Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Het is wel flink bij Spurs he, jezus.

Dat het bij United mis is, benoem je niet eens meer. Wat is dat een chaos zeg daar :-D Ik zie ook gewoon het niet goedkomen daar. Mooi ook dat ze die Solksjaer er niet uit gooien, zei vorig jaar bij zijn aanstelling al dat het fout was maar ja... Zelfde meegemaakt bij Di Matteo bij Chelsea.

Tja, de selectie bij United moet gewoon volledig op de schop. Spelers verdienen veel te veel voor hun kwaliteiten en het is gewoon niet goed genoeg. Dat kost nou eenmaal tijd. Het is nu pas voor het eerst in jaren dat het gruwelijk misgaat, en dat het pas geldstromen gaat beinvloeden. Zie de Glazers dan ook komende zomer pas in actie komen.

OGS won zijn eerste 10-12 duels allemaal toch? Dus zo slecht was het allemaal niet. Het is niet best, maar volgens mij vergeten veel mensen het eerste seizoen van Sir Alex weleens :cab: 

Pocch investeert een keer geld en dat lijkt ook niet te werken. Stiekem wel lekker om te zien. Nieuw stadion, dik geïnvesteerd er dan nog niet doorheen komen. 

Bij Arsenal is het overigens ook bedroevend hoor. Die staan eigenlijk ook niet op de plek waar ze horen...

7 uur geleden zei Kavinos:

OGS won zijn eerste 10-12 duels allemaal toch? Dus zo slecht was het allemaal niet. Het is niet best, maar volgens mij vergeten veel mensen het eerste seizoen van Sir Alex weleens :cab: 

Pocch investeert een keer geld en dat lijkt ook niet te werken. Stiekem wel lekker om te zien. Nieuw stadion, dik geïnvesteerd er dan nog niet doorheen komen. 

Bij Arsenal is het overigens ook bedroevend hoor. Die staan eigenlijk ook niet op de plek waar ze horen...

Hij won met veel geluk.