Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei tdogg16:

Door het tijdstip van spelen kan ik me voorstellen dat het voelde alsof de wedstrijd vandaag gespeeld is.

Nog steeds een belachelijk tijdstip van spelen natuurlijk.  

Waarom belachelijk? In het buitenland wordt ook geregeld op zondagavond gespeeld. PSV had het nota bene zelf aangevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Pino:

Waarom belachelijk? In het buitenland wordt ook geregeld op zondagavond gespeeld. PSV had het nota bene zelf aangevraagd.

Ook in het buitenland vind ik het belachelijk ;) . Met name vanuit het oogpunt van de supporter die in sommige gevallen 200+ km moet reizen, dan pas rond 02.00 uur weer thuis is en de volgende dag weer (vroeg) moet werken. Nu is dat eens in de zoveel tijd niet echt een probleem, maar het voetbal is (wat mij betreft) in de eerste plaats voor de supporter. Komt natuurlijk niet heel lekker over op de supporter om twee weken achter elkaar een wedstrijd op dit tijdstip te plannen. Zeker niet voor de jonge supporters. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren voor een keer met de buscombi, iets na 01.00 thuis. Hadden we met de auto gegaan dan waren we wel voor 00.00 thuis geweest maar nu waren we afhankelijk van OV vanaf ons stadion naar huis en die is waardeloos. We vroegen of de bus wilde stoppen toen we de halte passeerden waar de metro/tram bij ons komt, maar dit verzoek werd genegeerd. Konden we 15-20 minuten terug gaan lopen... Waardeloos dus, zeker als er vanuit de club niet wordt meegedacht.

Maar goed, PSV maakte het zelf erg lang spannend door de marge op één te houden. Iets minder zelfzuchtigheid of meer scherpte voorin en ze hadden ons met 8-1 naar huis gestuurd. Polley redelijk debuut tegen spelers als Bergwijn, Lozano en in mindere mate Gakpo.

Voor PSV wel goed dat Schwaab terug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-8-2019 om 20:47 zei joostmakaay:

Hopelijk trekt Napoli de transfer van Lozano over de streep en kan Bergwijn lekker terug naar de flank, middenvelder/linksback (geen idee wat die twee nieuwe spelers in huis hebben) terughalen voor dat geld van Lozano, en we doen nog enigzins mee.

Ik zal wel de enige zijn die vindt dat Bergwijn prima functioneert in het centrum. Ik zou hem daar laten, en daar Gakpo eventueel de kans geven. Anderzijds kun je Bergwijn op de flank neerzetten en Mo in het centrum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boeee. Wanvertoning.

8 minuten geleden zei joostmakaay:

Je zult maar geld hebben betaald om dit aan te moeten zien, echt wat een bagger pot. Enige pluspuntje deze pot vind ik Sadilek, lijkt wel de enige speler die z'n tanden erin durft te zetten.

Eens wat betreft Sadilek. Al vond ik dat ook van Rosario vandaag. Maar het is maar een middenmoter uit Noorwegen he

En Ihattaren. Dat is toch gewoon de eerste die je op papier zet. 

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is wel echt de zoon van Ibi he, de postbode zit er al in.

Rosario vond ik gisteren niet sterk hoor, maar hij valt al minder op en dat is in zijn geval denk ik goed.

Sadilek heeft altijd strijd ja, daarom houdt van Bommel ook zo van hem, ben wel nog altijd van mening dat hij daar niet het hele seizoen moet staan. Als back is hij toch vrij kwetsbaar.

Aanvalsspel is opnieuw teveel geef de bal maar aan de voorste 4 en we kijken wel wat er gebeurt. Meestal niet zoveel dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sadilek is zo ontzettend matig op linksback. Positioneel zwak en heb hem aanvallend ook nog weinig zien toevoegen. Leuk dat ie zoveel inzet toont, maar dat doet Boere bij Twente ook wel. Betekent niet dat ie er daadwerkelijk iets van bakt. Ik vind dit zeker niet het niveau dat PSV moet nastreven en het voelt enigszins armoedig dat ze een middenvelder moeten omturnen tot linksback. Sadilek op het midden is een heel ander verhaal. Daar komt hij met zijn kwaliteiten veel beter tot zijn recht. Kun je meteen Rosario wisselen, want die heeft ook het gewenste niveau niet. Dit zou mijn opstelling bij PSV zijn:

DM: Zoet (Later wellicht Unnerstall)
RB: Dumfries

RCV: Baumgartl
LCV: Schwaab
LB: Lato (of Viergever)

CM: Sadilek

CM: Gutierrez (of Rosario)

AMC: Ihattaren

RA: Bruma

SP: Malen

LA: Bergwijn

Hoe zou het er bij jullie uit zien?

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zoiets. Schwaab/Viergever is om het even, Lato moet zich nog bewijzen natuurlijk maar die kans komt gauw hoop ik. Sadilek of Rosario maakt ook niet heel veel verschil.

Geruchten over Doan voor 8-10 miljoen worden wel steeds krachtiger, vindt dat wel erg veel geld voor die Jap. Leuke speler maar voor dat geld...

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosario moet wat zuiverder in zijn passing worden. Dan is het een hele goede middenvelder. Hij ziet het spelletje wel,  maar hij geeft gewoon te vaak een kutbal. Gisteren was zijn passing al een stuk beter en won hij ook al zijn duels. Ik zie ook geen reden om hem er uit te halen voor Sadilek of Hendrix, want die zijn gewoon echt minder goed op die positie. 

Lato komt wel goed verwacht ik, die moet even wennen. Boscagli wil ik graag eens een paar wedstrijden zien op lcv. Ik denk dat dat ook wel een goede is. Zo niet, dan zet je daar Schwaab of Viergever neer.

DM: Unnerstall
RB: Dumfries

RCV: Baumgartl
LCV: Boscagli
LB: Lato

CM: Rosario

CM: Gutierrez

AMC: Ihattaren

RA: Bruma

SP: Malen

LA: Bergwijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat hij hiervoor niet speelde? Volgens mij geen fysieke blessure, maar denk dat ze hem een beetje beschermen. Hele voorbereiding met het eerst meegedraaid, wat voor een 17-jarige nogal een impact kan hebben. 

Dit is overigens mijn eigen inschatting; heb het niet echt letterlijk zo ergens gelezen. 

Je opstelling ziet er goed uit @Dysproz Zou zelf Viergever laten staan en Pereiro erin zetten als 'ie fit is (misschien heb je hem er daarom uitgelaten). Wel ben ik er inmiddels achter dat het niet per se aan de poppetjes ligt, bedoel Van Bommel heeft alles inmiddels wel geprobeerd.

Vraag mij af of er eens aan de speelwijze/formatie/instructies/benaderingswijze moet veranderen. Wat precies weet ik ook niet, maar dat het zo niet verder kan is duidelijk. 

Ohjah vond Rosario ook enkele zeer mooie splijtende passes geven, recht door het centrum van de tegenstander. Had een paar knullige momenten, waardoor hij uitgefloten werd. Dat moet er idd wel uit.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Pino:

Ik begrijp ook niet waarom die Ihattaren niet op 10 speelt. Is die geblesseerd geweest of zo?

Nee. Ik snap hetzelfde ook echt niet. Gister bleek wel waarom Steven niet functioneert op 10. Hoe duidelijk moet dat nog worden?

Ik zou Mo daar voor het moment neerzetten en dan eventueel Pereiro als hij weer fit is en Mo niet goed genoeg presteert. Wel echt jammer dat Lammers nu al geblesseerd is geraakt. Had hem echt goed zien functioneren op tien, achter Malen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites