Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Bleh, Fortuna is mentaal net zo weerbaar en labiel als een aantal forumleden. Zodra het even tegenzit, gaan de kopjes omlaag en verneuken ze voorsprongen (bijna). Als het meezit, wordt er lekker gespeeld. Zit het tegen, dan lukt niks en worden ze constant afgetroefd op alle gebieden. Tegen VVV ook, de 4-0 wordt afgekeurd, de kopjes gaan, ondanks een 3-0 voorsprong, omlaag en VVV scoort en krijgt gelijk een aantal kansen om terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 er degradeert ook maar 1 iemand, hé. RKC wordt al niet meer meegerekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Weer eens een zeer discutabel VAR-momentje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 2 minuten geleden zei Chiemel: Weer eens een zeer discutabel VAR-momentje Belachelijke beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Als je toch al voor zulke lichte vergrijpen gaat fluiten, dan kan je zelfs nog zeggen dat die Ejuke een overtreding maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Wel weer Zeefuik. Gebeurt hem wel te vaak door zijn druistige gedrag . Hoewel dit wel zwaar bestraft is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Flikker toch op met die arbitrage in Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Shirtje trekken in de zestien mag wel. Verder wel echt een dramatische pot. Gaat nog frustrerend worden voor FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 minuut geleden zei komodo25: Flikker toch op met die arbitrage in Nederland hoe kan dit geen pingel zijn joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Pure pure willekeur zowel de Var als de arbitrage Kom hier op terug . Was de zelfde Var als tegen Twente . Die houd zijn niveau goed vast. 27 oktober 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Goeie goal zeg van Stengs en Boadu. Mooie pass en sterk afgerond ondanks dat 'ie de bal een beetje voorbij liep Die Wijndal is trouwens ook echt wel een klasse linksback volgens mij (in ieder geval aanvallend). Valt elke keer weer op als AZ speelt. Edit: gaat hard zo 0-10? 27 oktober 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 2 uur geleden zei Aaron21: er degradeert ook maar 1 iemand, hé. RKC wordt al niet meer meegerekend. Er degraderen twee ploegen rechtstreeks dit jaar, #17 en #18, terwijl #16 de playoffs moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Er degraderen twee ploegen rechtstreeks dit jaar, #17 en #18, terwijl #16 de playoffs moet spelen. ja, ik bedoelde dus RKC + 1 ploeg. oh ja, nacompetitie is eigenlijk ook half degraderen. was dat systeem met kwart- en halve finales helemaal vergeten. kan toch niet, haha. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Gewoon nieuwe regels. Prima besluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nu die gekke periodekampioenschappen nog afschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Leek me toch een pingel daar voor Feyenoord met die sliding van Veltman? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Leek mij ook ja mja KNJB he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Krijg je toch een heel andere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 2 uur geleden zei Barteh: Hoezo dat dan opeens? Geen idee, maar zo zijn de regels dit jaar. Aangezien Fortuna nogal in die onderste regionen bivakkeert, schat ik dat we een prima kandidaat zijn om als eerste #17 ooit rechtstreeks te degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 Nu ik de beelden van Southampton - Leicester weer voorbij zie komen, zijn we er met PSV nog goed vanaf gekomen na een vroege rode kaart. Udinese ook 7-1 ofso op de broek gekregen na een vroege rode kaart. Het was extreem slecht van PSV, maar een vroege rode kaart vind ik nog een vrij redelijk excuus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2019 Share Geplaatst 28 oktober 2019 De rode kaart is een excuus dat je verliest, het slechte spel zorgt ervoor dat je op je bek gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 (bewerkt) - 29 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Ik kan niet typen en spellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 @Rossi, we moeten vaker de kansen van onze respectievelijke groen-gele clubs bespreken. Jullie drie punten, wij drie punten. Al ben ik wel bang wat er gebeurt mocht Diemers geblesseerd raken of vertrekken.Ik heb het niet gezien vanwege een trip naar Warschau.Kijk wel uit maar donderdag en volgende week zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 57 minuten geleden zei Rossi: Ik heb het niet gezien vanwege een trip naar Warschau. Kijk wel uit maar donderdag en volgende week zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Zojuist zei Pino: Nu doe je het zelf he bloedzuiger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten