Chiemel Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Mooie race inderdaad. Wel een beetje kippenvel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Wat een race Zoals F1 moet zijn. Alles heel gebleven en rete spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 10 minuten geleden zei The Saint: Wat een race Zoals F1 moet zijn. Alles heel gebleven en rete spannend Niks aan toe te voegen. Volop genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Wat een race en een mooie eerste en derde plek voor Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Niet verwacht dat hij het ging halen, maar wat een spanning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Voor dit soort races wil je blijven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Genoten zeg. Dit is hoe het racen moet zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Dachten jullie er toen hetzelfde van toen Hamilton Verstappen inhaalde met andere banden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 16 uur geleden zei La Pulga: Dachten jullie er toen hetzelfde van toen Hamilton Verstappen inhaalde met andere banden? Barcelona? Daar zat een stuk minder spanning in. Uiteraard omdat de rollen omgedraaid waren, maar ook omdat het veel duidelijk was dat die P1 niet houdbaar was en die werd dan ook verloren op zes ronden van de vlag en niet twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Als de rollen waren omgedraaid was het net zo fantastisch geweest ja. Of als het was gegaan tussen pak 'm beet Tsunoda en Norris. Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint, kampioen gaat worden oid. Je wil gewoon spanning hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 3 uur geleden zei Regis: Als de rollen waren omgedraaid was het net zo fantastisch geweest ja. Of als het was gegaan tussen pak 'm beet Tsunoda en Norris. Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint, kampioen gaat worden oid. Je wil gewoon spanning hebben. Mooi daar hou ik van. Ik ben trouwens sinds een tijdje Vettel fan geworden, hij doet het toch wel leuk. Iets beter in de kwali worden maar vind em wel een toffe persoonlijkheid hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Het wordt steeds professioneler zo @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Het wordt steeds professioneler zo @Satyr Nou nog de goede maand erbij en het is af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Je zou maar onverwachts van 30 september tot 6 juli naar de GP van Oostenrijk gaan, op de oranje camping uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 19 uur geleden zei Jotew: Je zou maar onverwachts van 30 september tot 6 juli naar de GP van Oostenrijk gaan, op de oranje camping uiteraard! Ik zou het nooit zolang op een camping kunnen volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 19 uur geleden zei Jotew: Je zou maar onverwachts van 30 september tot 6 juli naar de GP van Oostenrijk gaan, op de oranje camping uiteraard! Jeetje, wat moet je daar heel de winter doen joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Mooi man, maar ik zou inderdaad liever op en neer rijden dan twee dagen op een oranjecamping staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 @neva @Satyr @La Pulga Moet je mij horen, 30 september... Ik bedoelde vanaf 30 juni! Ja achja, kreeg onverwachts de kans en we zijn met een groep van 8, dus zal ongetwijfeld gezellig worden. Weekendje F1 / paar dagen er tussen uit na een hectische periode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 27 minuten geleden zei Jotew: @neva @Satyr @La Pulga Moet je mij horen, 30 september... Ik bedoelde vanaf 30 juni! Ja achja, kreeg onverwachts de kans en we zijn met een groep van 8, dus zal ongetwijfeld gezellig worden. Weekendje F1 / paar dagen er tussen uit na een hectische periode! Kan jouw enthousiasme goed begrijpen, veel plezier man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 35 minuten geleden zei Jotew: @neva @Satyr @La Pulga Moet je mij horen, 30 september... Ik bedoelde vanaf 30 juni! Ja achja, kreeg onverwachts de kans en we zijn met een groep van 8, dus zal ongetwijfeld gezellig worden. Weekendje F1 / paar dagen er tussen uit na een hectische periode! Lekker man, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Heel veel plezier @Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik ben zelf een paar jaar geleden naar Spa geweest. de tering wat remmen die gasten laat. Ik zat exact op een rempunt. Het gaat zo ongelofelijk hard. Veel plezier dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Have fun! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Turkije neemt de plek van Singapore in, 1-3 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten