Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost

Gun die jongen ook even de tijd. Hij heeft genoeg potentie, maar wordt nu alweer afgebrandt door diverse mensen. Wellicht ook wel terecht want hij speelt niet goed, maar ik zie in hem wel een potentiële topverdediger

Gepost

Ik ook. Maar niet met die dramatische verdediging bij City erbij. Stones moet zich optrekken aan een wat ervaren/goede verdediger naast hem. Nu moet hij juist de stabiele factor spelen achterin. Dat gaat niet werken. Daarom jammer dat hij niet bij Chelsea speelt om zich te ontwikkelen naast mannen als Terry en Cahill.

Gepost

Helpt ook zeker niet dat hij en Otamendi een beetje verloren lopen in het systeem van Guardiola. Elke bal dat over hen wordt gespeeld lopen ze in niemandsland.

Gepost (edited)

Gisteren was Stones ook gewoon de enige centrale verdediger :cab: Zo maak je die jongen ook wel kapot. Gisteren Kolarov - Stones - Sagna - Zabaleta. Dat kan niet als je kampioen wilt worden.

Chelsea nog 18 minuten, komop!

Edited by cimbomcu
Gepost (edited)

Is het eigenlijk vreemd van me dat ik Matip en Nordveit in de 1.Bundesliga min of meer van het gelijke niveau vond, maar dat ze zo verschillend presteren in de PL?

Edit: Antonio woopwoop

Edited by Sophomore
Gepost

Mooi tripje geboekt naar Engeland. 31-12 Liverpool-City, 2 januari Everton-Southampton en 3 januari Stoke-Watford meepakken. Meer mensen die in Liverpool zijn geweest en weten wat leuke plekjes zijn om bier te nuttigen?

Gepost

Stoke - Watford, huhu. Kreeg je die er gratis bij of zo? :mrg: Al moet ik bekennen dat ik ergens ook wel nieuwsgierig zou zijn naar zo'n hele sfeer daar, maar voor het voetbal hoef je het natuurlijk niet te doen.

Gepost (edited)

En Chelsea krijgt £100k boete na de opstootjes tegen City, dat £35k boete krijgt. De vorige keer tegen Spurs kreeg Chelsea £300k boete. Beetje sneu aangezien juist City en Spurs hun spelers niet konden controleren :cab:

Ik snap dat dit bij Chelsea niet de eerste keer is maar dit is toch totaal onlogisch als je er de laatste twee keer niks aan kon doen?

Edited by King XVI
Gepost (edited)

Oscar zou rond zijn met Shanghai SIPG (club van Villas Boas) voor zo'n £60M :cab: :r Heb Oscar altijd een leuke speler gevonden maar zo'n bedrag kan je niet weigeren.

£350,000-a-week

Edited by King XVI