Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Hwb:

Betwijfel ik zeer. Kans dat Arsenal komende jaren om kampioenschap speelt is zeer klein. Plaatsing voor CL allerminst zeker. Afbreukrisico een stuk groter.

Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dysproz:

Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt.

Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Hwb:

Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in.

Ik denk dat je bij Arsenal betere spelers hebt, en ook betere spelers kunt aantrekken. Dus als Ten Hag zijn team daar net zo goed aan de praat krijgt als hij momenteel bij Ajax doet, ben je gewoon een gevaarlijke outsider voor de titel en de CL.

Dat de concurrentie groot is en meer mogelijkheden heeft, is mijns inziens geen reden om het niet als een stap vooruit te zien. Als hij voor zekere kampioenschappen wil gaan kan hij inderdaad beter bij Ajax blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kavinos:

Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. 

Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sophomore:

Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. 

Ben ik het niet mee eens. Ten eerste is Bayern daar de club niet naar. Ten tweede is de spelersgroep die er nu staat in mijn ogen niet verlangend naar een grote naam. Zo'n Lewandowski en Kimmich willen gewoon een goeie trainer, maakt 'm geen reet uit wie er voor ze staat. Ten derde spreekt hij vloeiend Duits. Ten vierde was Ten Hag in 2015 nog trainer van het 2e elftal bij Bayern, dus een aardig gedeelte zal hem nog kennen. Nee, als er een topclub is waar hij aan de bak zou kunnen, is het Bayern wel.

Plus, Ten Hag kan dat in mijn optiek beter aan dan alle 'gevestigde namen'. Heeft laten zien (ook bij Utrecht deed hij dat heel sterk) dat hij in het hedendaagse voetbal een erg sterke coach is om allerlei redenen. Tuurlijk had hij goede spelers, maar weinig coaches kunnen dit Ajax laten voetballen zoals onder hem gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Sophomore:

Denk niet dat BvB nog eens een trainer van Ajax uit zijn contract koopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Ben ik het niet mee eens. 

Het is niet mijn mening, het is wat kenners die ik vertrouw vermoeden. Dus laat ik het een 'voorspelling' in plaats van 'mening' noemen ;c

@joostmakaay

Dat is een goed punt. Laat ik het dan zo stellen; zie de trainer van de huidig kampioen van de Eredivisie eerder naar BVB gaan dan naar Bayern. Ofjah ik zie 'em niet naar die laatste club staan, om precies te zijn. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste 30 minuten prima, toen Jorginho erin kwam was dat klaar. Goede omzetting van Lampard. Lacazette kan wel echt niet meer zeg, wat een enorm droevige voetballer.

Die VAR in Engeland kunnen we ook beter mee stoppen :D Gisteren 3 keer passen en meten, nu bij Liverpool - Wolves weer. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer zo'n millimeter VAR beslissing. Dit keer het afkeuren van de gelijkmaker van Wolves tegen Liverpool. Kan me goed voorstellen dat men daar gek van wordt. VAR bij de goal van Liverpool was dan wel weer nuttig, al duurde het veel te lang. Één herhaling was genoeg om te zien dat het de schouder was.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Engeland is het veel erger dan bij ons. Dat millimeter checken is gewoon kut. Als je het niet kunt zien, dan gaat het voordeel naar de aanvallende ploeg. Als je er met de VAR a lminuten voor nodig hebt, kun je het dus niet goed zien, als grens of scheids.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog altijd voor de/een VAR maar niet in hoe die momenteel opgezet is. Nu is de willekeur namelijk eerder verhoogd dan verlaagd. Bovendien moet je millimeter gevallen qua buitenspel met een chip gaan meten en niet adhv TV beelden want die foutmarge is te cruciaal daarin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Acquafresca:

Ik weet nog dat we hier een topic hadden of dit soort dingen welkom zijn of niet. Toen ik zei dat het de harmonie en emotie van voetbal weg zou nemen, kreeg ik hele forum over me heen. 

Verder. Klopp = het mooiste wat Liverpool overkwam. 

Vind dit onzin, het moet alleen iets anders gebruikt worden. Wel tof dat je terug bent man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites