delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Belachelijk dit. De medium deed het gisteren 19 rondes. En een rijder zoals Max kan er meer rondes op rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Belachelijk dat het nodig is maar nu het nodig is heb ik liever zo'n regel dan dat er rijders geblesseerd raken doordat er uit het niets een band klapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 3 minuten geleden zei 19CH98: Belachelijk dat het nodig is maar nu het nodig is heb ik liever zo'n regel dan dat er rijders geblesseerd raken doordat er uit het niets een band klapt. Dit dus kijkend naar wat er in Baku gebeurde met Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 2 uur geleden zei delichris: Belachelijk dit. De medium deed het gisteren 19 rondes. En een rijder zoals Max kan er meer rondes op rijden. Ze zouden na de sprintrace de banden controleren en besluiten wat te doen voor de GP. Waarschijnlijk hebben ze wat gevonden wat ze niet beviel. Je zou verwachten dat de mediums en hards wat langer zouden mogen, maar blijkbaar is dat ook niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Sainz zal niet starten. Iets met een benzine lek in de auto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Heeft z'n naam veranderd naar Carloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Wat een pannenkoek is Lewis. Ook nog eens de schuld geven aan Jack. Ik bedoel George. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei delichris: Wat een pannenkoek is Lewis. Ook nog eens de schuld geven aan Jack. Ik bedoel George. Ik zal wel weer een Hamilton hater zijn. Maar die teamradio laat maar weer eens zien wat een zelfingenomen lul het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 57 minuten geleden zei neva: Heeft z'n naam veranderd naar Carloos. Jij mag gaan douchen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 37 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik zal wel weer een Hamilton hater zijn. Maar die teamradio laat maar weer eens zien wat een zelfingenomen lul het is. Het was ook gewoon zijn schuld en dan de schuld bij Russell neerleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Nou Perez. Ga maar samen met Stroll naar de WTCC of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 22 minuten geleden zei delichris: Het was ook gewoon zijn schuld en dan de schuld bij Russell neerleggen. Logisch, dat doet ongeveer elke coureur vanuit de cockpit. Heeft later bij Sky al gezegd dat Russell geen kant op kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Perez moet zich diep schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Leuke race maar dit moeten ze niet te vaak doen. Tyre management is toch iets wat een coureur moet beheersen. Dat wordt dan teniet gedaan. 1x was leuk maar niet structureel maken dit. Wat dus natuurlijk wel gaat gebeuren. Mooi podium zo, hopelijk ontwikkeld McClaren zich goed door in de winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Groot sportman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 5 uur geleden zei neva: Heeft z'n naam veranderd naar Carloos. Kut grap. Hou ik van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 11 uur geleden zei Vitesse88: Mooi podium zo, hopelijk ontwikkeld McClaren zich goed door in de winter. Gevechten tussen Max, Norris en Piastri zou heerlijk zijn ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Saaie aan die sprintraces is wel dat het eigenlijk al duidelijk is hoe het vanavond gaat verlopen, Verstappen 20 seconde los op het einde en Mercedes of McLaren op het podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Mooi gezongen, doet ie leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Lewis en Leclerc DSQ, Sargeant heeft zijn eerste punt nu binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Vier auto's gecontroleerd, waarvan er twee niet voldoen. Ik heb het vermoeden dat er een aantal heel gelukkige rijders in de punten zijn beland, die anders bij controle ook niet aan de regels hadden voldaan. Maar goed, vooral leuk voor Sargeant en Yuki. AT komt ineens in de buurt van Haas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Vraag me af waarom als de auto's van Leclerc en Hamilton niet OK zijn, ze niet ook Sainz en Russell controleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Haha zo toxic gedrag van haar, beetje erge karma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 6 uur geleden zei Wolf_pd: Vraag me af waarom als de auto's van Leclerc en Hamilton niet OK zijn, ze niet ook Sainz en Russell controleren. Zo er niet van opkijken als er meerdere auto's niet voldeden, maar als er maar 4 auto's gecontroleerd worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CultClub Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Op 23-10-2023 om 19:23 zei Renato: Zo er niet van opkijken als er meerdere auto's niet voldeden, maar als er maar 4 auto's gecontroleerd worden... Alle auto's worden na afloop van iedere race gekeurd in parc-ferme. Ook na elke kwalificatie en sprintrace. Het verschil in slijtage van de bodemplaat tussen verschillende rijders binnen 1 team is te verklaren aan de hoeveelheid kerbstones die je pakt tijdens de race, blijf je daar van weg dan slijt de bodemplaat relatief minder vergeleken met elke ronde pushen en de grens opzoeken, dan neem je altijd meer van de kerbstones mee. Ook kun je een beetje om de hobbels heen rijden in bepaalde bochten of deze juist wel nemen. Ook afhankelijk van rijstijl, gedrag van de auto etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten