Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Formule 1 / Indycar etc.

RicharĂ°.

Recommended Posts

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Heerlijk als Hamilton echt naar Ferrari gaat. Sainz dan naar Mercedes, Aston Martin of Audi las ik. 

Heb ook ergens gelezen dat RB al contact opgenomen heeft... 

Ik geloof niet dat Perez in 2025 nog in die auto zit, wie gaan we daar dan plaatsen? Ric, Lawson, Yuki? Zie ik toch liever Sainz komen, al wil die misschien toch eens de focus in een team zijn. 

Bij een vertrek van Hamilton zie ik Mercedes eerder voor een Albon gaan. 

5 minuten geleden zei Vitesse88:

Is dit echt waar of zijn dit maar ‘verhalen’?

Als zelfs Sky Sports erover bericht (over het algemeen Hamilton fans ;c) zal het vast waar zijn. Er zou vandaag nog een persbericht komen om het officieel te maken.

10 uur geleden zei delichris:

Als deze transfer echt doorgaat dan ben ik wel benieuwd wat Mercedes doet met Hamilton qua ontwikkeling van de auto van 2025. Daar beginnen ze als voor de zomer mee.

Om hier nog even antwoord op te geven; normaliter word de rijder dan buiten die vergaderingen gehouden. Zal nu ook wel gebeuren, alleen iets langer dan dat normaal geval is.

En ik neem aan dat er ook gewoon een geheimhoudingsplicht in zijn contract staat. Zoiets staat zelfs in mijn contract.