Thierryvane Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik ben wel benieuwd hoe the F je met Gini de Roon en Wieffer wil gaan spelen Ik had denk ik toch iets meer voetbal gebracht maar misschien wil Koeman dat vanuit Wieffer laten komen. Gini op 10 met daarachter het blok De Roon - Wieffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Geen zorgen. Luts speelt dat linksbuitentje met die hele moeilijke naam van Frankrijk uit de wedstrijd. Wieffer heerst op het middenveld tegen die koekenbakkers en Wijnaldum maakt heel vies het enige doelpunt van de wedstrijd. Kunnen ze achterin bij Frankrijk wel stoer doen met die lange namen, maar wie zijn ze nou eigenlijk? En anders hebben we altijd Woutje nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Gini op 10 met daarachter het blok De Roon - Wieffer. Ja maar zo weinig voetbal heb je dan haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 52 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja maar zo weinig voetbal heb je dan haha. Dat zal verder van Berghuis en Simons moeten komen waarschijnlijk. Die zullen ook naar binnen trekken. Alleen jammer dat er geen aanvallende backs zijn om te profiteren van de ruimte of een spits met diepgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: 'Nou' Wijnaldum Pfffff worden weer lange jaren met Koeman aan het roer. Lekker vasthouden aan Wijnaldum en De Roon op het middenveld. Waar is Dumfel overigens? Is die er niet bij? Anders zou je die toch wel verwachten tegen Mbappe. Wel fijn ook dat Koeman er dan voor kiest om Geertruide en Timber, beide niet de rapste die zone te laten pakken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Wijnaldum Pfffff worden weer lange jaren met Koeman aan het roer. Lekker vasthouden aan Wijnaldum en De Roon op het middenveld. Waar is Dumfel overigens? Is die er niet bij? Anders zou je die toch wel verwachten tegen Mbappe. Wel fijn ook dat Koeman er dan voor kiest om Geertruide en Timber, beide niet de rapste die zone te laten pakken... Geertruida niet de rapste? He? You sure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 8 minuten geleden zei Lazy: Waar is Dumfel overigens? Geschorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: 'Nou' Ik vind hem wel tof.. Zeker als iedereen hier toch denkt afgang wordt, lekker combi van Ajax-Feyenoord-PSV en wat Europese subtop clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 4 uur geleden zei ElMarcos: Ah, een set in love voor Frankrijk dus vanavond O tering, is het vanavond al? Dacht al die tijd dat ze morgen pas moesten. Weten we dat ook weer Succes alle Oranje fans vanavond! Zet hem op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 14 minuten geleden zei La Pulga: O tering, is het vanavond al? Dacht al die tijd dat ze morgen pas moesten. Weten we dat ook weer Succes alle Oranje fans vanavond! Zet hem op! Ja om 20:45 maar ik twijfel wil graag zien na alle reacties, aan andere kant is goed feest dat ik ken vanaf 22:00... Kan wel later komen, dan is er kans dat ik er niet binnen kom.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Nou ik zou lekker gaan feesten. Nederlands elftal is toch shit joh en samenvatting kan je altijd nog bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Ja om 20:45 maar ik twijfel wil graag zien na alle reacties, aan andere kant is goed feest dat ik ken vanaf 22:00... Kan wel later komen, dan is er kans dat ik er niet binnen kom.... Ik zou er nooit voor thuisblijven hoor. Ook niet als het wel goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Boze Feyenoorders in 3, 2, 1… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Boze Feyenoorders in 3, 2, 1… Dit is dan ook gewoon een schandalig slecht middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Boze Feyenoorders in 3, 2, 1… Mwoah. Op basis van de huidige vorm zou sowieso Wieffer moeten spelen. Maar Taylor heeft natuurlijk wel iets meer ervaring en dat kan ik zo'n potje wel beter zijn dan Wieffer die zijn debuut gaat maken en waarschijnlijk meer spanning zou hebben. Wellicht had ik gewoon Gravenberch opgesteld ondanks zijn weinige speelminuten. Toch een veel betere speler dan Taylor en Wieffer. Andere optie was geweest om met Berghuis op het middenveld te spelen en weghorst of Malen ofzo op te stellen voorin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ja godverdomme Vane. Nu kan ik nooit reageren zonder voor lul te staan. Slimme actie dit. Spoiler Taylor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Taylor, wat een grote grap joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Wieffer, Malacia en de Vrij op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 19 minuten geleden zei bas huijsmans: Mwoah. Op basis van de huidige vorm zou sowieso Wieffer moeten spelen. Maar Taylor heeft natuurlijk wel iets meer ervaring en dat kan ik zo'n potje wel beter zijn dan Wieffer die zijn debuut gaat maken en waarschijnlijk meer spanning zou hebben. Van mij hoeft Wieffer er zeker niet in (en Geertruida al helemáál niet), maar dit is wel een beetje een kulargument toch? Potje wat helemaal nergens over gaat, ideaal moment om dat soort spelers de kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Van mij hoeft Wieffer er zeker niet in (en Geertruida al helemáál niet), maar dit is wel een beetje een kulargument toch? Potje wat helemaal nergens over gaat, ideaal moment om dat soort spelers de kans te geven. Potje wat nergens om gaat? Gaat gewoon om kwalificatie voor een EK tegen een absoluut topland en debuteren voor je land lijkt mij ook niet niets. Vraag me trouwens ook af waarom Geertruida er voor jou al helemáál niet in hoeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Potje wat nergens om gaat? Gaat gewoon om kwalificatie voor een EK tegen een absoluut topland en debuteren voor je land lijkt mij ook niet niets. Vraag me trouwens ook af waarom Geertruida er voor jou al helemáál niet in hoeft? Er gaan 93 landen naar dat EK en buiten Frankrijk zit er niets in onze poule. Dus als het van de wedstrijden tegen Frankrijk gaat afhangen kan je de UEFA net zo goed nu alvast afbellen. Omdat Geertruida heel weinig toevoegt, zeker op rechtsback. Zie ik daar liever een wat meer dynamische spelers als Frimpong of Dumfries, of misschien zelfs wel Tete. Maar goed, tegen atleten als deze heeft hij misschien wel wat waarde. 24 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) EK en UEFA PJ. Verder speelt Wieffer volgens mij altijd rechtscentraal en Taylor linkscentraal. Kan me voorstellen dat dat ook nog uitmaakt. 24 maart 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 minuut geleden zei Hwb: EK en UEFA PJ. Ik was er al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 7 minuten geleden zei PJHoutman: Er gaan 93 landen naar dat WK en buiten Frankrijk zit er niets in onze poule. Dus als het van de wedstrijden tegen Frankrijk gaat afhangen kan je de FIFA net zo goed nu alvast afbellen. Omdat Geertruida heel weinig toevoegt, zeker op rechtsback. Zie ik daar liever een wat meer dynamische spelers als Frimpong of Dumfries, of misschien zelfs wel Tete. Maar goed, tegen atleten als deze heeft hij misschien wel wat waarde. Denk dat je nog niet zo makkelijk wint van de Grieken en Ieren. Beide echt stugge ploegen die in de afgelopen jaren niet vaak heel makkelijk verslagen zijn door toplanden. Alle punten die je pakt tegen Frankrijk zijn dus gewoon mooi meegenomen. Ook is het voor de FIFA ranking gewoon gunstig om veel te winnen omdat je dan landen als Frankrijk ontloopt met lotingen. Geertruida die weinig toevoegt als rechtsback vind ik een hele rare opmerking. Heeft juist heel veel dynamiek als je ziet hoe vaak die opduikt in de 16 van de tegenpartij. Daarnaast is die aan de bal erg sterk en heeft die ook nog snelheid als je het verdedigend bekijkt. Vervolgens met Tete aankomen waarover altijd wordt gezegd dat die aanvallend juist heel matig is vind ik dan nog gekker. Daarnaast is Dumfries geschorst en kan die dus sowieso al niet mee doen. Over Frimpong ben ik het met je eens want die had op het afgelopen WK al veel meer speeltijd moeten krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Tsja.. dat middenveld is toch wel om te janken. En op Flashscore stond Timber rechts en Geertruida centraal. Dat lijkt me helemaal niet de bedoeling. Behalve Simons en Geertruida is er eigenlijk niemand (echt) in vorm op club niveau. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten