Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Fascinerend dat die laatste bal er laatste bal er niet inging joh ... huhu, maar des te mooier natuurlijk. Arsenal speelde weer vrij pover vond ik, hebben wel toffe spelers natuurlijk, maar man man man. Geen ruggengraat, bezieling of passie in dat elftal heb ik soms het gevoel, Alexis is een beetje de enige die dat met zich meebrengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn toch altijd wel de mooiste uitspraken he :D

Vanuit ons oogpunt was het duidelijk te zien dat het absoluut geen hoekschop was. Ik ben daar diep teleurgesteld over omdat Clattenburg in een goede positie stond om te zien dat het een achterbal was. Het is niet de eerste keer dit seizoen dat wij benadeeld worden. Maar ik wil het niet te veel over de scheidsrechter hebben.”

Lees meer op http://www.voetbalzone.nl

Nu toevallig over Wenger maar zoveel trainers die zeggen; wil het niet hebben over dit of dat (bijvoorbeeld met blessures ook vaak) maar het toch even benoemen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Michael Carrick jongens :< Zit echt te genieten van die man. Is uiteraard niet meer de snelste, maar wat speelt die man slim zeg. Heerlijke pass in zijn benen ook. Wisten we natuurlijk al langer, maar aangezien hij tot een aantal wedstrijden geleden niet echt aan spelen toekwam vind ik het mooi om te zien dat hij weer mee mag doen en ook nog steeds zo belangrijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Rojo heeft ergens ergens een draadje los zitten hoor. Nog geen twee weken geleden ontsnapt hij wonderbaarlijk aan rood, vandaag doet hij net hetzelfde. Ga je echt niet blijven mee weg komen. Verder Pogba _O_ Wereldklasse middenvelder op z'n 23.

Pokkie was zó enorm goed. Zlatan trouwens ook weer een magnifieke afwerking zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites