Chiemel Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 42 minuten geleden zei delichris: De zes wilden niet vaccineren omdat zij vinden dat ouderen/zorg het beter kunnen gebruiken. En ze zitten toch al in een bubbel en worden veel getest de komende weken. Ik las dat de Ligt zei "baas over eigen lichaam zijn". Dat en Weghorst is toch wel wat anders dan. Enige reden die ik nu goed zou vinden is dat je niet weet hoe je erop reageert en nu niet nog ff ziek wil worden van de bijwerkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 57 minuten geleden zei MetalMichael: Als ik zo je post lees, dan snap je wel meer niet. Zoals mijn hele post bijvoorbeeld. stoer wappie gespot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Schijnt dat ze bij de lichting 1986 er iets in hebben gespoten waardoor de hersencellen zichzelf acuut afbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Berjan1986: Wappie.... Misschien is het beter dat je eens wat onderzoek doet naar vaccinatie. Pas als 70% van de mensheid is gevaccineerd werkt een vaccin. En ook in een bubbel is dat zo. Zes van de zoveel Nederlandse spelers hebben het geweigerd. Dat is 23%, dus 77% is wel gevaccineerd. Maar als bij elk land zoveel spelers weigeren dan werkt het uiteindelijk minder goed. Tevens kan iemand die 1 keer corona heeft gehad het alsnog krijgen. Het virus kan muteren, waar dan mensen die wel gevaccineerd zijn weer de dupe van zijn. Dus het is een egoïstische daad van de Ligt. Gebaseerd op helemaal niks "ik wil de baas in eigen lichaam zijn" stelde hij. Maar in dezelfde zin zei hij ook "het is nog niet verplicht". Dus dat wil zeggen dat mensen die zich wel laten vaccineren dit ook op eigen titel doen en dus baas zijn in eigen lichaam.. Tevens snap ik niet wat vaccineren met zelfoverschatting te maken heeft. Is het pokkenvirus niet uitgeroeid door vaccineren? Als het virus gaat muteren kan het zijn dat gevaccineerden er ook weer ziek van worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 (bewerkt) Nu wordt het een beetje zielig, dus uitleg voor @Berjan1986 en eventueel andere domme mensen: Vooral op het tweede stukje, want dat zinnetje lijkt hij niet helemaal te snappen. Vitesse88 vraagt wat je ervan vindt zonder je eigen mening over vaccineren erbij te betrekken. In het tweede stukje neem ik dat wel mee. Vandaar dat er staat met mijn mening over vaccineren: ... en niet, zoals hij leest Mijn mening over vaccineren: ... Ik vind het een vorm van zelfoverschatting om je niet te laten vaccineren. Je vind jezelf belangrijker dan de rest van de maatschappij (om het even overdreven te zeggen. Als fitte jonge man neem je het vaccin in eerste instantie niet om zelf niet in het ziekenhuis / IC / mortuarium te komen, die kans is nihil, maar om te zorgen dat je mensen die daar wel wat meer kans op hebben niet aan te steken. Hoe meer mensen gevaccineerd, hoe lager de R-waarde, hoe minder besmettingen, hoe minder etc. etc. Ik zie de excuses wel tegemoet. 29 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat een nare toon. Zo verongelijkt en verheven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei Regis: Nouja Weghorstje neemt hem niet omdat hij denkt dat een sprookjesfiguur over zijn leven gaat Moet zeggen dat ik de verdere beleving bij Weghorst qua Nederlands Elftal wel tof vindt. Oprecht geraakt en trots dat hij voor zijn land mag uitkomen op het EK. Die zie ik ook nog wel op zijn Italiaans meezingen met het Wilhelmus straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 4 uur geleden zei Vitesse88: Over een 2 plek in de poule, natuurlijk niet doen. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe groot de kans is om tegen de nummer 3 van poule F te komen. Op basis waarvan zouden we daar tegen uitkomen en niet 1 van de andere nummers 3? Hangt af van welke combinatie aan beste nummers 3 er zijn. Als die uit poule A, B, C & D komen, is de verdeling van wie in welk bracket terechtkomt anders dan bij poule C, D, E & F. Wij zitten in poule C, en er zijn 5 mogelijke combinaties van beste nummers 3 (uit de 15) waarbij we als poulewinnaar tegen de nummer 3 van poule F zouden moeten komen. 33% kans dus. Je kan de wikipedia-pagina bekijken als je het specifiek wil zien. Ik heb het speelschema ook in een Excel-bestand gedropt waarin je het toernooi kan voorspellen. Zal die binnenkort even delen, kun je zelf ook de verschillende combinaties ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Wat kan je toch lekker rekenen Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Op 26-5-2021 om 17:30 zei Kyrill: Ik heb Botman niet gezien wel 2-3x MItchell Bakker live zien spelen in de CL en daar was ik erg onder de indruk van. Di is cynisch hoop ik? Sané speelde Bakker helemaal kapot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: waarom zijn voetballers dom en zonder mening? hij was van mening dat hij het niet wou en door de publieke opinie verandert hij zijn gedacht? al vind ik het wel gewoon nodig dat hij het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 20 uur geleden zei CrisChivu: Di is cynisch hoop ik? Sané speelde Bakker helemaal kapot Als je beter had gelezen, had al gereageerd op Vitesse88 niet cynisch is. Heb blijkbaar andere wedstrijd jullie gezien ik vond Sane vreselijk slecht spelen maar ook echt niks fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 We hoeven niet meer naar het EK te kijken: Nederland wordt Europees kampioen en de NOS legt alvast uit waarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik heb zo'n voorgevoel dat dit EK echt één grote mislukking wordt. Gaat nu al bijna niet meer over het voetbal zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 12 uur geleden zei Chiemel: Ik heb zo'n voorgevoel dat dit EK echt één grote mislukking wordt. Gaat nu al bijna niet meer over het voetbal zelf. Kan dus alleen maar mee vallen. Beter dan in 2012, toen had ik er vrij veel fiducie in. Kwam je niet voorbij de groepsronde.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Als dit niet het juiste topic is verplaats het gerust. Wat een lachwekkende opstelling weer bij jong oranje zeg Kadioglu, De Wit haha. Teze als back blijf ik ook vreemd vinden. Weinig combinatievermogen, geen sterke dribbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 7 minuten geleden zei Regis: Als dit niet het juiste topic is verplaats het gerust. Wat een lachwekkende opstelling weer bij jong oranje zeg Kadioglu, De Wit haha. Teze als back blijf ik ook vreemd vinden. Weinig combinatievermogen, geen sterke dribbel. Geen indrukwekkende ploeg inderdaad. Veel alternatieven zijn er echter ook niet met de huidige selectie. Rensch nog wel als rechtsachter, maar op het middenveld alleen Matusiwa en Ekkelenkamp,... Daar word je ook niet gelukkig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Nee erg matig allemaal inderdaad. Dat elftal van Frankrijk is echt bizar en zijn er ook nog jongens niet bij omdat die met de nationale ploeg mee zijn. Al waren ze in de poulefase wel vrij matig, maar kan mij niet voorstellen dat ze het heel moeilijk gaan hebben met dit oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) In een 4-3-3 was ik dan toch gegaan voor: Bijlow; Rensch, Schuurs, Botman, Malacia; Matusiwa (6), Ekkelenkamp, Harroui; Stengs, Boadu, Kluivert. Maar 5-2-3/3-4-3 had beter geweest imo. Wel grappig, Boadu tegen Upamecano en Konaté. Met dat duo kan je ook gewoon het EK winnen. Middenveld zitten ook een paar Kanté's tussen. Raar dat je dan eigenlijk Matusiwa niet opstelt. Met Harroui en Kadioglu ga je zwaar overlopen worden. Verder mis je gewoon de aanvallende impulsen van een Lang of Gakpo en Brobbey was een geschiktere spits geweest. Voorhoede van de Fransen is ook wel lekker snel. Schuurs en Botman kunnen maar beter niet op de middenlijn gaan staan. Kan weleens pijnlijk worden dit. 0-3 voor de Fransen kan zomaar. 31 mei 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Ah, ze hebben ook gewoon even Camavinga en Caqueret op de bank zitten. Dat zijn dus gewoon betere controleurs dan De Roon, Klaassen en Gravenberch he. Ongekend, wat een ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Oranje speelt altijd 4222 onder Van der Looi @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Ah ja, dat wist ik nog van de groepsfase. Maar dat gaat 'ie toch niet weer doen mag ik hopen? Met Harroui en Kadioglu voor de defensie zeker. Dan pas ik 'm aan naar 0-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Dat gaat hij zeker wel weer doen. Is hij echt nog nooit vanaf gestapt. Verwacht Kadioglu en Harroui voor de defensie, ja. Al communiceerde de KNVB het zelf net naar buiten met De Wit en Harroui voor de defensie en Kadioglu en Stengs achter de spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten