Denny Geplaatst 24 maart 2018 Share Geplaatst 24 maart 2018 Dan wordt die term wel erg losjes gebruikt als die namen daaraan zouden voldoen, buiten Van Persie dan maar dat lijkt me niet meer reëel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Als keepers neem je toch Cillessen, Vorm en Zoet in die volgorde. Snap dat totaal niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Iedere normale spits scoort er 20 in Portugal. Van Wolfswinkel ook bijvoorbeeld. Komop man, topclub tegen Rio Ave :cab: Heeft vrij weinig met de buitenspelers te maken. Als je tegen Rio Ave speelt krijg je 100 ballen en scoor je er vast 2. Maar tegen Engeland ben je de mindere, kom je niet vaak in de 16, en hoef je ook niet veel voorzetten te verwachten. Wat een spits dan moet doen is de verdediging lastig maken, balletje vasthouden, meevoetballen bla bla. Dat beheerst die gewoon allemaal niet. Dan heb je er gewoon niks aan. Stel hem dan maar op tegen Andorra. Je spits is zo cruciaal in zo'n wedstrijd, dat is de sleutelpositie. Die moet je rust geven, die moet de tijd geven aan de middenvelders om aan te sluiten maar dat lukt niet als je hem na een aanname al kwijt bent. Man ga eens meer wedstrijden kijken van dost voordat je hier populair komt doen gebaseerd op Luxemburg uit en nu Engeland thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 (bewerkt) Man ga eens meer wedstrijden kijken van dost voordat je hier populair komt doen gebaseerd op Luxemburg uit en nu Engeland thuis. Bas Dost heeft 18 interlands gespeeld, die ik allemaal heb gezien. En Cim vertelt precies wat ik ook denk. 25 maart 2018 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Bas Dost heeft 18 interlands gespeeld, die ik allemaal heb gezien. En Cim vertelt precies wat ik ook denk. Heeft in het merendeel van die interlands bewezen een prima spits te zijn. Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar in die wedstrijden van 10/15 minuutjes was hij constant gevaarlijk, constant aanspeelbaar en gaf constant alle ballen die die kreeg een goed vervolg. Het lijkt wel populair te worden om er dan maar een dingetje van te maken wanneer hij een wedstrijd de kans krijgt en het er niet uit komt. Ik zeg overigens nergens dat dost een wereldspits is ofzo, dat vooropgesteld. Maar van alle mogelijke spitsen die je er lopen hebt is hij met grote afstand de best presterende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoe was Dost tegen het almachtige en grote Viktoria Plzen? Vertel. Precies mijn punt dus, alle dost hatertjes pakken zijn slechte wedstrijden aan ( die die niet zo heel veel heeft overigens) en als hij er dan weer 20 maakt in 18 wedstrijden dan stelt het allemaal niks voor. Want Portugezen competitie. Hou op hoor. Heeft in het jaar dat Wolfsburg 2e werd ook een prima seizoen gedraaid, hij kreeg toen namelijk aanvoer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Heeft in het merendeel van die interlands bewezen een prima spits te zijn. Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar in die wedstrijden van 10/15 minuutjes was hij constant gevaarlijk, constant aanspeelbaar en gaf constant alle ballen die die kreeg een goed vervolg. Het lijkt wel populair te worden om er dan maar een dingetje van te maken wanneer hij een wedstrijd de kans krijgt en het er niet uit komt. Ik zeg overigens nergens dat dost een wereldspits is ofzo, dat vooropgesteld. Maar van alle mogelijke spitsen die je er lopen hebt is hij met grote afstand de best presterende. Als we gaan kijken naar prestaties dan zouden ze Arjen de Koeijer van Yerseke eens een kans moeten geven, die scoort er namelijk elk seizoen een stuk of 40. Het gaat erom of je presteert op niveau en vóóral: in het Nederlands elftal. Dat doet Dost nooit, dus dan kun je beter iemand laten spelen die zelf kwaliteiten heeft. Ik denk dat aan Van Persie, Babel of 'gewoon' Depay, die het in zijn paar wedstrijden in de spits ook aardig heeft gedaan. Dost is gewoon geen goede spits voor Oranje, net als Makaay, Vennegoor, en in mindere mate Huntelaar dat niet waren. Teveel afhankelijk van aanvoer, niet goed genoeg om het spel voort te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Deze discussie is een beetje heel erg zinloos. Benieuwd naar morgen, slechter dan vrijdag kan bijna niet. Mooie test voor de Ligt tegen Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Ben geen voorstander van het spelen met drie aanvallers als je met drie (of vijf) verdedigers speelt. Liever drie man op het middenveld, en dan niet met een 10 maar met een middenvelder voor de verdediging, beetje het Juventus systeem. Zou dan wellicht Propper proberen op die positie. Strootman en Wijnaldum daarvoor, dan benut je hun ook beter. Dan Promes of Depay om een spits heen laten spelen, of allebei als je puur wil counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Heeft in het merendeel van die interlands bewezen een prima spits te zijn. Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar in die wedstrijden van 10/15 minuutjes was hij constant gevaarlijk, constant aanspeelbaar en gaf constant alle ballen die die kreeg een goed vervolg. Het lijkt wel populair te worden om er dan maar een dingetje van te maken wanneer hij een wedstrijd de kans krijgt en het er niet uit komt. Ik zeg overigens nergens dat dost een wereldspits is ofzo, dat vooropgesteld. Maar van alle mogelijke spitsen die je er lopen hebt is hij met grote afstand de best presterende. Best raar dat bij sommigen de plek waar ze vandaan komen zo'n bepaalde rol spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Kramer in de spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 maart 2018 Share Geplaatst 25 maart 2018 Ben geen voorstander van het spelen met drie aanvallers als je met drie (of vijf) verdedigers speelt. Liever drie man op het middenveld, en dan niet met een 10 maar met een middenvelder voor de verdediging, beetje het Juventus systeem. Zou dan wellicht Propper proberen op die positie. Strootman en Wijnaldum daarvoor, dan benut je hun ook beter. Dan Promes of Depay om een spits heen laten spelen, of allebei als je puur wil counteren. Uiteindelijk zou die plek voor de verdediging ideaal voor Blind zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Zo moeten we wel onze wedstrijden gaan winnen tegen toplanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 We worden wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 We worden wereldkampioen Toen ik zag dat jij in dit topic gepost had, wist ik dat het dit was :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Wat is deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Dost erin, die Portugezen kunnen toch niet verdedigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Staan wel potje lekker te voetballen zo ja. Vilhena als linksback tot nu toe ook wel degelijk. Van de beek ook een prima pot. Al zegt 1 helft nog niet zoveel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Het zegt niet zo heel veel, al is Portugal b ook wel weer overdreven. Spelers als Ronaldo, Moutinho, cancelo, quaresma, André gomes staan normaal ook in Portugal a. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 https://www.ad.nl/dossier-oranje/fan-bestormt-veld-en-geeft-ronaldo-een-kusje~af9f4e2c/ Hahaha. Het hoogtepunt van de wedstrijd? Ik heb letterlijk niets gezien, dus kan daar niet over oordelen. Maar ik moest wel lachen om dit nieuwsitem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Rond de 25e minuut begonnen met kijken. Blij dat er eindelijk als team wordt verdedigd vanuit de zone, weinig ruimte tussen de linies. Heeft het al veel te lang aan geschort. Ook dat ie met Propper voor de verdediging begon, ten eerste omdat er wel iemand nodig is voor de verdediging en ten tweede omdat je met hem ook voor voetbal kiest ipv puur een balafpakker. Zeker omdat je toch al met drie verdedigers speelt is dat wel noodzakelijk, anders kom je amper aan voetballen toe. Zou zelf die drie middenvelders als uitgangspunt nemen. Ben alleen bang dat Koeman altijd met 3 centrale verdedigers gaat blijven spelen en dat dan de 3-4-3 tegen Engeland z'n aanvallende variant is. Zou zelf variëren met 3-5-2 en 4-3-3 en dan je middenveld hetzelfde houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 maart 2018 Share Geplaatst 26 maart 2018 Onterecht verlies tegen Engeland opgevolgd met een prima overwinning tegen Portugal. Lekkere start waar 'we' mee verder kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 Fijn om te zien dat er in ieder geval een aantal keer de bal naar de goede kleur werd gespeeld, dat miste ik afgelopen vrijdag. Je kunt van Portugal zeggen wat je wilt, maar dit was ook de verdienste van het Nederlands elftal. Prima wedstrijd (y) en eigenlijk ook totaal niet verwacht. Wat dat betreft is het verwachtingspatroon al aardig bijgesteld merk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 We hebben de afgelopen 15 jaar ofzo altijd te maken gehad met een kutverdediging en een wereldaanval/middenveld. Dat is nu precies andersom hé:D. Vind echt dat we twee wereldtoppers hebben centraal achterin en een de Ligt er nog bij als potentiële wereldtopper. Die speelde ook erg goed gister. Vind het verder jammer dat Cilessen tweede viool speelt bij Barça. Is hij veel te goed voor eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 27 maart 2018 Share Geplaatst 27 maart 2018 We hebben de afgelopen 15 jaar ofzo altijd te maken gehad met een kutverdediging en een wereldaanval/middenveld. Dat is nu precies andersom hé:D. Vind echt dat we twee wereldtoppers hebben centraal achterin en een de Ligt er nog bij als potentiële wereldtopper. Die speelde ook erg goed gister. Vind het verder jammer dat Cilessen tweede viool speelt bij Barça. Is hij veel te goed voor eigenlijk. Inderdaad, qua centrale verdediging zitten we zeker bij de wereldtop. Vindt het alleen jammer dat we 3 egotrippers hebben voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten