Nom de Guerre Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Goed draadje over de penalties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Wat een engeltjes die Nederlanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 4 minuten geleden zei Djurovski: Wat een engeltjes die Nederlanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 Ik denk eigenlijk dat de Nederlanders meer hebben gedaan om de boel uit de tent te lokken dan de Argentijnen. Als het 2-0 staat, heb je maar 1 keus. Alles, maar dan ook alles doen om het om te draaien, inclusief hard spelen en de tegenstander uit de tent lokken. Dat lukt met deze scheidsrechter natuurlijk ook vrij eenvoudig. En eerlijk gezegd zie ik dat andere landen eigenlijk veel minder doen dan Nederland op dit WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ongetwijfeld Feyenoordsupporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Benieuwd naar hoe Koeman het gaat neerzetten, maar verwacht niet dat hij terug gaat naar 4-3-3. Zeker omdat hij eerder al eens de 5-3-2 introduceerde bij het NL Elftal. Gaan waarschijnlijk wel een paar wijzigingen komen. Volgens mij is hij wel fan van Bijlow en verwacht ook dat Malacia de voorkeur gaat krijgen. Achterin zou ik verder niet te veel wijzigen, want daar stond grote delen van het WK wel prima. Zou persoonlijk Timber ook laten staan, maar komt omdat ik zelf niet zo'n fan ben van dat onbehouden gedoe van De Ligt. Kan overigens best dat Koeman het wel heel erg in hem ziet zitten. Voorin gaat het wel interessant worden. Klaassen kan in mijn ogen echt niet meer en vind Berghuis ook eigenlijk nooit écht leveren in het Nederlands Elftal. Erg laag rendement ook. Alleen gescoord tegen Gibraltar en Letland. Wil het wel eens zien met Xavi Simons op die positie, want talent heeft hij wel. Voorin dan Brobbey als teruggetrokken spits en aanspeelpunt met Gakpo die meer de diepte zoekt. Dan blijft er alleen geen plek over voor Memphis, waarvan ik toch vrij zeker ben dat hij altijd basis gaat staan. Maargoed, dan kom ik dus op het volgende uit: Wat is jullie voorkeur, en wat verwachten jullie van de periode-Koeman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Geen 5 mans defensie in ieder geval, echt helemaal klaar mee. Ik zou doen: Bijlow Dumfries/Hateboer- Van Dijk-De Ligt/Timber-Ake/Malacia Koopmeiners- De Jong Gakpo-Simons- Berghuis Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Koeman zal wel weer 4-2-3-1 spelen of gewoon 5-3-2 inderdaad. Ik zou doorgaan in hetzelfde systeem maar offensiever en frisser. Meer voetbal en jonge, frisse energie erin. DM: Flekken (Bijlow/Noppert) RWB: Frimpong (Dumfries) RCV: Timber (Geertruida) CV: De Ligt (Van Dijk) LCV: Aké (Van de Ven/Koopmeiners) LWB: Malacia (Bakker/Taylor) RCM: Schouten (Van de Beek) LCM: De Jong (Gravenberch) CAM: Simons (Berghuis/Lang) RS: Brobbey (Malen/Bergwijn) LS: Danjuma (Gakpo) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 23 minuten geleden zei Kyrill: Geen 5 mans defensie in ieder geval, echt helemaal klaar mee. Ik zou doen: Bijlow Dumfries/Hateboer- Van Dijk-De Ligt/Timber-Ake/Malacia Koopmeiners- De Jong Gakpo-Simons- Berghuis Brobbey Ben jij familie van Hateboer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Bij Hateboer inderdaad gestopt met lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Ben jij familie van Hateboer? Misschien is het zijn Hatebroer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ben jij familie van Hateboer? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 18 minuten geleden zei Socrates: Koeman zal wel weer 4-2-3-1 spelen of gewoon 5-3-2 inderdaad. Ik zou doorgaan in hetzelfde systeem maar offensiever en frisser. Meer voetbal en jonge, frisse energie erin. DM: Flekken (Bijlow/Noppert) RWB: Frimpong (Dumfries) RCV: Timber (Geertruida) CV: De Ligt (Van Dijk) LCV: Aké (Van de Ven/Koopmeiners) LWB: Malacia (Bakker/Taylor) RCM: Schouten (Van de Beek) LCM: De Jong (Gravenberch) CAM: Simons (Berghuis/Lang) RS: Brobbey (Malen/Bergwijn) LS: Danjuma (Gakpo) Van Dijk geen basisplaats? Zie ik niet gebeuren, maar lijkt mij ook geen goede keuze. Toch gewoon één van de betere verdedigers van de wereld. Vraag mij overigens ook af of Danjuma echt beter is dan Gakpo op dit moment. Maargoed, die heeft zich de afgelopen weken ook niet kunnen laten zien op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: ? Hateboer is zo fucking beperkt. Hoezo zou je die in vredesnaam in het Nederlands elftal willen terwijl je Dumfries en Frimpong hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ik zie hier een paar keer Brobbey voorbijkomen, wat ik dan weer een ontzettend beperkte speler vind. Aan de andere kant wel handig om zo'n baksteen voorin te hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 47 minuten geleden zei 007mark: Van Dijk geen basisplaats? Zie ik niet gebeuren, maar lijkt mij ook geen goede keuze. Toch gewoon één van de betere verdedigers van de wereld. Vraag mij overigens ook af of Danjuma echt beter is dan Gakpo op dit moment. Maargoed, die heeft zich de afgelopen weken ook niet kunnen laten zien op het WK. Van Dijk is dit seizoen lang niet geweldig. Omdat hij vooral teert op fysiek en het daarom te verwachten is dat hij redelijk vlug achteruit zal gaan de komende jaren lijkt het mij een goed idee om De Ligt al in het elftal te posteren. Hoezo vraag je je af of Danjuma wel beter is dan Gakpo trouwens? Gakpo is de beste Eredivisie-aanvaller en scoort een paar goede doelpunten tegen kutploegjes, Danjuma laat zich de laatste jaren op La Liga en ook CL-niveau zien als een complete aanvaller. Ik vind Gakpo nog helemaal niet van het statuur van een Danjuma. Internationaal heb ik dan ook louter verbazing gelezen over het niet selecteren van Danjuma. Grappig genoeg meer dan in eigen land, daar ging het over de keepert van NEC. Daarnaast, omdat Brobbey een pure diepe spits is, heb je imo in mijn opstelling een linkerspits nodig die ook nog iets kan forceren. Dan heeft Danjuma meer voetbal in zich tov een Gakpo. 24 minuten geleden zei Titan: Ik zie hier een paar keer Brobbey voorbijkomen, wat ik dan weer een ontzettend beperkte speler vind. Aan de andere kant wel handig om zo'n baksteen voorin te hebben staan. Niet beperkter vergeleken met een Memphis of een Bergwijn momenteel anders. Brobbey heeft naast een sterk lichaam namelijk wél snelheid, diepgang en slimmigheidjes om van een verdediger af te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 2 uur geleden zei 007mark: Benieuwd naar hoe Koeman het gaat neerzetten, maar verwacht niet dat hij terug gaat naar 4-3-3. Zeker omdat hij eerder al eens de 5-3-2 introduceerde bij het NL Elftal. Gaan waarschijnlijk wel een paar wijzigingen komen. Volgens mij is hij wel fan van Bijlow en verwacht ook dat Malacia de voorkeur gaat krijgen. Achterin zou ik verder niet te veel wijzigen, want daar stond grote delen van het WK wel prima. Zou persoonlijk Timber ook laten staan, maar komt omdat ik zelf niet zo'n fan ben van dat onbehouden gedoe van De Ligt. Kan overigens best dat Koeman het wel heel erg in hem ziet zitten. Voorin gaat het wel interessant worden. Klaassen kan in mijn ogen echt niet meer en vind Berghuis ook eigenlijk nooit écht leveren in het Nederlands Elftal. Erg laag rendement ook. Alleen gescoord tegen Gibraltar en Letland. Wil het wel eens zien met Xavi Simons op die positie, want talent heeft hij wel. Voorin dan Brobbey als teruggetrokken spits en aanspeelpunt met Gakpo die meer de diepte zoekt. Dan blijft er alleen geen plek over voor Memphis, waarvan ik toch vrij zeker ben dat hij altijd basis gaat staan. Maargoed, dan kom ik dus op het volgende uit: Wat is jullie voorkeur, en wat verwachten jullie van de periode-Koeman? Ik ben toch wel een liefhebber van Memphis, die levert in het Nederlands elftal echt hele zieke statistieken af. Had met Koeman ook wel een aardige click, dus die zou ik er ten allen tijden inzetten. Voor Simons wellicht nog een beetje vroeg, verwacht dat Wijnaldum daar wel een kans gaat krijgen. Verder ben ik het wel eens met je, al ben ik geen fan van Koopmeiners in Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) Trouwens ik zit net te denken, dat die Vincent Janssen is geselecteerd he Letterlijk voor 1 potje (alsof je toen niet met De Jong, Weghorst en anders desnoods Lang had kunnen spelen) , daarnaast ook niet meer nodig toen Depay terug was en met situaties zoals Argentinië krijgen (terecht) Weghorst en De Jong de voorkeur. Man ben uiteindelijk toch wel blij dat dat gelul van LvG een keer afgelopen is, weg met die saaie trainer en zijn eigen bedachte speciale projectjes die uiteindelijk toch weinig speciaal blijken. Had je allang of Brobbey of Danjuma kunnen opnoemen en veel gevarieerder daarmee kunnen aanvallen ipv met 4 statische centrumspitsen 12 december 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 @cimbomcu Twee potjes hoor. Tegen Qatar viel hij in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 En de centrumspitsen hebben toch wel gewerkt tegen Argentinië... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Gewoon weer lekker 4-3-3 gaan spelen of in ieder geval een variant daarvan. Mijn inziens kun je dan prima met onderstaande opstelling nog een paar jaar vooruit en krijgen we leuker voetbal te zien op het EK 2024 en WK 2026. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 19 uur geleden zei Thierryvane: Hateboer is zo fucking beperkt. Hoezo zou je die in vredesnaam in het Nederlands elftal willen terwijl je Dumfries en Frimpong hebt. Dumfries vind ik al een vrije beperkte speler als ik eerlijk ben. Hateboer is een soort Lidl versie van Dumfries. Tel uit je winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 In een 4-3-3 heb je alleen nooit een echte rechtsbuiten. Wat dat betreft zonde dat Ziyech een andere keuze heeft gemaakt en Ihattaren er geen zin meer in heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Zojuist zei ElMarcos: Dumfries vind ik al een vrije beperkte speler als ik eerlijk ben. Hateboer is een soort Lidl versie van Dumfries. Tel uit je winst. Hateboer is technisch wel beter dan Dumfries. Vraag mij zelfs af of Dumfries hem er uit zou spelen bij Atalanta in de manier waarop zij spelen. Daar moet alles met een idee zijn, geen blinde renpaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 2 minuten geleden zei Socrates: In een 4-3-3 heb je alleen nooit een echte rechtsbuiten. Wat dat betreft zonde dat Ziyech een andere keuze heeft gemaakt en Ihattaren er geen zin meer in heeft. Ach, nu kan Noa Lang ons heet maken. Maar even serieus. Op die plek hebben we niet een speler die er van nature goed speelt of rendeert. Iedereen lijkt op links te willen of moeten spelen, wat enorm zonde is. 1 minuut geleden zei Socrates: Hateboer is technisch wel beter dan Dumfries. Vraag mij zelfs af of Dumfries hem er uit zou spelen bij Atalanta in de manier waarop zij spelen. Daar moet alles met een idee zijn, geen blinde renpaarden. Dat zou zomaar kunnen. Blijft wel staan dat de eerste helemaal niet rendeert in Oranje, om welke reden dan ook. Hopen dat Koeman Frimpong een kans geeft. Op die plek had ik in Oranje toch ook wel heel graag Mazraoui gehad om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten