timpy00 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 16 minuten geleden zei Elsjorro1990: Oh ik wel eerlijk gezegd. Emmen blinkt eigenlijk al een aantal jaren uit in het niet voor elkaar krijgen van de selectie. Lubbers heeft het in het jaar dat ze kampioen zijn geworden goed gedaan qua scouting, maar misschien kwam dit ook voor een gedeelte bij Lukkien weg, als je ziet dat een Bijl en Bakker over kwamen van Groningen. Vervolgens de Zuid-Amerikaanse schatjes van Lukkien en je had echt een sterke basis. Nadat ze gepromoveerd zijn, ging het van kwaad naar erger. Ik meen dat er op een gegeven moment een man of 10 bij de selectie zaten ( 2e jaar eredivisie) die in de winterstop allemaal nog geen minuut gemaakt hadden. En die trend lijkt qua spelers een beetje door te zetten. Het is gewoon een heel middelmatig elftal. Beetje hoe ik LLM speel in FM. Veel spelers halen en hopen dat er elf spelers goed in mijn tactiek passen en presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 minuten geleden zei timpy00: Beetje hoe ik LLM speel in FM. Veel spelers halen en hopen dat er elf spelers goed in mijn tactiek passen en presteren. Er lijkt vooral niet echt een gedachte achter te zitten. Maar daar lijkt het inderdaad wel op: Een leger vol met spelers halen van clubs met een grotere naam, waarvan je dan hoopt dat het toch wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Oh ik wel eerlijk gezegd. Emmen blinkt eigenlijk al een aantal jaren uit in het niet voor elkaar krijgen van de selectie. Lubbers heeft het in het jaar dat ze kampioen zijn geworden goed gedaan qua scouting, maar misschien kwam dit ook voor een gedeelte bij Lukkien weg, als je ziet dat een Bijl en Bakker over kwamen van Groningen. Vervolgens de Zuid-Amerikaanse schatjes van Lukkien en je had echt een sterke basis. Nadat ze gepromoveerd zijn, ging het van kwaad naar erger. Ik meen dat er op een gegeven moment een man of 10 bij de selectie zaten ( 2e jaar eredivisie) die in de winterstop allemaal nog geen minuut gemaakt hadden. En die trend lijkt qua spelers een beetje door te zetten. Het is gewoon een heel middelmatig elftal. Lukkien deed het achteraf totaal niet slecht en liet ze toch aardig ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 13 minuten geleden zei delichris: Lukkien deed het achteraf totaal niet slecht en liet ze toch aardig ballen. Neemt niet weg dat de selectie keer op keer dramatisch werd samengesteld. Waar Sjorro op doelt is dat er sloten aan spelers werden aangetrokken die niet of nauwelijks speelden. Kan me - rondom het succes van Pena en Araujo - nog een legertje Peruanen herinneren die niet verder kwamen dan het B-elftal. Of al die huurlingen die niet fit binnen werden gehaald, nooit speelden, maar voor een vermogen op de loonlijst stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei delichris: Lukkien deed het achteraf totaal niet slecht en liet ze toch aardig ballen. Zeker, maar dat is niet achteraf hoor: Iedereen die ik ken die supporter is was altijd heel erg te spreken over Lukkien. Maar de samenstelling van de selectie is wel eens onderwerp van discussie bij ons, laten we maar stellen. Neem de selectie in 2020/2021 nou als voorbeeld, 3e jaar Eredivisie. Je hebt daarin, in de selectie dan, 12 nieuwkomers. Van deze 12, zijn er 5 die meer dan 10 wedstrijden gespeeld hebben. De rest of niet, of een enkele wedstrijd. Maw: Het gros van de selectie in dat seizoen, is nog hetzelfde als het jaar er voor. Verdedigers met meer dan 80% van de wedstrijden: Veendorp/Bakker/Araujo/Cavlan/Bijl ( Allemaal al meerdere seizoen aanwezig. Middenveld: Pena, Ben Moussa, Idem dito. Aanval: de Leeuw, Laursen: Idem dito. Het was geowon, zeker qua aankopen, niet goed genoeg. Om als kleine club mee te kunnen blijven doen, moet je langzaam uitbouwen. Dan kun je het eigenlijk niet veroorloven dat van de 12 aankopen, er 10 niet voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april @ROEMM en @Elsjorro1990 dat ligt dus ook aan Lubbers en consorten. Laat staan de scouting die dus totaal niet goed hun werk hebben gedaan. Ik snap wel dat FC Emmen veel gokte op dit soort jongens. Zeker die Peruvianen, want je had twee goede spelers weg. Ze konden misschien wel goed voetballen, maar dan is ook de vraag. Werden ze goed begeleid. Waren ze wel of niet gelukkig in Emmen. Er zijn nog wel een aantal factoren die een rol spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 3 minuten geleden zei delichris: @ROEMM en @Elsjorro1990 dat ligt dus ook aan Lubbers en consorten. Laat staan de scouting die dus totaal niet goed hun werk hebben gedaan. Ik snap wel dat FC Emmen veel gokte op dit soort jongens. Zeker die Peruvianen, want je had twee goede spelers weg. Ze konden misschien wel goed voetballen, maar dan is ook de vraag. Werden ze goed begeleid. Waren ze wel of niet gelukkig in Emmen. Er zijn nog wel een aantal factoren die een rol spelen. Ik denk dat in het geval van die gasten uit Peru dat 1 en ander ook wel te maken had met Pena en Araujo. Maar dan nog: Spelers als guclu, Hoesen, Darfalu ( wat recenter dan) zijn allemaal gehaald op basis van het verleden en zijn nooit fit geweest. Ik denk dat je je dat gewoon niet kunt veroorloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Ik denk dat in het geval van die gasten uit Peru dat 1 en ander ook wel te maken had met Pena en Araujo. Maar dan nog: Spelers als guclu, Hoesen, Darfalu ( wat recenter dan) zijn allemaal gehaald op basis van het verleden en zijn nooit fit geweest. Ik denk dat je je dat gewoon niet kunt veroorloven. Ik snap je punt echt wel. je ziet dit bij al die clubs weer terug. Ze maken allemaal dezelfde fouten. Ook Emmen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Het gaat toch echt nog een mooie ontknoping worden in de KKD denk ik. Vanavond staat er namelijk wel even een clash op het programma met Willem II - FC Groningen. Roda JC mag het in een uitwedstrijd opnemen tegen Jong Ajax. Bij Winst is Willem II gepromoveerd, bij verlies ligt alles weer helemaal open. Willem II: 74 punten Roda JC: 71 punten FC Groningen: 70 punten FC Dordrecht: 66 punten Ik hoop op een overwinning van Groningen vanavond en dat Roda JC ook hun wedstrijdje wint bij Jong Ajax. Dan moet Willem II het volgende week laten zien bij Dordrecht. Roda JC krijgt Cambuur op bezoek en moet richting Telstar. De week erna staat de volgende clash op het programma: FC Groningen - Roda JC. Willem II mag het dan thuis, eventueel afmaken, tegen Telstar. Het zou toch wel mooi zijn als deze drie ploegen tot de laatste speeldag nog kampioen kunnen worden, maar ook nog veroordeeld tot de play-offs kunnen worden. Verder kan FC Dordrecht er ook nog eens als een duveltje uit het doosje vandoor gaan met een rechtstreekse promotie aangezien zij slechts 5 punten achterstaan op Roda JC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Lekker bacuna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Het resultaat: Willem II gelijk Groningen logischerwijs dan ook gelijk Roda JC gelijk Dordrecht gelijk Gewoon niets veranderd bovenin behalve dat Willem II een wedstrijd verder is richting de Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Twee keer winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Op 26-4-2024 om 22:02 zei bas huijsmans: Het resultaat: Willem II gelijk Groningen logischerwijs dan ook gelijk Roda JC gelijk Dordrecht gelijk Gewoon niets veranderd bovenin behalve dat Willem II een wedstrijd verder is richting de Eredivisie Hoop echt dat we vrijdag winnen van Cambuur. Dat FCG verliest bij Telstar (wat ik ze niet zie doen) Dan is de spanning voorbij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 1 uur geleden zei MarF_RJC: Hoop echt dat we vrijdag winnen van Cambuur. Dat FCG verliest bij Telstar (wat ik ze niet zie doen) Dan is de spanning voorbij haha. Gun het jullie wel. Liever Roda dan Willem II maar zie Willem II dit niet weg geven dus dan ons maar als nummer 2. Ben je erbij in het uitvak in het eventuele duel der duels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei De komende twee potjes wint Telstar van zowel Groningen als Willem II. Gaat helemaal goed komen voor de Koempels. Morgenavond ga ik sowieso wel even heen, volgende week vrijdag wil ik eigenlijk ook wel even in Tilburg in het uitvak zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Toch niet! Aan de kind. Schakelkanaaltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Ho eens. Groningen direct op achterstand. Kans op twee promovendi vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Er is nog even te gaan, om er maar een dooddoener tegenaan te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Als je vroeg achterkomt heb je in ieder geval nog de hele wedstrijd om het goed te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Of om op een nog grotere achterstand te komen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei REPUBLIEK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Gekkenwerk als het zo blijft Dat zou die laatste wedstrijden helemaal briljant maken. Dit is de virtuele stand. 1. Willem II - 75 punten - +40 2. Roda - 73 punten - +35 3. Groningen - 71 punten - +38 4. Dordrecht - 70 punten - +24 Willem II - Telstar Groningen - Roda Jong FC Utrecht - Dordrecht Al is Dordt in feite uitgespeeld omdat Roda en Groningen tegen elkaar spelen komende week. 3 mei bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Gekke tussenstanden inderdaad. Kijk met name schakelprogramma, maar nu ook ff FCG zelf gewoon. Die hebben het moeilijk op kunstgras blijkbaar, dan gaat het opportunisme over tot slordigheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Wel een lekkere slotfase zo. Telstar kan Willem II wel heerlijk nakken door nu nog even te verliezen van Groningen en dan volgende week die drie puntjes op te pikken uit Tilburg . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Jezus die Tol, lekker aan een dribbel beginnen in je eigen 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten