Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Beetje jammer dat Man Utd bij Burnley won, nu blijft die graftak nog wat langer zitten. Toch zonde dat zo'n mooie club als Man Utd met zo'n ontzettend negatieve trainer zit opgescheept. Het zal dat ze ieder jaar wat kleinere prijsjes bij elkaar sprokkelen, maar de club is toch behoorlijk afgegleden sinds het vertrek van Sir Alex.

Beetje jammer dat Man Utd bij Burnley won, nu blijft die graftak nog wat langer zitten. Toch zonde dat zo'n mooie club als Man Utd met zo'n ontzettend negatieve trainer zit opgescheept. Het zal dat ze ieder jaar wat kleinere prijsjes bij elkaar sprokkelen, maar de club is toch behoorlijk afgegleden sinds het vertrek van Sir Alex.

Ferguson was nou ook niet bepaald het zonnetje in huis.

Nu tegen Chelsea, weer een mooi affiche voor 'em.

Kan iemand mij uitleggen waarom Claude Puel toch altijd moet vrezen voor zijn baan in Engeland? Redelijk goed gedaan met Southampton, maar moest weg. Staat nu zevende met Leicester CIty en nog steeds op plek #4 om ontslagen te worden. Komt het omdat hij altijd gaat fluisteren als hij voor een microfoon staat? Je zal het haast bijna denken.

:nuts:

Is dat niet juist iets positief? Raak je eindelijk spelers kwijt die al jaren onvoldoende presteren. Kan toch niet dat je backs buitenspelers zijn die jaren geleden door Ferguson zijn gehaald. Doen ze het alsnog redelijk hoor, maar eigenlijk topclub onwaardig.

De Gea (waar ik zelf niet zo heel groot fan van ben, ofjah staat niet in de top drie keepers ter wereld voor mij) en Martial wil zien te verlengen, maar daar heeft ManU idd een optie op.

Is dat niet juist iets positief? Raak je eindelijk spelers kwijt die al jaren onvoldoende presteren. Kan toch niet dat je backs buitenspelers zijn die jaren geleden door Ferguson zijn gehaald. Doen ze het alsnog redelijk hoor, maar eigenlijk topclub onwaardig.

De Gea (waar ik zelf niet zo heel groot fan van ben, ofjah staat niet in de top drie keepers ter wereld voor mij) en Martial wil zien te verlengen, maar daar heeft ManU idd een optie op.

Doelde er vooral op dat het een compleet elftal is.

Hoop inderdaad dat De Gea en Martial worden verlengd. Ligt ook wel in de lijn der verwachting. Daarnaast zouden Jones, Shaw, Pereira en Mata ook logisch zijn. Maar als Mourinho blijft, weet ik niet zeker of Mata wel verlengt. Rest mag wel weg, mooi moment om door te selecteren.

Ja ok 'compleet elftal' in de zin van elf namen. Verder ongebruikelijk om spelers in laatste contract jaar niet te verkopen, maar misschien wel een onderdeel van de oplossing.

Mata, Jones en Shaw zou ik niet houden. Pereira wel.

edit: hm Mata is pas 30 blijkbaar, dat doet mij twijfelen.

Edited by Sophomore