The Saint Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Mooie editie van wat ik heb kunnen zien. Drift festival was belangrijker gisteren Volgend jaar gaat hopelijk nog leuker worden. Meer LMP2 en ook GT3 krijgt er productie teams bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Dit was een hele mooie Le Mans en volgend jaar nog meer hyper cars erbij. Nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Mannen, weet iemand een goede betaalde stream voor de wedstrijd vanavond? Ik heb een keer tijd, wil geen jaarabonnement nemen maar ben wel bereid gewoon te betalen voor een race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Hulk teruggezet naar de 5e plek zie ik, zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 Geen enkele post tijdens de race zegt genoeg denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Voor Max was het een walk in the park, maar achterin wel leuke inhaal acties gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Je zou als RB zijnde bijna zeggen: We rijden voortaan met 1 auto. Perez bakte er weer niks van dit weekend en als je dan een pitstop kunt maken om de snelste ronde te pakken, dan weet je dat je heel ver achter ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni 2023 Share Geplaatst 27 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Op 27-6-2023 om 21:52 zei Fantasy: Ga je zelf naar Spielberg ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 Dit jaar niet mee naar Oostenrijk, aan het weer te zien misschien maar beter ook. Al moet ik zeggen dat het andere jaren ook voorspelt werd, en dat het tussen de bergen daar ineens heel anders kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 26 minuten geleden zei ROEMM: Ga je zelf naar Spielberg ook? Was het maar zo’n feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 "Overnieuw beginnen" x3. Verschrikkelijk. Opnieuw graag. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 De Vries. Terug naar de Formule E en endurance racing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Die Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Klasse Perez, choked even flink sinds hij het woord ‘wereldkampioenschap’ heeft genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Perez is nog dommer dan een ezel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Beschamend eigenlijk. Die heeft mentaal een enorme optater gehad en hij komt het niet te boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni 2023 Share Geplaatst 30 juni 2023 Knal Ricciardo maar in de auto van Perez. De enige die Verstappen een klein beetje bij kon benen. Perez = klaar. De Vries ook trouwens. Maar die rijdt in een kut auto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Hoppa regen in Oostenrijk. En de Vries deed het niet eens zo slecht hoor. Hij had een tijd gereden die vorig jaar gewoon plek 10 was in Q1. Hij heeft gewoon pech en Tsunoda rijdt al drie jaar bij het team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 1 uur geleden zei delichris: Hoppa regen in Oostenrijk. En de Vries deed het niet eens zo slecht hoor. Hij had een tijd gereden die vorig jaar gewoon plek 10 was in Q1. Hij heeft gewoon pech en Tsunoda rijdt al drie jaar bij het team. Je zou haast denken dat auto's ontwikkeld worden en sneller worden. Als je P20 wordt (zonder mechanisch defect oid) heb je het gewoon slecht gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Als dat zo is waarom is dan een McClaren sneller dan een Mercedes. Terwijl die MccLaren een mindere motor van Mercedes heeft dan Mercedes zelf. En ook een Alpine is beter dan een Mercedes. Ik ben van mening dat de Vries ook pech had deze quali. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Zo de Vries kan het wel. Hamilton eruit en is hij nu dan zo slecht heren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Ja, Hamilton heeft een slechte kwalificatie sprint shootout gehad ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Zojuist zei 19CH98: Ja, Hamilton heeft een slechte kwalificatie sprint shootout gehad ja. Het gaat mij er meer om dat de Vries dan meteen als klaar wordt bestempeld. Want dan zou Hamilton ook klaar moeten zijn, want hij wint al een jaar volgens mij niet meer en is ook niet altijd goed zoals hij vroeger was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 1 juli 2023 Share Geplaatst 1 juli 2023 Zojuist zei delichris: Het gaat mij er meer om dat de Vries dan meteen als klaar wordt bestempeld. Want dan zou Hamilton ook klaar moeten zijn, want hij wint al een jaar volgens mij niet meer en is ook niet altijd goed zoals hij vroeger was. Het voordeel van Hamilton is dat het een uitmuntende coureur is (geweest) die nu hij iets minder is nog steeds gewoon F1 niveau is. Het feit dat hij een jaar niet gewonnen heeft doet er niet toe, ik mag hopen dat je snapt dat dat in een sport als F1 geen argument is. Want Alonso heeft al 10 jaar niet gewonnen bijvoorbeeld. De Vries is voor het eerst op F1 niveau en moet laten zien dat hij dit niveau aankan. Dat heeft hij tot nu toe niet laten zien en mede dankzij zijn leeftijd lijkt het mij niet meer dan logisch om te concluderen dat dit niveau er voor hem niet inzit. Laat mij graag verrassen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten