neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Heeft die dekselse Brit toch nog goed gedaan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 13 uur geleden zei 007mark: 2x een inhaalrace voor Hamilton dus. Zelfs als wordt hij in de sprintrace nog 5e, dan start hij zondag 10e. Benieuwd hoe de Mercedes het doet in het verkeer. Hamilton zou toch voldoende auto's moeten kunnen inhalen. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Als een mes voor de boter. Checo moet echt alle zeilen bij gaan zetten anders wordt Hamilton gewoon 3e. Als hij snel oprukt kan hij zich zelfs gaan mengen om de overwinning zo makkelijk ging het gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 1 uur geleden zei Arezo: Als een mes voor de boter. Checo moet echt alle zeilen bij gaan zetten anders wordt Hamilton gewoon 3e. Als hij snel oprukt kan hij zich zelfs gaan mengen om de overwinning zo makkelijk ging het gisteren. Als Max wint, dan gaat Lewis gewoon 2e worden. Dan komt James gewoon even op de lijn bij Valtteri. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 1 uur geleden zei Arezo: Als een mes voor de boter. Checo moet echt alle zeilen bij gaan zetten anders wordt Hamilton gewoon 3e. Als hij snel oprukt kan hij zich zelfs gaan mengen om de overwinning zo makkelijk ging het gisteren. 3e zal Lewis nooit worden, dan zal Bottas hem voorlaten. edit: Oh, Perez kan inderdaad 2e liggen, maar ik denk het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Hmm als de situatie is dat Bottas en Verstappen weglopen. Lewis in verkeerd pas na een rondje of 50/60 of plek 3 komt en Bottas ligt +30 seconde voor dan kan hij niet 30 seconde gaan stilstaan denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 4 minuten geleden zei Arezo: Hmm als de situatie is dat Bottas en Verstappen weglopen. Lewis in verkeerd pas na een rondje of 50/60 of plek 3 komt en Bottas ligt +30 seconde voor dan kan hij niet 30 seconde gaan stilstaan denk ik? "Valtteri, we notice some extreme vibrations on your left rear tyre, we're currently in danger of a puncture. Please box this lap" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 58 minuten geleden zei Arezo: Hmm als de situatie is dat Bottas en Verstappen weglopen. Lewis in verkeerd pas na een rondje of 50/60 of plek 3 komt en Bottas ligt +30 seconde voor dan kan hij niet 30 seconde gaan stilstaan denk ik? Ljikt me sterk. Hamilton eindigde nu ook maar op 20 seconden van de kop en kwam verder van achteren vandaan. Daarnaast ook in slechts 24 rondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Ik lees wat verhalen over dat de achtervleugel van de Mercedes van Hamilton nog steeds tegen de regels ingaat en dat Newey zelfs een presentatie heeft gegeven aan de FIA over waarom die illegaal is. Iemand die hier meer over weet? Maakt het weer extra leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Nog niets over gelezen, maar de geruchten zijn er al langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 2 uur geleden zei 007mark: Als Max wint, dan gaat Lewis gewoon 2e worden. Dan komt James gewoon even op de lijn bij Valtteri. We gaan dit dan gewoon zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Meest achterlijke actie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Om 14:00 de afscheidsrace van Valentino Rossi. Hij is echt de GOAT van het motorracen. Wat ga ik die man missen. Ik ben een groot fan van hem. Ik hoop dat hij in zijn allerlaatste race nog in de top 10 kan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Lijkt erop dat Hamilton de race gewoon gaat winnen, hij is wel heel snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Hoe kan het dat hij zó snel is joh. Erg jammer in ieder geval, gat van een paar seconden is inmiddels ook verdwenen door de safety car. Zie het nog wel gebeuren dat Hamilton het WK nog gaat pakken ook op deze manier. Botsinkje met Perez zou niet slecht uitkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Hij heeft een lekker tempo ja. Allememachies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Ja wat gaat Mercedes er van weerhouden Lewis niet ieder weekend een nieuwe motor te steken als ze dan zo veel snellen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Wat een race jongens, genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Jammer voor Max maar Lewis heeft echt een bizarre pace vandaag. Gewoon enorm knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 (bewerkt) Toto Wolff is ook wel beetje boos op Verstappen/Red Bull. *knip, niet nodig* 15 november 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Pfoe, dit gaan een spannende 3 laatste races worden. Voor mijn gevoel zijn Qatar, Saoedie Arabië en Abu Dhabi allen wel op maat gemaakt voor Mercedes, maar ben erg benieuwd wat Red Bull (en met name Max dan) uit de hoge hoed kan toveren. Constructeurs schrijf ik toch wel voorzichtig richting Mercedes al. Bijzonder trouwens dat Max niet een straf kreeg, want duwde toch overduidelijk Lewis buiten de baan toen ze er beiden af gingen. Haalde zelf de bocht bij lange na niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Nu hopen dat Max minstens 1x eerste wordt, of tweemaal tweede en dan Hamilton eruit kegelt in de laatste race. Of, beste scenario, Mercedes doet shit niet volgens de regels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Of, beste scenario, Max haalt Lewis gewoon in op de baan met een mooie inhaalactie. Dat kan ook nog he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 48 minuten geleden zei 007mark: Bijzonder trouwens dat Max niet een straf kreeg, want duwde toch overduidelijk Lewis buiten de baan toen ze er beiden af gingen. Haalde zelf de bocht bij lange na niet. Eens. Zat erachter, remt diep in, haalt zowel de apex als de bocht bij lange na niet en houd daardoor positie. Als Hamilton dit had gedaan, had dit topic 5 pagina's erbij gekregen. Jammer van de uitkomst.... Maar bizar goede prestatie van Hamilton wel. Kampioenschap blijft iig wel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Het zal niks zijn, lijkt me https://gp33.nl/breaking-lewis-hamilton-moet-zich-melden-bij-de-stewards-in-brazilie/?fbclid=IwAR207MH6zotX2efT5A-gW-KPxOIzXKaaRwH4ax3pAV8IEMsovm4QZe4xkTE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten