La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Hopen op een goede race. Hup Vettel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Nou, dat was ‘m dan…. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Schitterend dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) Nu hopen dat Ricciardio wint. 12 september 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Toch mooi, dit soort titelgevechten Denk de fout van Max. Zat er nog niet helemaal naast, en had geduld moeten hebben. Koude banden bij Lewis, dan volgende chicane had je ook nog een kans gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Dan maar allebei eraf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Raceincident. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Zojuist zei 007mark: Toch mooi, dit soort titelgevechten Denk de fout van Max. Zat er nog niet helemaal naast, en had geduld moeten hebben. Koude banden bij Lewis, dan volgende chicane had je ook nog een kans gehad. Dat denk ik ook. Anderzijds zat Lewis er ook niet naast in de UK dus staat het nu gelijk daarin. Maar even iets anders. Het hele jaar is de undercut mega overpowered. Waarom laat RB zich iedere week piepelen daarmee (los dat het kak stop was). Ik begrijp het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Toch mooi, dit soort titelgevechten Denk de fout van Max. Zat er nog niet helemaal naast, en had geduld moeten hebben. Koude banden bij Lewis, dan volgende chicane had je ook nog een kans gehad. Hamilton stuurt hem gewoon in terwijl max er naast zit. Hoezo is dat nou weer een fout van max? Jammer da Regis er niet is, had graag gezien hoe hij dit weer recht had proberen te lullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Prachtig, twee van die haantjes die elkaar geen centimeter ruimte gunnen. Hoe Hamilton 'm direct vanuit de pitstraat naar de linkerkant van de baan ramt om Verstappen al af te remmen Dit WK wordt alleen maar mooier zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Leuke race zo. Knap van Bottas wel hoor, gewoon podium vanaf plek 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 6 minuten geleden zei Titan: Prachtig, twee van die haantjes die elkaar geen centimeter ruimte gunnen. Hoe Hamilton 'm direct vanuit de pitstraat naar de linkerkant van de baan ramt om Verstappen al af te remmen Dit WK wordt alleen maar mooier zo. Hamilton is hard bezig om al het respect te verliezen zo. Tis net een klein kind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Vind hem tricky. Max treft ook wel blaam, denk ik. Zat nog wat frustratie in van die stop wellicht. Daardoor bereid om meer risico te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 1 minuut geleden zei neva: Vind hem tricky. Max treft ook wel blaam, denk ik. Zat nog wat frustratie in van die stop wellicht. Daardoor bereid om meer risico te nemen. En natuurlijk ook omdat het tegen Hamilton was. Bij elke andere rijder had ‘ie ongetwijfeld wel eerder geremd gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 6 minuten geleden zei neva: Vind hem tricky. Max treft ook wel blaam, denk ik. Zat nog wat frustratie in van die stop wellicht. Daardoor bereid om meer risico te nemen. Hamilton heeft altijd zijn mond vol over ruimte laten. Ik snap dat niet hoor. Hamilton kiest er voor om in te sturen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Hamilton die exit pitstraat bewust Max klem zet aan de buitenkant, die aankomt met veel meer snelheid. Op de onboard van Hamilton is te zien dat hij wederom (Silverstone ook) de apex mist, dus te laat remmen en dat op koude banden. Max misschien overijverig inderdaad. Maar was hij in de ankers gegaan had hij een vlakke kant. Benieuwd wat de straffen eventueel gaan zijn. Ook wat Hamilton nog deed in de grindbak. Gas blijven geven… Knettergek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 21 minuten geleden zei Fantasy: En natuurlijk ook omdat het tegen Hamilton was. Bij elke andere rijder had ‘ie ongetwijfeld wel eerder geremd gok ik. Uiteraard ook. 16 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hamilton heeft altijd zijn mond vol over ruimte laten. Ik snap dat niet hoor. Hamilton kiest er voor om in te sturen toch? Ja, is ook zo, maar het had allemaal wat behoudener gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Knettergek? De beste man is een halve minuut ervoor bijna onthoofd. Mocht die halo er niet op zitten dan was meneer Hamilton verder van huis geweest. dat wiel van Max zat ook gewoon op zijn hoofd. Denk dat je dan niet helemaal rationeel na denkt en zo snel mogelijk weg wil uit die auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) Hamilton heeft overigens het alle recht om naar links te sturen bij het uitkomen van de pits, omdat de racelijn daar links ligt. En zodra hij tussen de witte lijnen vandaan is bij de pitexit, mag hij gewoon terug naar de racelijn. En Max zat er daar niet naast, dus dat hij hem daar blokkeert is gewoon volgens de regels. 12 september 2021 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Die Verstappen reed trouwens wel een hele zieke out lap. Mooi voor me Betjes ook, had Verstappen op winnen staan en nog een beetje op Hamilton top 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Mooie 1-2 voor Mclaren zeg. Wat betreft de situatie Max-Lewis. Lekker als raceindicent beschouwen denk ik. Beide wel beetje schuld en zag je eigenkijk direct al aankomen toen ze daar aan kwamen rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 9 minuten geleden zei Richarð.: Hamilton heeft overigens het alle recht om naar links te sturen bij het uitkomen van de pits, omdat de racelijn daar links ligt. En zodra hij tussen de witte lijnen vandaan is bij de pitexit, mag hij gewoon terug naar de racelijn. En Max zat er daar niet naast, dus dat hij hem daar blokkeert is gewoon volgens de regels. Max zit er op het moment van insturen van Hamilton meer dan naast. Gewoon die spiegels eens gebruiken die er op zitten. Eens te meer weer een voorbeeld dat Lewis een hele goede winnaar is, maar een vreselijk slechte verliezer. Godzijdank dat hij er zelf ook af ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Kan wel misselijk worden van de studio daar in Ziggo. "Omdat het Max is weet je dat je daarmee rekening moet houden" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Max zit er op het moment van insturen van Hamilton meer dan naast. Gewoon die spiegels eens gebruiken die er op zitten. Eens te meer weer een voorbeeld dat Lewis een hele goede winnaar is, maar een vreselijk slechte verliezer. Godzijdank dat hij er zelf ook af ligt. Spoiler Zie foto in spoiler. Ik heb het over de pitexit, he. De witte lijnen van de pitexit (achter de graphic van snelste lap) eindigen linksbovenin al en Verstappen zit er hier, in F1 termen, niet naast. Daar heeft Hamilton dus alle recht om naar links te sturen, want racelijn ligt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Ik ben zeer benieuwd hoe men bij de FIA dit gaat oplossen. Hamilton weet dat Max eraan komt met snelheid en stuurt vol naar links. Max kon nergens heen. En wat Mol zei dat broodje zorgt er voor dat de wagen van Max omhoog komt. En wat een geluk dat die halo er is. Dit had voor Lewis heel anders kunnen aflopen, maar wat Lewis deed om maar gas te blijven geven terwijl Max er achterliep. Dat was echt niet handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten