Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

Oudejaarsdag tegen Liverpool dacht ik. Had verwacht dat dat ok de koppositie zou gaan, maar door dit resultaat van vandaag vrees ik dat Conte en co daar nog staan.

Ik geloof heilig in Conte vind die man met Klopp de beste tacticussen op de wereld hoor.

Altijd al gezegde dat Guardiola in de PL het niet gaat winnen van Conte. Hopelijk krijg ik gelijk

Geweldige speler, jammer dat hij bij zo'n lelijke club speelt. Maar vooral genoten van FC Conte vandaag. Wat geweldig toch. Met z'n 3-4-3. Zo ken ik hem ook weer (van zijn Juve-tijd). Kloten met een 4-2-3-1 had hij nooit aan moeten beginnen. Lelijk en ietwat Brits aanvoelend systeem.

Ik geloof heilig in Conte vind die man met Klopp de beste tacticussen op de wereld hoor.

Altijd al gezegde dat Guardiola in de PL het niet gaat winnen van Conte. Hopelijk krijg ik gelijk

Denk dat je ongelijk gaat krijgen, hou het zelf nog altijd op City.

Geweldige speler, jammer dat hij bij zo'n lelijke club speelt. Maar vooral genoten van FC Conte vandaag. Wat geweldig toch. Met z'n 3-4-3. Zo ken ik hem ook weer (van zijn Juve-tijd). Kloten met een 4-2-3-1 had hij nooit aan moeten beginnen. Lelijk en ietwat Brits aanvoelend systeem.

Denk dat hij naar 4-2-4 aan het werken is, iets dat ze met vlagen al spelen

Ik denk dat hij daar Cahill te min voor zou vinden. Die kan niet omgaan met ruimte. Dit systeem komt hem geweldig uit en dan nog is hij één van de minste. Moses vind ik ook precies goed op zijn positie nu. Meer naar achteren is hij te kwetsbaar en meer naar voren is hij gewoon een te matige voetballer voor. Op het middenveld heb je het dan niet heel breed (Fabrégas kan niet verdedigen, Oscar ook niet..) en Batshuayi vind ik nog niet klaar voor het grote werk. En sowieso, Diego Costa moet je ook de ruimte geven daar voorin. Nee, ik zie het eigenlijk helemaal niet gebeuren.

Maar dit is toch ook mooi. Ik verheug mij nu al op de CL volgend jaar. Vasthouden aan die 3-4-3, hopelijk met nog een goede aankoop voor centraal achterin (Terry en Cahill mag je nu wel eens klaar mee zijn) en tegen de grotere tegenstanders een soort 5-3-2 zoals bij Italië. Lekker.

Azpi is goed.. die loopt veel dicht voor Cahill en Luiz. Conte en Guardiola moeten de maand December nog door hè.. Wenger, Mou en Poch kennen dat, Spurs is in goede vorm net als Arsenal en United een beetje.. benieuwd hoe het gaat de komende weken. Pep zonder Kun, Conte zal ook moeten gaan rouleren..

Chelsea is in de breedte niet al te best imo. Azpi is echt geweldig ja, vandaag ook zoveel dichtgelopen met z'n snelheid. Luiz haalt ook wel veel weg.

Conté speelt imo wel anders dan ooit bij Juve en Italië. Hij speelt nu ook echt met 2 vleugelspelers die vaak naar binnen komen, dat deed die nooit. Was altijd 2 spitsen en de 2 vleugelbacks als rechtshalf en linkshalf.

Edited by cimbomcu

Liverpool en Arsenal blijven ook gewoon winnen. Chelsea heeft de komende 5 wedstrijden wel een iets makkelijker programma met West Brom, Sunderland, Palace, Bournemouth en Stoke dus hopelijk kan er dan wat afscheiding komen. (wishful thinking)

Edited by King XVI

Beetje voorbarig gesproken :D wat een tweede helft van Bournemouth. Eerste helft veegde Liverpool Bournemouth helemaal van de mat, na de rust waren de rollen omgekeerd.

Die Karius lijkt me nu ook geen echte verbetering op Mignolet, constant onzeker en in de fout bij 2 goals.

Edited by King XVI

Begon aan het begin van de middag met Osasuna - FCB (icm Watford-Everton), toen Köln-BVB om vervolgens Arsenal - Stoke op te zetten. Moest echter nog wat boodschapjes doen (met die verspreide speeltijden kom je daar geen eens meer aan toe op de zaterdag), kom ik terug zie ik dit bij Citeh :o