Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei La Pulga:

Dachten jullie er toen hetzelfde van toen Hamilton Verstappen inhaalde met andere banden?

Barcelona? Daar zat een stuk minder spanning in. Uiteraard omdat de rollen omgedraaid waren, maar ook omdat het veel duidelijk was dat die P1 niet houdbaar was en die werd dan ook verloren op zes ronden van de vlag en niet twee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de rollen waren omgedraaid was het net zo fantastisch geweest ja. Of als het was gegaan tussen pak 'm beet Tsunoda en Norris. Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint, kampioen gaat worden oid. Je wil gewoon spanning hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Regis:

Als de rollen waren omgedraaid was het net zo fantastisch geweest ja. Of als het was gegaan tussen pak 'm beet Tsunoda en Norris. Het zal mij een rotzorg zijn wie er wint, kampioen gaat worden oid. Je wil gewoon spanning hebben.

Mooi daar hou ik van.

Ik ben trouwens sinds een tijdje Vettel fan geworden, hij doet het toch wel leuk. Iets beter in de kwali worden maar vind em wel een toffe persoonlijkheid hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Jotew:

@neva @Satyr @La Pulga

Moet je mij horen, 30 september... Ik bedoelde vanaf 30 juni! ;e Ja achja, kreeg onverwachts de kans en we zijn met een groep van 8, dus zal ongetwijfeld gezellig worden. Weekendje F1 / paar dagen er tussen uit na een hectische periode! ;) 

Kan jouw enthousiasme goed begrijpen, veel plezier man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Jotew:

@neva @Satyr @La Pulga

Moet je mij horen, 30 september... Ik bedoelde vanaf 30 juni! ;e Ja achja, kreeg onverwachts de kans en we zijn met een groep van 8, dus zal ongetwijfeld gezellig worden. Weekendje F1 / paar dagen er tussen uit na een hectische periode! ;) 

Lekker man, veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites