Pino Geplaatst 29 december 2018 Share Geplaatst 29 december 2018 4 uur geleden zei sennid: Old Firm is bezig ? Heerlijke scheidsrechtersbal zag ik ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) 18 uur geleden zei Pino: Heerlijke scheidsrechtersbal zag ik ? In Nederland of ergens anders waren er al 4 rode kaarten gegeven. https://www.ziggosport.nl/fragment/7888-https-zst-cache-cdp-triple-it-nl-spoton-20181229_5c278320aec369039cc85687-mp4.html Die van Scott Brown en van Kent ? Heerlijk man. geen gezeur of gezeik. 30 december 2018 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Zo hoort het toch ook gewoon? Belachlijk laatst van Serdar Gözübüyük (doe zo edit met juiste spelling) in de Kuip die de bal gewoon aan Feyenoord gaf bij de stuiterbal die gegeven werd in de doelmond na een tweede bal in het spel. 30 december 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 19 minuten geleden zei Sophomore: Zo hoort het toch ook gewoon? Belachlijk laatst van Gözübüyük (doe zo edit met juiste spelling) in de Kuip die de bal gewoon aan Feyenoord gaf bij de stuiterbal die gegeven werd in de doelmond na een tweede bal in het spel. Klopt ja, was namelijk nooit in de doelmond maar rond de middellijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Klopt ja, was namelijk nooit in de doelmond maar rond de middellijn. Dat weet ik niet meer precies moet ik eerlijk zeggen, zou het voor jou even terug gaan kijken. Volgens de regel moet het spel in ieder geval worden hervat waar de 'echte' bal zich bevond bij het affluiten (zie onderstaand artikel). Citaat Gözübüyük had dus wel moeten kiezen voor de variant met twee spelers – in de zestien - tegenover elkaar. Van Egmond snapt wel dat PSV-trainer Mark van Bommel zich daarover beklaagde. ,,De bal had aan twee partijen moeten worden aangeboden op de plaats waar het spel werd stilgelegd’’, zegt hij. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/gozubuyuk-deels-fout-na-tweede-bal-in-het-veld-bij-feyenoord-psv~a6e7c22bf/ Dit is het moment van fluiten. De bal het dichtst bij het doel van Feyenoord is de 'echte' bal als mijn waarnemingen kloppen, was nog best lastig ? Daar had dus een stuiterbal gegeven moeten worden. Maar ok, jij had het over waar de stuiterbal werd gegeven uiteindelijk. Dat heb ik niet kunnen achterhalen op de beelden, er werden herhalingen vertoond op het moment van die stuiterbal. 30 december 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Zoals je kan zien is de bal op dat moment in de lucht. De stuiterbal had gegeven moeten worden op de plek waar de bal neerkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Echt? Dan heeft Van Egmond het fout. Dus waar de bal voor het eerst stuitert na het fluitsignaal? Of waar de bal stil komt te liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 december 2018 Share Geplaatst 30 december 2018 Voor het eerst landt. Geen idee of dat ook daadwerkelijk de regel is, maar dat zou een stuk logischer zijn dan fluiten op de plek waar de bal (terwijl het spel nog gaande is) was weggewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 december 2018 Share Geplaatst 31 december 2018 Het fluiten beëindigt het spel. Dus hervat je waar de bal op dat moment is, ook als die in de lucht is. Verder is het in zo'n situatie logisch (hoewel niet reglementair) om hem aan de verdedigende partij te geven. Gebeurt vaker. Alternatief dat je hebt als scheidsrechter is om voor een overtreding te fluiten als de scheidsrechtersbal verkeerd uitpakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 (bewerkt) Aguero 3 januari 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Ongelooflijk hoe hij hem er vanuit die hoek in krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Lovren zit er ook niet echt lekker in he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 4 minuten geleden zei Minitolluz: Lovren zit er ook niet echt lekker in he Als je dat ziet, dan koop je toch blind De Ligt. Die is zoveel beter dan deze gek achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 januari 2019 Share Geplaatst 4 januari 2019 Ja zou ook chill zijn voor het Nederlands Elftal. Trouwens die bijna eigen goal van City. Dat was wel briljant geweest. Magistraal vd lijn gehaald door Stones (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 januari 2019 Share Geplaatst 4 januari 2019 Oh wat heb ik genoten, wat een pot. Fernandinho is ook een grote meneer he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 januari 2019 Share Geplaatst 4 januari 2019 In de eerste minuut gaf hij me toch even een pass op Sterling. Echt ongelooflijk strak en precies in de voeten van 50 a 60 meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 januari 2019 Share Geplaatst 5 januari 2019 Over grote meneer gesproken: Als één van de eerste verliet hij het veilige Barcelona voor een avontuur in Engeland. 3 Kampioenschappen, Community Shield, FA Cup, League Cup en 500 duels verder verlaat die de PL en gaat naar Monaco, heb van hem genoten. Geliefd zowel bij Arsenal als bij Chelsea, dat zegt ook wat. Respect voor deze gentleman. https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=14981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 Geweldige speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 januari 2019 Share Geplaatst 6 januari 2019 Snap het sentiment niet helemaal, Cesc is toch al eens eerder uit de PL vertrokken? Kan mij toen geen (inter)nationale waarderingsshow vanuit de media en emotionele taferelen bij Cesc zelf voor de geest halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2019 Share Geplaatst 7 januari 2019 Hij verlaat nu dan ook een echte topclub. Dan komt het toch wat harder aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 januari 2019 Share Geplaatst 7 januari 2019 Nieuw Nederlands talent dat zijn debuut gaat maken in Engeland. Hoever komt al snel voor Lovren. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, 16 jaar pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Benieuwd ook hoever hij gaat komen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 17 uur geleden zei Justin: Hij verlaat nu dan ook een echte topclub. Dan komt het toch wat harder aan. Bij Liverpool een 16 jarige Nederlander gedebuteerd. Ik ben benieuwd hoever hij gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 7 minuten geleden zei Pino: Bij Liverpool een 16 jarige Nederlander gedebuteerd. Ik ben benieuwd hoever hij gaat komen. Originele grap Pino! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 8 januari 2019 Share Geplaatst 8 januari 2019 Hoever niet lang over na te denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten