Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Zeus:

Van de Beek past wel in het Engelse voetbal, maar United is toch ergens een vreemde keuze. Spelen 4-2-3-1 met Fernandes op tien, Pogba als voetballende controleur en McTominay/Fred als meer defensieve middenvelder naast hem. Als Pogba vertrekt, zou hij die rol eventueel kunnen overnemen. Maar eigenlijk vind ik hem toch meer een tien. Lastige puzzel dan. 

En dan vergeet je Matic ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei ElPrincipito:

Eindelijk weg uit Madrid. Niet alleen voor hem beter, ook voor Madrid. 

Hopelijk komt hij weer veel aan spelen toe, was een geweldenaar. Jammer dat hij het niet waar kon maken. 

Zelf onwijs benieuwd naar Chelsea dit seizoen, die hebben een elftal dit jaar! 

Imo heeft Bale het wel redelijk waar kunnen maken hoor. Hoeveel prijzen hij heeft gepakt met Real is niet mis, zeker in de CL en had hij toch geen klein aandeel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nooit begrepen waarom Rashford ineens een linksbuiten zou zijn. Net zoals ik ook niet begrijp waarom je met spelers als Rashford, Martial en Greenwood voorin zo breed moet gaan spelen. Dan trek je de boel enorm uit elkaar. Zijn imo allemaal aanvallers die het best tot hun recht komen tussen de vleugel en de spitspositie in. 4-4-2 met een ruit op het middenveld zou me dan ook vrij logisch lijken. Kan je ook alle drie je stermiddenvelders kwijt met nog een defensieve middenvelder voor de defensie.

Al is het ook wel duidelijk dat deze defensie nogal ruk is. Geen van de vier die er nu staan zouden voor mij nou echt zekere basisspelers zijn voor het niveau dat je na zou moeten streven bij United. Straks komt AWB dan nog terug, maar zelfs hij heeft imo zijn beperkingen (vooral offensief). Dan moet je wel een offensieve linksback hebben. Maar dat zou mogelijk Alex Telles worden las ik recentelijk, die kan in elk geval nog wel aanvallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was Manchester United slecht. Zit ook totaal geen idee achter, het is dat Bruno Fernandes af en toe nog eens iemand weg kan sturen met een mooie pass. Die backs waren weer niet best, Lindelöf al helemaal dramatisch. Brighton had minimaal vier keer moeten scoren. 

Overigens ook wel mooi voor die Veltman en iedereen die werkelijk dacht dat hij zo'n stap wel even zou maken. Brighton speelt vrij positief voetbal en doet dat met drie centrale verdedigers en een RVV. Maar zit natuurlijk gewoon op de bank. Op RVV staat een knul uit de jeugd van nog maar 19 ofzo. Sta je als Veltman ook voor lul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites