Sophomore Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari (bewerkt) Slecht nieuws dat het een luchtfietser blijkt te zijn. Goed nieuws dat die luchtfietser niet binnen is gekomen.* *afgezien van de lening die nu zwaar op Vitas drukt 14 februari bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Het is te hopen dat dat plan van Snellenburg en consorten inmiddels al ietwat vorm gekregen heeft, want Vitesse mag natuurlijk echt niet verloren gaan. Onder de lening zelf staat de handtekening van Pascal van Wijk geloof ik, maar die is inmiddels al weg. Het lijkt me desalniettemin wel tijd voor een grote schoonmaak in de directie. Rovers en Schmedes hebben er gezamenlijk, maar natuurlijk niet exclusief, een potje van gemaakt en vers bloed is benodigd. Degradatie voorkomen wordt al een tamelijk onmogelijke missie, maar de organisatie zelf moet eindelijk eens gezond worden eerdat je weer kunt bouwen als club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Van Wijk is de ziektewet ingegaan en heeft met Parren een grote zooi achtergelaten, met daarbij o.a. debiele afspraken met Parry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 4 uur geleden zei Vitesse88: Dit zagen we totaal niet aankomen. Wat een wanbeleid is er gevoerd door een stel incapabele mensen. Iedere week een update vanuit de club, maar we zijn voor de gek gehouden. Ook 7 maanden vanuit Vitesse niks gebeurd. Het proces had veel sneller kunnen lopen. Schaam me echt kapot. Hoop dat plan Arnhem snel van de grond komt, anders is het klaar met club. Geloof ergens dat degradatie nog wel op te vangen is, maar er moet iets gebeuren en hoop dat de huidige mensen zsm vertrekken. De club is jaren lui gerund, geleefd boven onze stand en nu krijg je rekening gepresenteerd. Op het veld kapot aan het gaan door een incapabele TD. Zeer pijnlijk voor de vaste kern supporters die jaren bij de club komen en met goede bedoelingen de club supporten. Zal het online gebeuren maar mijden want tjonge wat zijn mensen blij dat 1 van de oudste club fan NL kapot gaat. Triest dat je kunt juichen als een club kapot gaat. Het is beter om er gewoon mee te stoppen, lekker een doorstart als amateur en dan kijken we over 10 jaar wel weer verder. De club waar we verliefd op zijn geworden is verrot tot op de kern en niet meer te redden. Hoe hard het ook is, de herinneringen blijven en als dit zo doorgaat dan komt er een periode aan dat zelfs die mooie herinneringen vervangen worden door pijn. Ik zou het niet eens erg vinden als we ons gewoon per direct terug trekken, dit elftal gaat ons nog veel pijn doen dit seizoen, ik zie NEC gewoon in Arnhem met 0-5 winnen en een PSV het Eredivisie record uit de boeken schieten van grootste overwinning. Echt, bizar slecht dit elftal. En ik heb slechte spelers zien rondlopen de laatste 25 jaar in Arnhem, maar dit spant echt de kroon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 5 uur geleden zei Vitesse88: Dit zagen we totaal niet aankomen. Wat een wanbeleid is er gevoerd door een stel incapabele mensen. Iedere week een update vanuit de club, maar we zijn voor de gek gehouden. Ook 7 maanden vanuit Vitesse niks gebeurd. Het proces had veel sneller kunnen lopen. Schaam me echt kapot. Hoop dat plan Arnhem snel van de grond komt, anders is het klaar met club. Geloof ergens dat degradatie nog wel op te vangen is, maar er moet iets gebeuren en hoop dat de huidige mensen zsm vertrekken. De club is jaren lui gerund, geleefd boven onze stand en nu krijg je rekening gepresenteerd. Op het veld kapot aan het gaan door een incapabele TD. Zeer pijnlijk voor de vaste kern supporters die jaren bij de club komen en met goede bedoelingen de club supporten. Zal het online gebeuren maar mijden want tjonge wat zijn mensen blij dat 1 van de oudste club fan NL kapot gaat. Triest dat je kunt juichen als een club kapot gaat. 1 uur geleden zei Big Mike: Het is beter om er gewoon mee te stoppen, lekker een doorstart als amateur en dan kijken we over 10 jaar wel weer verder. De club waar we verliefd op zijn geworden is verrot tot op de kern en niet meer te redden. Hoe hard het ook is, de herinneringen blijven en als dit zo doorgaat dan komt er een periode aan dat zelfs die mooie herinneringen vervangen worden door pijn. Ik zou het niet eens erg vinden als we ons gewoon per direct terug trekken, dit elftal gaat ons nog veel pijn doen dit seizoen, ik zie NEC gewoon in Arnhem met 0-5 winnen en een PSV het Eredivisie record uit de boeken schieten van grootste overwinning. Echt, bizar slecht dit elftal. En ik heb slechte spelers zien rondlopen de laatste 25 jaar in Arnhem, maar dit spant echt de kroon. Sterkte mannen, dat machteloze gevoel is heel herkenbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Een vriend van me vatte het in een paar woorden samen: KNVB: Hoi Vitesse, als aandelen verkocht worden dan moeten we de financiële gegevens krijgen van de Common Group Vitesse: Prima, maar die geven we je niet KNVB: Dan keuren we de overname niet goed Vitesse: Boehoe wat onterecht, we hebben er alles aan gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei Satyr: Een vriend van me vatte het in een paar woorden samen: KNVB: Hoi Vitesse, als aandelen verkocht worden dan moeten we de financiële gegevens krijgen van de Common Group Vitesse: Prima, maar die geven we je niet KNVB: Dan keuren we de overname niet goed Vitesse: Boehoe wat onterecht, we hebben er alles aan gedaan Leuk, maar Parry zegt dus gewoon dat hij vanaf moment 1 de gegevens heeft aangeleverd (of open kaart heeft gespeeld) en de knvb er niks mee heeft gedaan. Vitesse zal ongetwijfeld fouten hebben gemaakt maar de knvb heeft ook aardig vieze handjes hierin. Vitesse gaat in beroep maar richt zich vooral op plan B. Dat is Parry met een minderheidsaandeel van 24,9% en de rest door lokale investeerders. Op deze manier hoeft de licentiecommissie geen oordeel te vellen, wat ergens ook raar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Citaat Snellenburg zetelt in de Raad van Advies bij de club. Was het achteraf een fout om in zee te gaan met Parry? 'Dat de KNVB uiteindelijk zo beslist, is begrijpelijk. We hadden ons dat eerder kunnen realiseren. Ik wist niet dat de zaken zo gesloten waren en er geen openheid werd gegeven. Zo open is die Parry dus niet geweest kennelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 uur geleden zei The Saint: Zo open is die Parry dus niet geweest kennelijk. Eens, gewoon oprecht benieuwd. Vitesse is geen beursgenoteerd bedrijf, wat Ajax bv wel is toch? Maw ik bedoel ze zijn niet verplicht om ''open'' te zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei Kyrill: Eens, gewoon oprecht benieuwd. Vitesse is geen beursgenoteerd bedrijf, wat Ajax bv wel is toch? Maw ik bedoel ze zijn niet verplicht om ''open'' te zijn toch? Wel als ze in een competitie geleid door de KNVB willen uitkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Wel ironisch als je ziet hoe dit in Engeland gaat, veel succes met het inzien van de boekhoudingen van de eigenaren van oa Newcastle en Man City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 uur geleden zei Rogier.: Wel als ze in een competitie geleid door de KNVB willen uitkomen. Ik bracht verkeerd. Bedoelde financiële openheid niet hoeft /moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik bracht verkeerd. Bedoelde financiële openheid niet hoeft /moet. Antwoord blijft hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Vitesse En die supporters hahaha. Sta je dan met je fluitjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Zowel Volendam als Vitesse schiet niks op, met een gelijkspel. Knap van NEC puntjes in Arena en eerder al De Kuijp gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Geen rood volgens mij dit, maar ik zit er wel vaker naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Wat gebeurd hier nou? Die bal is duidelijk op de borst en de VAR draait de beslissing niet om? Die VAR wordt met die week belachelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Vrij duidelijk op z'n bovenarm toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Mind games van Arne Slot wederom succesvol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari (bewerkt) 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Wat gebeurd hier nou? Die bal is duidelijk op de borst en de VAR draait de beslissing niet om? Die VAR wordt met die week belachelijker De bal is vrij duidelijk onderkant bovenarm, vlak bij zijn schouder. Zag je in het laatste shot heel goed; bal stuit naar beneden ipv weg. Ik vond het alleen wel eerst een overtreding op dat spitsie van RKC, dus had mij logisch geleken om dit terug te draaien. 18 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Wat PJ zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Wat Lenstra zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Volgens mij is het nog steeds via ze onderbuikje hoor en inderdaad overtreding aan vooraf. Verwacht hier een paar pagina's lange analyse over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 minuten geleden zei La Pulga: Volgens mij is het nog steeds via ze onderbuikje hoor Staat Putdus op doel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 1 minuut geleden zei PJHoutman: Staat Putdus op doel? Nee, die is nog te druk bezig met wie er linksbuiten staat bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten