Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Geen zorgen. Luts speelt dat linksbuitentje met die hele moeilijke naam van Frankrijk uit de wedstrijd. Wieffer heerst op het middenveld tegen die koekenbakkers en Wijnaldum maakt heel vies het enige doelpunt van de wedstrijd. Kunnen ze achterin bij Frankrijk wel stoer doen met die lange namen, maar wie zijn ze nou eigenlijk? En anders hebben we altijd Woutje nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja maar zo weinig voetbal heb je dan haha. ;c 

Dat zal verder van Berghuis en Simons moeten komen waarschijnlijk. Die zullen ook naar binnen trekken. 

Alleen jammer dat er geen aanvallende backs zijn om te profiteren van de ruimte of een spits met diepgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

'Nou'

Wijnaldum :cab: 

Pfffff worden weer lange jaren met Koeman aan het roer. Lekker vasthouden aan Wijnaldum en De Roon op het middenveld.

Waar is Dumfel overigens? Is die er niet bij? Anders zou je die toch wel verwachten tegen Mbappe. Wel fijn ook dat Koeman er dan voor kiest om Geertruide en Timber, beide niet de rapste die zone te laten pakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Wijnaldum  

Pfffff worden weer lange jaren met Koeman aan het roer. Lekker vasthouden aan Wijnaldum en De Roon op het middenveld.

Waar is Dumfel overigens? Is die er niet bij? Anders zou je die toch wel verwachten tegen Mbappe. Wel fijn ook dat Koeman er dan voor kiest om Geertruide en Timber, beide niet de rapste die zone te laten pakken...

Geertruida niet de rapste? He? You sure? ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei La Pulga:

O tering, is het vanavond al? Dacht al die tijd dat ze morgen pas moesten. Weten we dat ook weer :D 

Succes alle Oranje fans vanavond! Zet hem op! 

Ja om 20:45 maar ik twijfel wil graag zien na alle reacties, aan andere kant is goed feest dat ik ken vanaf 22:00...

Kan wel later komen, dan is er kans dat ik er niet binnen kom....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ja om 20:45 maar ik twijfel wil graag zien na alle reacties, aan andere kant is goed feest dat ik ken vanaf 22:00...

Kan wel later komen, dan is er kans dat ik er niet binnen kom....

Ik zou er nooit voor thuisblijven hoor. Ook niet als het wel goed is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Boze Feyenoorders in 3, 2, 1…

29B47E06-3651-4541-B800-5B9ADDE322CC.jpeg.e02ad38151dcc47300eb74b74f0a5e00.jpeg

Mwoah. Op basis van de huidige vorm zou sowieso Wieffer moeten spelen. Maar Taylor heeft natuurlijk wel iets meer ervaring en dat kan ik zo'n potje wel beter zijn dan Wieffer die zijn debuut gaat maken en waarschijnlijk meer spanning zou hebben. Wellicht had ik gewoon Gravenberch opgesteld ondanks zijn weinige speelminuten. Toch een veel betere speler dan Taylor en Wieffer. Andere optie was geweest om met Berghuis op het middenveld te spelen en weghorst of Malen ofzo op te stellen voorin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei bas huijsmans:

Mwoah. Op basis van de huidige vorm zou sowieso Wieffer moeten spelen. Maar Taylor heeft natuurlijk wel iets meer ervaring en dat kan ik zo'n potje wel beter zijn dan Wieffer die zijn debuut gaat maken en waarschijnlijk meer spanning zou hebben.

Van mij hoeft Wieffer er zeker niet in (en Geertruida al helemáál niet), maar dit is wel een beetje een kulargument toch? Potje wat helemaal nergens over gaat, ideaal moment om dat soort spelers de kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Van mij hoeft Wieffer er zeker niet in (en Geertruida al helemáál niet), maar dit is wel een beetje een kulargument toch? Potje wat helemaal nergens over gaat, ideaal moment om dat soort spelers de kans te geven.

Potje wat nergens om gaat? Gaat gewoon om kwalificatie voor een EK tegen een absoluut topland en debuteren voor je land lijkt mij ook niet niets.

Vraag me trouwens ook af waarom Geertruida er voor jou al helemáál niet in hoeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Potje wat nergens om gaat? Gaat gewoon om kwalificatie voor een EK tegen een absoluut topland en debuteren voor je land lijkt mij ook niet niets.

Vraag me trouwens ook af waarom Geertruida er voor jou al helemáál niet in hoeft?

Er gaan 93 landen naar dat EK en buiten Frankrijk zit er niets in onze poule. Dus als het van de wedstrijden tegen Frankrijk gaat afhangen kan je de UEFA net zo goed nu alvast afbellen. 

Omdat Geertruida heel weinig toevoegt, zeker op rechtsback. Zie ik daar liever een wat meer dynamische spelers als Frimpong of Dumfries, of misschien zelfs wel Tete. Maar goed, tegen atleten als deze heeft hij misschien wel wat waarde.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Er gaan 93 landen naar dat WK en buiten Frankrijk zit er niets in onze poule. Dus als het van de wedstrijden tegen Frankrijk gaat afhangen kan je de FIFA net zo goed nu alvast afbellen. 

Omdat Geertruida heel weinig toevoegt, zeker op rechtsback. Zie ik daar liever een wat meer dynamische spelers als Frimpong of Dumfries, of misschien zelfs wel Tete. Maar goed, tegen atleten als deze heeft hij misschien wel wat waarde.

Denk dat je nog niet zo makkelijk wint van de Grieken en Ieren. Beide echt stugge ploegen die in de afgelopen jaren niet vaak heel makkelijk verslagen zijn door toplanden. Alle punten die je pakt tegen Frankrijk zijn dus gewoon mooi meegenomen. Ook is het voor de FIFA ranking gewoon gunstig om veel te winnen omdat je dan landen als Frankrijk ontloopt met lotingen.

Geertruida die weinig toevoegt als rechtsback vind ik een hele rare opmerking. Heeft juist heel veel dynamiek als je ziet hoe vaak die opduikt in de 16 van de tegenpartij. Daarnaast is die aan de bal erg sterk en heeft die ook nog snelheid als je het verdedigend bekijkt. Vervolgens met Tete aankomen waarover altijd wordt gezegd dat die aanvallend juist heel matig is vind ik dan nog gekker. Daarnaast is Dumfries geschorst en kan die dus sowieso al niet mee doen. Over Frimpong ben ik het met je eens want die had op het afgelopen WK al veel meer speeltijd moeten krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites