Spring naar bijdragen

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei 007mark:

2x een inhaalrace voor Hamilton dus. Zelfs als wordt hij in de sprintrace nog 5e, dan start hij zondag 10e. 

Benieuwd hoe de Mercedes het doet in het verkeer. Hamilton zou toch voldoende auto's moeten kunnen inhalen.

Kenner :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Als een mes voor de boter. Checo moet echt alle zeilen bij gaan zetten anders wordt Hamilton gewoon 3e. Als hij snel oprukt kan hij zich zelfs gaan mengen om de overwinning zo makkelijk ging het gisteren.

Als Max wint, dan gaat Lewis gewoon 2e worden. Dan komt James gewoon even op de lijn bij Valtteri.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Als een mes voor de boter. Checo moet echt alle zeilen bij gaan zetten anders wordt Hamilton gewoon 3e. Als hij snel oprukt kan hij zich zelfs gaan mengen om de overwinning zo makkelijk ging het gisteren.

3e zal Lewis nooit worden, dan zal Bottas hem voorlaten.

edit: Oh, Perez kan inderdaad 2e liggen, maar ik denk het niet :classic_blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Arezo:

Hmm als de situatie is dat Bottas en Verstappen weglopen. Lewis in verkeerd pas na een rondje of 50/60 of plek 3 komt en Bottas ligt +30 seconde voor dan kan hij niet 30 seconde gaan stilstaan denk ik?

"Valtteri, we notice some extreme vibrations on your left rear tyre, we're currently in danger of a puncture. Please box this lap"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Arezo:

Hmm als de situatie is dat Bottas en Verstappen weglopen. Lewis in verkeerd pas na een rondje of 50/60 of plek 3 komt en Bottas ligt +30 seconde voor dan kan hij niet 30 seconde gaan stilstaan denk ik?

Ljikt me sterk. Hamilton eindigde nu ook maar op 20 seconden van de kop en kwam verder van achteren vandaan. Daarnaast ook in slechts 24 rondjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe, dit gaan een spannende 3 laatste races worden. Voor mijn gevoel zijn Qatar, Saoedie Arabië en Abu Dhabi allen wel op maat gemaakt voor Mercedes, maar ben erg benieuwd wat Red Bull (en met name Max dan) uit de hoge hoed kan toveren. Constructeurs schrijf ik toch wel voorzichtig richting Mercedes al.

Bijzonder trouwens dat Max niet een straf kreeg, want duwde toch overduidelijk Lewis buiten de baan toen ze er beiden af gingen. Haalde zelf de bocht bij lange na niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei 007mark:

Bijzonder trouwens dat Max niet een straf kreeg, want duwde toch overduidelijk Lewis buiten de baan toen ze er beiden af gingen. Haalde zelf de bocht bij lange na niet.

Eens. Zat erachter, remt diep in, haalt zowel de apex als de bocht bij lange na niet en houd daardoor positie. Als Hamilton dit had gedaan, had dit topic 5 pagina's erbij gekregen.

Jammer van de uitkomst.... Maar bizar goede prestatie van Hamilton wel. Kampioenschap blijft iig wel spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites