Kyrill Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 3 minuten geleden zei Djurovski: Vertaling svp https://letmegooglethat.com/?q=wat+is+barkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Binnenkort Karsdorp weer in Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Nico-Jan Hoogma kondigde in november vorig jaar aan dat hij bezig was aan zijn laatste maanden bij de KNVB. Per 1 juni nam hij afscheid, maar een opvolger heeft de KNVB nog niet gevonden. "Waarom het zo lang duurt? De KNVB legt de lat heel hoog. Ze zoeken iemand die voetbaltechnisch zeer goed is onderlegd en die verstand heeft van coaches en coaching. Een soort supercoach, met veel strepen op zijn mouw", weet NOS-commentator Arno Vermeulen. Citaat Nigel de Jong opvolger Hoogma als directeur topvoetbal bij KNVB Nigel de Jong wordt de nieuwe directeur topvoetbal van de KNVB. De 38-jarige Amsterdammer speelde onder meer bij Ajax, HSV Manchester City en AC Milan. Hij kwam 81 keer uit voor Oranje. Tegenwoordig reist hij als voetbalanalist tussen Qatar, Engeland en Nederland, waar hij te zien is bij Viaplay. Bezig met UEFA-opleiding "Het is een heel mooi vooruitzicht om aan de slag te gaan in deze functie, waarin ik het Nederlandse topvoetbal verder wil helpen verbeteren, bij de mannen en de vrouwen", zegt De Jong. "Nederland heeft altijd de ambitie om tot de absolute wereldtop te horen. Het aanwezige talent en de geschiedenis rechtvaardigen die ambitie." De Jong nam in de zomer van 2021 afscheid als profvoetballer en hoopt dit voorjaar zijn UEFA MBA-managementopleiding af te ronden. "Werken in het topvoetbal vraagt specifieke kennis en ervaring. Die heb ik in mijn jaren als speler opgedaan bij verschillende clubs in binnen- en buitenland en kan ik nu gebruiken." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Dit is een grap van De Speld neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik ben benieuwd hoeveel invloed de commissie Mijnals gehad heeft hierop. Iemand aanstellen met amper ervaring en alleen een 10 daagse cursus op zak voor zo'n functie vind ik niet best. Nja, wel bijna een opleiding afgerond natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Hele bijzondere keuze. Vermoedt dat de diversiteit de belangrijkste criterium in deze was. Gullit & Co zullen tevreden zijn. Gun het hem van harte maar het is echt op basis van niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) Ach wat stelt zo'n directeurtje nou voor? die zegt tegen Koeman dat ie top 4 moet halen komende EK en als corona weer wat gevaarlijker wordt dat de stadions dicht moeten voor supporters. 4 januari 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Loting Nations League 14 juni: Nederland - Kroatië (De Kuip) 15 juni: Spanje - Italië (de Grolsch Veste) 18 juni: Troostfinale (de Grolsch Veste) 18 juni: Finale (De Kuip) Alle potjes in Nederland voor de liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Op papier de beste loting die Nederland kon krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Klassiek gezien wel, maar Kroatië is niet voor niet 2 en 3 van de afgelopen 2 WK's. Waar Spanje niet verder kwam dan de 1/8e finale en Italië 2x er niet bij was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Oneens, Spanje bakte er niks van op het WK en Italië deed niet eens mee. Nja je moet van iedereen winnen om dit gedrocht te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Kroatië had toch redelijk oude spelers in de selectie. Italië is gewoon heel erg sluw en nooit te onderschatten. En Spanje heeft hele talentvolle spelers die zeker in de toekomst goed gaan worden. Toch vind ik dit de beste loting die wij konden krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Kroatië zal wel doorselecteren, FM-heldje Beljo oproepen en die zal er 5 voorbij Andries trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Die gaat niet keepen onder Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 36 minuten geleden zei MetalMichael: Die gaat niet keepen onder Koeman. Dan zijn het potentieel 5 trappen op de engnekken op de bank.😁🤭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Luuk de Jong is er klaar mee. Hij wil zich liever focussen op PSV. Al vraag ik me af of hij sowieso nog een rol had gespeeld onder Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 31 minuten geleden zei Tim': Luuk de Jong is er klaar mee. Hij wil zich liever focussen op PSV. Al vraag ik me af of hij sowieso nog een rol had gespeeld onder Koeman. Lijkt me inderdaad eerder dat Koeman hem heeft verteld dat hij er niet bij zou zitten en dat dat voor De Jong de cue was om de eer aan zichzelf te houden. Benieuwd naar de voorselectie in ieder geval, hopelijk zitten er weer wat verrassingen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 nog 4,5 minuut! Ik denk: die keepert van Anderlecht, Geertruida en Wieffertje in voorselectie als grootste verassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Dat heb je helemaal goed; https://www.onsoranje.nl/node/80666 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 (bewerkt) Ik heb er dan ook uitermate veel verstand van. Ziet er logisch uit. Wijnaldum bijzonder, want die is pas een paar wedstrijden terug. Volgens mij speelt Gravenberch niet bij Bayern? En had ik gehoopt dat Blind exit en klaar zou zijn. Ook zitten er een aantal spelers bij die nou niet bepaald in vorm zijn, maar dat benoemd Koeman zelf ook. Opvallende afwezige: Van de Ven denk ik? Oh wacht: Taylor boven Schouten? 3 maart 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Even per linie: Jasper Cillessen (N.E.C.), Mark Flekken (SC Freiburg), Andries Noppert (sc Heerenveen), Kjell Scherpen (Vitesse), Bart Verbruggen (RSC Anderlecht) Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Bayern München), Sven Botman (Newcastle United), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Quilindschy Hartman (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München), Tyrell Malacia (Manchester United), Kenny Tete (Fulham), Jurriën Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Inter) Steven Berghuis (Ajax), Jordy Clasie (AZ), Ryan Gravenberch (Bayern München), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (Atalanta), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax), Joey Veerman (PSV), Mats Wieffer (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (AS Roma) Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid), Cody Gakpo (Liverpool), Vincent Janssen (Royal Antwerp), Noa Lang (Club Brugge), Wout Weghorst (Manchester United) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Eindelijk Botman Tof voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Ik heb er dan ook uitermate veel verstand van. Ziet er logisch uit. Wijnaldum bijzonder, want die is pas een paar wedstrijden terug. Volgens mij speelt Gravenberch niet bij Bayern? En had ik gehoopt dat Blind exit en klaar zou zijn. Ook zitten er een aantal spelers bij die nou niet bepaald in vorm zijn, maar dat benoemd Koeman zelf ook. Opvallende afwezige: Van de Ven denk ik? Haha, dat is ook zo, sorry dat ik dat even was vergeten. De beste linkerkant van Nederland gaan we in ieder geval niet zien, jammer voor Owen, fijn voor ons. Ik vind het (voor)selecteren van de doelmannen wel interessant: wel Noppert, geen Bijlow (langere blessure?) en Verbruggen niet zo verrassend, maar wel dat 'ie ook Kjell Scherpen oproept. Mis Schouten wel. Ben niet zo'n fan van Taylor en Gravenberch speelt inderdaad weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Denk dat Bijlow ook ivm zijn blessurehistorie even lekker een stapje terug moet doen. Prima keuze om die te droppen. Verder is een voorselectie met Hartman erin natuurlijk sowieso niet serieus te nemen. Had ook wel een paar van onze Toulouse-boys willen zien, Dallinga ipv Janssen bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 Zojuist zei PJHoutman: Denk dat Bijlow ook ivm zijn blessurehistorie even lekker een stapje terug moet doen. Prima keuze om die te droppen. Verder is een voorselectie met Hartman erin natuurlijk sowieso niet serieus te nemen. Had ook wel een paar van onze Toulouse-boys willen zien, Dallinga ipv Janssen bijvoorbeeld. #FreeBranco > Clasie/Gravenberch/De Roon/Taylor/Veerman/Wieffer/Gini op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten