Vitesse88 Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 2e helft was het meest gênante wat ik in tijden heb gezien. Groningen publiek wat mij betreft vaak prima, vooral in het uitvak wat ik heb meegemaakt maar vanavond; triest joh. Laat dit geen nieuwe tendens worden in NL want daar wordt geen enkele supporter beter van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Gewoon langere, landelijke stadionverboden met meldingsplicht en dan ben je snel van dit soort idioten af hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Volgens mij hadden sommige studenten in Groningen een ontgroening gister? Zonde dat er vrij weinig 'fitte' stewards langs de kant staan. Die gasten moet je toch keihard vloeren. Oprotten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 2 uur geleden zei Tim': Gewoon langere, landelijke stadionverboden met meldingsplicht en dan ben je snel van dit soort idioten af hoor. Hier ben ik voor. En dan bij voorkeur een meldplicht bij een politiebureau een kleine twee uur reizen van je woonplaats en de plek waar je club speelt. Wie niet horen wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Genoten van gisteren, ongelofelijk goed gespeeld door Go Ahead, helaas wisten we net geen punt over te houden. Dat was meer dan terecht geweest, maar dan moet je wel scoren. De kansen hebben we wel gehad, maar helaas viel het elke keer net niet goed. Natuurlijk was psv totaal niet in goede doen, maar uiteindelijk hebben wij het ook wel afgedwongen dat het zo liep. Als we elke keer zo spelen dan heb ik er al het vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Het team valt steeds meer in elkaar en Van Wonderen heeft het tactisch weer goed voor elkaar en de ploeg werkt hard voor elkaar. Dat is goed om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 2 uur geleden zei ElMarcos: Hier ben ik voor. En dan bij voorkeur een meldplicht bij een politiebureau een kleine twee uur reizen van je woonplaats en de plek waar je club speelt. Wie niet horen wil Oeh dit plan klinkt alleen maar leuker. Woonachtig in Groningen? Hoppa, meldingsplicht in Maastricht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 16 minuten geleden zei Tim': Oeh dit plan klinkt alleen maar leuker. Woonachtig in Groningen? Hoppa, meldingsplicht in Maastricht Snelheidsduiveltje ben je. in 2 uur van Groningen naar Maastricht. Verder eens met alle bovenstaande. Of de clubs opheffen die te weinig betekenen voor het NLse voetbal (Zwolle, GAE, Groningen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 5 uur geleden zei Tim': Gewoon langere, landelijke stadionverboden met meldingsplicht en dan ben je snel van dit soort idioten af hoor. Ik ken de straffen van FC Groningen niet, maar bij ons is betreden een SV van tien jaar en €15.000 boete. Naast de eventuele KNVB-straffen. Ook is er niet te onderhandelen met de club als deze straf wordt opgelegd. Met de KNVB vaak wel en strafvermindering komt dan voor na oa inleveren pasfoto en maatschappelijk/vrijwilligerswerk voor de club (kan pas na x aantal tijd in je straf geloof ik). Gooien van voorwerpen bij ons is 5 jaar en €5.000. Helaas wordt dit blijkbaar alleen gehanteerd wanneer het op het veld komt (of bepaalde supporters(groepen) dit doen), want ben die biergooiers boven ons in het stadion meer dan zat. Club doet er niks mee ondanks meerdere verzoeken en als we het heft in eigen hand nemen, zijn wij de sjaak. Vind het kansloos om elke wedstrijd onder het bier te zitten, bier is om te drinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 5 minuten geleden zei Rossi: Ik ken de straffen van FC Groningen niet, maar bij ons is betreden een SV van tien jaar en €15.000 boete. Naast de eventuele KNVB-straffen. Ook is er niet te onderhandelen met de club als deze straf wordt opgelegd. Met de KNVB vaak wel en strafvermindering komt dan voor na oa inleveren pasfoto en maatschappelijk/vrijwilligerswerk voor de club (kan pas na x aantal tijd in je straf geloof ik). Gooien van voorwerpen bij ons is 5 jaar en €5.000. Helaas wordt dit blijkbaar alleen gehanteerd wanneer het op het veld komt (of bepaalde supporters(groepen) dit doen), want ben die biergooiers boven ons in het stadion meer dan zat. Club doet er niks mee ondanks meerdere verzoeken en als we het heft in eigen hand nemen, zijn wij de sjaak. Vind het kansloos om elke wedstrijd onder het bier te zitten, bier is om te drinken. Helemaal mee eens, vooral die laatste zin Zou mooi zijn als clubs daar wat strenger op zijn, dan gaan mensen zich wel meer gedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 5 uur geleden zei GAE EAGLES: Genoten van gisteren, ongelofelijk goed gespeeld door Go Ahead, helaas wisten we net geen punt over te houden. Dat was meer dan terecht geweest, maar dan moet je wel scoren. De kansen hebben we wel gehad, maar helaas viel het elke keer net niet goed. Natuurlijk was psv totaal niet in goede doen, maar uiteindelijk hebben wij het ook wel afgedwongen dat het zo liep. Als we elke keer zo spelen dan heb ik er al het vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Het team valt steeds meer in elkaar en Van Wonderen heeft het tactisch weer goed voor elkaar en de ploeg werkt hard voor elkaar. Dat is goed om te zien. Vraag mij alleen af of ze dat kunnen volhouden tot einde seizoen. Zelfde geldt voor Cambuur, NEC etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 1 uur geleden zei Thomassje123: Vraag mij alleen af of ze dat kunnen volhouden tot einde seizoen. Zelfde geldt voor Cambuur, NEC etc. Ja, dat is het bij alle clubs natuurlijk. Maar wat ik gisteren zag stemde mij zeer tevreden. Op het afmaken van kansen na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 Hoe komt GAE in vredesnaam aan Córdoba? Dat was wel een grote verrassing toen ik gisteravond die samenvatting keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Hoe komt GAE in vredesnaam aan Córdoba? Dat was wel een grote verrassing toen ik gisteravond die samenvatting keek. Huren van Athletic Bilbao. Hij heeft een paar blessures achter de rug en was vorig seizoen ook verhuurd. En nu mogen wij van hem genieten. En dan hebben we ook nog Cardona in huis, die moet nog een beetje los komen maar elke wedstrijd wordt hij wat fitter en beter. Zijn wel 2 spelers die wat extra´s hebben ten opzichte van de rest. Daar moeten we Bosvelt en Kroes de credits voor geven, uitstekende aanwinsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 31 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ja, dat is het bij alle clubs natuurlijk. Maar wat ik gisteren zag stemde mij zeer tevreden. Op het afmaken van kansen na dan. Mag je ook zeker zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 1 uur geleden zei GAE EAGLES: Huren van Athletic Bilbao. Hij heeft een paar blessures achter de rug en was vorig seizoen ook verhuurd. En nu mogen wij van hem genieten. Ja, dat weet ik. Kende hem ook al. Maar daarom juist: waarom (met alle respect) GAE? Die jongen kan toch wel op hoger niveau een clubje vinden. Onderkant Spanje. En als je al in NL gaat spelen een Feyenoord of AZ. Opvallend. Van GAE natuurlijk goed zaken gedaan, dat is het punt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 7 uur geleden zei Arezo: Snelheidsduiveltje ben je. in 2 uur van Groningen naar Maastricht. Verder eens met alle bovenstaande. Of de clubs opheffen die te weinig betekenen voor het NLse voetbal (Zwolle, GAE, Groningen). Met een snelle auto is dat te doen hoor door Duitsland in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 22 uur geleden zei Vitesse88: 2e helft was het meest gênante wat ik in tijden heb gezien. Groningen publiek wat mij betreft vaak prima, vooral in het uitvak wat ik heb meegemaakt maar vanavond; triest joh. Laat dit geen nieuwe tendens worden in NL want daar wordt geen enkele supporter beter van. Vraag mij trouwens wel af met er met jullie keeper gebeurd als hij een bal tegen zn kop krijgt. Vrees dat we hem dan nooit meer terug zien. Achterlijk natuurlijk wat er gebeurd is maar dit was wel een tikkeltje overdreven hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 september 2021 Share Geplaatst 23 september 2021 10 minuten geleden zei Socrates: Ja, dat weet ik. Kende hem ook al. Maar daarom juist: waarom (met alle respect) GAE? Die jongen kan toch wel op hoger niveau een clubje vinden. Onderkant Spanje. En als je al in NL gaat spelen een Feyenoord of AZ. Opvallend. Van GAE natuurlijk goed zaken gedaan, dat is het punt niet. Geen idee, een goed verkooppraatje wellicht. Maar de stap is best opmerkelijk te noemen inderdaad. Een speler die bijna 80 duels in La Liga heeft gespeeld die nu bij een degradatiekandidaat in Nederland opduikt. Was wel zo dat hij graag in het buitenland wou spelen om zijn carriere weer een nieuwe boost te geven. Dus wellicht speelt dat ook mee. En Cardona was inmiddels al gehuurd en zijn broer had met hem gespeeld. Ze hebben wel contract gehad voor de overgang. Dus dat alles zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld in de keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Wat is de regel omtrent Jong ploegen in de KKD wanneer het eerste elftal degradeert? Zou bijvoorbeeld Jong AZ de competitie moeten verlaten wanneer AZ degradeert uit de Eredivisie? Zeer onwaarschijnlijk natuurlijk, maar ben hier wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 En een nog idioter scenario: Op dit moment zou jong AZ promoveren en AZ degraderen. Zou dat mogen en dat AZ dan de licenties weer omwisseld zodat ze 1 team in de eredivisie en 1 team in de KKD houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 ja, maar wat gebeurt er in het scenario van 19CH98? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 2 minuten geleden zei Aaron21: ja, maar wat gebeurt er in het scenario van 19CH98? Dan degradeert AZ naar de KKD en Jong AZ degradeert ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 2 minuten geleden zei FlyD: Dan degradeert AZ naar de KKD en Jong AZ degradeert ook. rip. gaat dus niet gebeuren, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten