Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Je zou als RB zijnde bijna zeggen: We rijden voortaan met 1 auto.

Perez bakte er weer niks van dit weekend en als je dan een pitstop kunt maken om de snelste ronde te pakken, dan weet je dat je heel ver achter ligt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Hoppa regen in Oostenrijk. En de Vries deed het niet eens zo slecht hoor. Hij had een tijd gereden die vorig jaar gewoon plek 10 was in Q1. Hij heeft gewoon pech en Tsunoda rijdt al drie jaar bij het team.

Je zou haast denken dat auto's ontwikkeld worden en sneller worden. Als je P20 wordt (zonder mechanisch defect oid) heb je het gewoon slecht gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat zo is waarom is dan een McClaren sneller dan een Mercedes. Terwijl die MccLaren een mindere motor van Mercedes heeft dan Mercedes zelf. En ook een Alpine is beter dan een Mercedes. Ik ben van mening dat de Vries ook pech had deze quali.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Ja, Hamilton heeft een slechte kwalificatie  sprint shootout gehad ja. 

Het gaat mij er meer om dat de Vries dan meteen als klaar wordt bestempeld. Want dan zou Hamilton ook klaar moeten zijn, want hij wint al een jaar volgens mij niet meer en is ook niet altijd goed zoals hij vroeger was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Het gaat mij er meer om dat de Vries dan meteen als klaar wordt bestempeld. Want dan zou Hamilton ook klaar moeten zijn, want hij wint al een jaar volgens mij niet meer en is ook niet altijd goed zoals hij vroeger was.

Het voordeel van Hamilton is dat het een uitmuntende coureur is (geweest) die nu hij iets minder is nog steeds gewoon F1 niveau is. Het feit dat hij een jaar niet gewonnen heeft doet er niet toe, ik mag hopen dat je snapt dat dat in een sport als F1 geen argument is. Want Alonso heeft al 10 jaar niet gewonnen bijvoorbeeld;).

De Vries is voor het eerst op F1 niveau en moet laten zien dat hij dit niveau aankan. Dat heeft hij tot nu toe niet laten zien en mede dankzij zijn leeftijd lijkt het mij niet meer dan logisch om te concluderen dat dit niveau er voor hem niet inzit. Laat mij graag verrassen overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites