Jotew Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 1 uur geleden zei Kyrill: En dat mijn een na laatste post neit gelezen is door Jotew is mij ook duidelijk iig. Nope, tegelijk gepost. Het zijn natuurlijk ook de randdebielen die bijvoorbeeld zo'n Kenneth Vermeer pop op gaan hangen in het stadion. Op de lange zijde of in familievakken zal de weerstand wss stukken minder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Is er hier al een fanclub voor Tijjani Reinders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Op 7-3-2023 om 20:45 zei Bolderbast: Is er hier al een fanclub voor Tijjani Reinders? Hoop het wel. Als die er nog niet is, wordt het er tijd voor een. Wat een heerlijke speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 7 uur geleden zei Tim': Hoop het wel. Als die er nog niet is, wordt het er tijd voor een. Wat een heerlijke speler! Jij mag voorzitter worden, maar verwacht ik wel dat je je naam verandert in Timjani. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 Poeh bij Jan Smit zit het wel enorm hoog, zelfs persoonlijk garant willen staan voor de gaten in de begroting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Poeh bij Jan Smit zit het wel enorm hoog, zelfs persoonlijk garant willen staan voor de gaten in de begroting. Ik weet er inhoudelijk te weinig van, maar dit was spannender dan menig thriller! En ik heb vooral geleerd dat Jan Smit, zo dom nog niet is, en best wel slim. Ik heb nog nooit zoveel respect gehad voor Jan Smit, als nu door deze 15 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Velazquez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 maart 2023 Share Geplaatst 11 maart 2023 Hahaha die gast spoort echt niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) Oh oh, bij 0-0 zo'n duidelijke penal van Propper op Noslin gewoon niet geven he, ook niet na VAR gecheckt te hebben. Wat een cruciale fout alweer, kan toch niet meer jongens. Die 0-2 bij de vrije trap ligt de bal niet eens stil toch? @Nom de Guerre Scheidsrechter die effe de wedstrijd beslist zo. 12 maart 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Het went. Zelfs Basje Nijhuis tegen RKC is hooguit een paar minuten irritant, daarna ga je maar verder, want wat heeft het verder voor zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Drie wissels in de 37ste minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 8 minuten geleden zei joostmakaay: Drie wissels in de 37ste minuut Wel effect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Op 7-3-2023 om 09:16 zei 007mark: Wim Jonk blijft bij FC Volendam Mooi voor de club dat hij behouden blijft. Zou het zelf ook een hele fijne opvolger vinden van Arne Slot over anderhalf jaar. Hoop namelijk dat die nog een jaartje blijft en zich daarna onhoudbaar heeft gemaakt. Mooie jinx dit weer in hindsight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Was het bestuur/RVC van Volendam maar zo als de spelers..... Die lijken iig zonder stress te voetballen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Kenneth Perez (niet te serieu nemen verder) insinueerde in de rust al dat er een rode kaart weer zou vallen voor Volendam. Krijgt die gek helaas nog gelijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Haha daar refereerde hij maandag in Voetbalpraat ook aan. Had, volgens Perez, te maken met de speelstijl van Feyenoord en de intimidatie van De Kuip op de ref. (De presentator kwam met een statje van het record aantal rode kaarten voor tegenstanders in De Kuip in dit seizoen oid). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Deze statistiek zag ik voorbij komen. Wellicht bedoel je dezelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 (bewerkt) "Zeven rode kaarten zijn er dit jaar aan tegenstanders in De Kuip gegeven (alle competities). Dat is een Europees record." [ESPN] Zelf even gecheckt en ze bedoelen "seizoen" in plaats van "jaar". Zo ergerlijk als je dat als synoniem gebruikt. 15 maart 2023 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 En wat zegt deze statistiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 26 minuten geleden zei Aaron21: En wat zegt deze statistiek? Dat de meest capabele scheidsrechters doorgaans op wedstrijden in de Kuip worden gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 31 minuten geleden zei Aaron21: En wat zegt deze statistiek? Dat mijn vermoeden is uitgekomen dat het Feyenoord zkr niet tegen zit iig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Dat mijn vermoeden is uitgekomen dat het Feyenoord zkr niet tegen zit iig... Dat kun je op basis van zo'n cijfertje toch echt niet met droge ogen beweren. Dan moet je daarnaast de beelden van die rode kaarten en (evt) niet gegeven kaarten leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Dat kun je op basis van zo'n cijfertje toch echt niet met droge ogen beweren. Dan moet je daarnaast de beelden van die rode kaarten en (evt) niet gegeven kaarten leggen. Dat jullie tegenstanders er 10 hebben gekregen en die van Ajax 0 is natuurlijk niet in ieder geval een heeeel klein beetje opvallend? Of vind je dat dood normaal? Nee niet met droge ogen, maar met beetje vocht wel....Nogmaals ik zeg niet dat onverdiend is of onterecht die 10 rode kaarten maar dat op dat gebied niet tegen zit, en dat blijkt dus ook omdat je bovenstaat, meer niet , that's all. Daar bedoel/impliceer ik zikr niet dat Feyenoord geholpen wordt maar ik vind minimaal dus opvallend bij Ajax 0 kaarten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kyrill: Dat jullie tegenstanders er 10 hebben gekregen en die van Ajax 0 is natuurlijk niet in ieder geval een heeeel klein beetje opvallend? Of vind je dat dood normaal? Nee niet met droge ogen, maar met beetje vocht wel....Nogmaals ik zeg niet dat onverdiend is of onterecht die 10 rode kaarten maar dat op dat gebied niet tegen zit, en dat blijkt dus ook omdat je bovenstaat, meer niet , that's all. Daar bedoel/impliceer ik zikr niet dat Feyenoord geholpen wordt maar ik vind minimaal dus opvallend bij Ajax 0 kaarten zijn. Opvallend is het zeker. Maar een losse statistiek zegt vaak niets. Zelfde als laatst bij Perez over het vele balverlies van Kokcu. Bleek toch anders te liggen dan de statistiek deed vermoeden, of wat Perez ermee wilde aantonen iig. Laat ik het zo zeggen: Het feit dat Ajax 0 rode kaarten mee heeft gekregen vind ik veel opvallender. Meen me toch wel wat gemiste rode kaarten te herinneren voor de tegenstanders aldaar. 15 maart 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 maart 2023 Share Geplaatst 15 maart 2023 Wat is dat toch met Feyenoorders dit jaar die gewoon niet toe willen geven dat het stuivertje vaker wel dan niet hun kant op is gevallen. Geef gewoon toe dat het dit jaar mee zit, heeft iedere club wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten