV laten afvallen.

24 minuten geleden zei Vitesse88:

Van de Ven 1 van de beste cv’s die je hebt op dit moment. Die gaat echt niet afvallen. Die kan ook op linksback. 

De redenatie van @Vitesse88 was ook die van mij. Ook omdat Aké ook alles behalve topfit is door wat blessures toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Michaelinho*:

De redenatie van @Vitesse88 was ook die van mij. Ook omdat Aké ook alles behalve topfit is door wat blessures toch? 

Maar Brobbey, Depay, Frenkie, de Roon, Q. Timber en Bergwijn zijn/waren tot kort geleden ook niet fit, dus in die linies heb je net zo sterk een extra mannetje nodig. En voorin is de spoeling nog dunner. Behalve als Frimpong en Maatsen eventueel gezien worden als back-up voor die posities. Daarom zou ik die twee ook meenemen. Je zou trouwens met 5 CVs ook best het EK in kunnen gaan. In FM heb ik ook altijd max 4 echte CVs voor mn hele seizoen ;)

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Georginio Wijnaldum kan zich opmaken voor het EK. Bondscoach Ronald Koeman geeft in Veronica Offside aan dat de middenvelder in de definitieve selectie zal zitten, en dat hij nog altijd overtuigd is van de kwaliteiten van de voormalig speler van onder meer Feyenoord, PSV en Liverpool.

Kieft meent dat het Nederlands elftal op het middenveld baat kan hebben bij een middenvelder met diepgang, naast een speler als Frenkie de Jong, Joey Veerman of Jerdy Schouten, en heeft een naam in gedachten. "Als Wijnaldum daadwerkelijk nog de Wijnaldum is die hij ooit was, en ik kan niet beoordelen hoe hij nu is, dat heb je wel nodig. Iemand die eroverheen kan komen en het ook kan belopen."

Koeman is overtuigd van Wijnaldum, zo geeft hij aan. "Hij kan het nog steeds, ja." Presentator Wilfred Genee haalt vervolgens de statistieken erbij van het aantal goals dat Wijnaldum samen met Memphis voor Oranje maakte. "Ik heb de overtuiging dat ze allebei nog datzelfde kunnen brengen", stelt Koeman, alvorens uit te spreken dat Wijnaldum mee zal gaan naar het EK.

:-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Het is ook zoooooo conservatief allemaal. Volgens mij spelen Summerville, Matusiwa, Zierkzee de pannen van het dak bij hun club?! Poulefase gaan we er gewoon uit.

Zirkzee is het toch vooral de vraag of die tegen die tijd weer fit is toch?

Dit zag je natuurlijk van ver af aan al aankomen. Er zijn maar weinig bondscoaches die nog even 3 twijfegevalletjes meenemen naar een eindtoernooi, als in: Die hebben nog nooit bij de selectie gezeten. 

Nou vraag ik me bij Zirkzee en Matusiwa uberhaupt af of ze beter zijn dan wat we hebben. Summerville ken ik niet goed genoeg, maar zijn prestaties zijn wel een stuk beter dan de vleugelspelers die we hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel goede verdedigers en middenvelders... en in de aanval en doel? Wout Weghorst en Olij. Zucht:moop: je zou willen dat alles eens op zijn plek viel. Even voor de duidelijkheid niets tegen Weghorst, vind ik een absolute strijder, maar ik kan me een tijd herinneren dat we prime Makaay, die toen topscorer was van de Bundesliga, op de bank moesten zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites