Dysproz Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 En omdat het gewoon een stap vooruit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 6 minuten geleden zei Dysproz: En omdat het gewoon een stap vooruit is. Betwijfel ik zeer. Kans dat Arsenal komende jaren om kampioenschap speelt is zeer klein. Plaatsing voor CL allerminst zeker. Afbreukrisico een stuk groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 8 minuten geleden zei Hwb: Betwijfel ik zeer. Kans dat Arsenal komende jaren om kampioenschap speelt is zeer klein. Plaatsing voor CL allerminst zeker. Afbreukrisico een stuk groter. Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 2 minuten geleden zei Dysproz: Een veel betere competitie en meer mogelijkheden. Daarom is het wat mij betreft een stap vooruit. Ik zou het een logische stap vinden, tenzij er een betere club als Bayern komt. Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 5 minuten geleden zei Hwb: Zonder de Europese prestaties van Ajax was ik het onmiddellijk met je eens geweest. Nu niet meer. Die betere competitie zegt een speler denk ik meer dan een coach. En meer mogelijkheden? Absoluut natuurlijk wel. Maar tov de concurrentie niet. En daar schuilt een behoorlijk risico in. Ik denk dat je bij Arsenal betere spelers hebt, en ook betere spelers kunt aantrekken. Dus als Ten Hag zijn team daar net zo goed aan de praat krijgt als hij momenteel bij Ajax doet, ben je gewoon een gevaarlijke outsider voor de titel en de CL. Dat de concurrentie groot is en meer mogelijkheden heeft, is mijns inziens geen reden om het niet als een stap vooruit te zien. Als hij voor zekere kampioenschappen wil gaan kan hij inderdaad beter bij Ajax blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 4 uur geleden zei Kavinos: Geen optie denk ik. Tenzij Bayern voor Poch gaat als vervanger van Kovac, maar die gaan vol inzetten op EtH. Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 9 uur geleden zei Sophomore: Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. Ben ik het niet mee eens. Ten eerste is Bayern daar de club niet naar. Ten tweede is de spelersgroep die er nu staat in mijn ogen niet verlangend naar een grote naam. Zo'n Lewandowski en Kimmich willen gewoon een goeie trainer, maakt 'm geen reet uit wie er voor ze staat. Ten derde spreekt hij vloeiend Duits. Ten vierde was Ten Hag in 2015 nog trainer van het 2e elftal bij Bayern, dus een aardig gedeelte zal hem nog kennen. Nee, als er een topclub is waar hij aan de bak zou kunnen, is het Bayern wel. Plus, Ten Hag kan dat in mijn optiek beter aan dan alle 'gevestigde namen'. Heeft laten zien (ook bij Utrecht deed hij dat heel sterk) dat hij in het hedendaagse voetbal een erg sterke coach is om allerlei redenen. Tuurlijk had hij goede spelers, maar weinig coaches kunnen dit Ajax laten voetballen zoals onder hem gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 12 uur geleden zei Sophomore: Denk dat Ten Hag eerder naar BVB gaat dan naar FC Bayern. Die laatste club zoekt toch een grote naam die een natuurlijk overwicht op de groep heeft als je de verhalen mag geloven. De prestaties van Ten Hag bij Ajax zijn dan wel indrukwekkend, dat zeker, maar vraag mij af of het genoeg is om de kleedkamer daar in te kunnen stappen en iedereen gelijk stil is om te luisteren naar de Tukker. Denk niet dat BvB nog eens een trainer van Ajax uit zijn contract koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Rogier.: Ben ik het niet mee eens. Het is niet mijn mening, het is wat kenners die ik vertrouw vermoeden. Dus laat ik het een 'voorspelling' in plaats van 'mening' noemen @joostmakaay Dat is een goed punt. Laat ik het dan zo stellen; zie de trainer van de huidig kampioen van de Eredivisie eerder naar BVB gaan dan naar Bayern. Ofjah ik zie 'em niet naar die laatste club staan, om precies te zijn. 30 november 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Het verval bij Arsenal is gewoon een vrije val geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 Speel je eerst 60 minuten waardeloos, veeg je daarna in 10 minuten West Ham van de mat. Bijzonder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Blijft een laffe club. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364439 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 Arteta officieel naar Arsenal. Nou Rip arteta’s trainerscarriere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 december 2019 Share Geplaatst 20 december 2019 Op 15-12-2019 om 23:52 zei cimbomcu: Blijft een laffe club. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364439 Als er geld te verdienen is, dan zijn mensenrechten niet belangrijk joh. Niet alleen in Engeland overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 17 uur geleden zei Lazy: Arteta officieel naar Arsenal. Snap de keuze ook niet zo goed, echter was er weinig keus. De belangrijkste namen wilden niet. Zit vanmiddag niet eens op de bank, ook wel opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Deze tweet heeft mij wel aan het denken gezet en doet mij precies twijfelen aan mijn eigen logica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Goede var bij het wk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 28 december 2019 Share Geplaatst 28 december 2019 Wat een fucking kut VAR bij Norwich - Tottenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 Arsenal maakte nu niet perse aanspraak op 3 punten, maar wat wordt Chelsea in de wedstrijd gehouden zeg. Uiteraard scoort dan Jorginho dan ook nog de 1-1. Bedroevende arbitrage weer. Bedroevende vertoning van Arsenal overigens ook hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 (bewerkt) Eerste 30 minuten prima, toen Jorginho erin kwam was dat klaar. Goede omzetting van Lampard. Lacazette kan wel echt niet meer zeg, wat een enorm droevige voetballer. Die VAR in Engeland kunnen we ook beter mee stoppen Gisteren 3 keer passen en meten, nu bij Liverpool - Wolves weer. 29 december 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2019 Share Geplaatst 29 december 2019 (bewerkt) Weer zo'n millimeter VAR beslissing. Dit keer het afkeuren van de gelijkmaker van Wolves tegen Liverpool. Kan me goed voorstellen dat men daar gek van wordt. VAR bij de goal van Liverpool was dan wel weer nuttig, al duurde het veel te lang. Één herhaling was genoeg om te zien dat het de schouder was. 29 december 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Ik weet nog dat we hier een topic hadden of dit soort dingen welkom zijn of niet. Toen ik zei dat het de harmonie en emotie van voetbal weg zou nemen, kreeg ik hele forum over me heen. Verder. Klopp = het mooiste wat Liverpool overkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 In Engeland is het veel erger dan bij ons. Dat millimeter checken is gewoon kut. Als je het niet kunt zien, dan gaat het voordeel naar de aanvallende ploeg. Als je er met de VAR a lminuten voor nodig hebt, kun je het dus niet goed zien, als grens of scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 Ik ben nog altijd voor de/een VAR maar niet in hoe die momenteel opgezet is. Nu is de willekeur namelijk eerder verhoogd dan verlaagd. Bovendien moet je millimeter gevallen qua buitenspel met een chip gaan meten en niet adhv TV beelden want die foutmarge is te cruciaal daarin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 december 2019 Share Geplaatst 30 december 2019 4 uur geleden zei Acquafresca: Ik weet nog dat we hier een topic hadden of dit soort dingen welkom zijn of niet. Toen ik zei dat het de harmonie en emotie van voetbal weg zou nemen, kreeg ik hele forum over me heen. Verder. Klopp = het mooiste wat Liverpool overkwam. Vind dit onzin, het moet alleen iets anders gebruikt worden. Wel tof dat je terug bent man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten