Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Bleh, Fortuna is mentaal net zo weerbaar en labiel als een aantal forumleden. Zodra het even tegenzit, gaan de kopjes omlaag en verneuken ze voorsprongen (bijna). Als het meezit, wordt er lekker gespeeld. Zit het tegen, dan lukt niks en worden ze constant afgetroefd op alle gebieden. Tegen VVV ook, de 4-0 wordt afgekeurd, de kopjes gaan, ondanks een 3-0 voorsprong, omlaag en VVV scoort en krijgt gelijk een aantal kansen om terug te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie goal zeg van Stengs en Boadu. Mooie pass en sterk afgerond ondanks dat 'ie de bal een beetje voorbij liep (y) 

Die Wijndal is trouwens ook echt wel een klasse linksback volgens mij (in ieder geval aanvallend). Valt elke keer weer op als AZ speelt.

Edit: gaat hard zo ;c 0-10?

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Er degraderen twee ploegen rechtstreeks dit jaar, #17 en #18, terwijl #16 de playoffs moet spelen.

ja, ik bedoelde dus RKC + 1 ploeg. oh ja, nacompetitie is eigenlijk ook half degraderen. was dat systeem met kwart- en halve finales helemaal vergeten. kan toch niet, haha. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ik de beelden van Southampton - Leicester weer voorbij zie komen, zijn we er met PSV nog goed vanaf gekomen na een vroege rode kaart. Udinese ook 7-1 ofso op de broek gekregen na een vroege rode kaart. Het was extreem slecht van PSV, maar een vroege rode kaart vind ik nog een vrij redelijk excuus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rossi, we moeten vaker de kansen van onze respectievelijke groen-gele clubs bespreken. Jullie drie punten, wij drie punten. 

Al ben ik wel bang wat er gebeurt mocht Diemers geblesseerd raken of vertrekken.
Ik heb het niet gezien vanwege een trip naar Warschau.

Kijk wel uit maar donderdag en volgende week zaterdag
Link naar opmerking
Deel via andere websites