Hwb Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Elke twee wedstrijden direct bij een doelpunt betrokken vind ik niet zo verkeerd anders hoor. Zeker niet als je bedenkt dat een gespeelde wedstrijd voor Pereiro neerkomt op een uur gemiddeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Dan nog kun je hem beter op 10 zetten dan de Jong, Lammers of Bergwijn. Ik weet niet waarom van Bommel daar telkens iemand neer zet die daar helemaal niet op zijn best is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) Hm geen idee eigenlijk, zou niet heel veel schelen. De Zoet van een tijdje terug is beter dan de Lars bij Schalke, maar de Lars van vorig seizoen is beter dan de Zoet van nu Unnerstall moet eerst fit worden, dan een voorbereiding draaien en hopen dat er wat vriendschappelijke wedstrijden worden gepland. Ohjah laten spelen in de traditionele bekernederlaag thuis tegen een Telstar oid. Dan kan je in de winterstop kijken of wisselen noodzakelijk is. Tenzij Zoet er tien in eigen doel gaat schieten, iets wat ik overigens niet uitsluit hehe. Oh @Nom de Guerre 31 juli 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 59 minuten geleden zei Hwb: Elke twee wedstrijden direct bij een doelpunt betrokken vind ik niet zo verkeerd anders hoor. Zeker niet als je bedenkt dat een gespeelde wedstrijd voor Pereiro neerkomt op een uur gemiddeld. Nogmaals, aangezien het lastig lezen is blijkbaar: Niemand betwist dat het rendement van Perreiro slecht is. Hij haalt gewoon te vaak een bedenkelijk niveau. Daar doen 2 doelpunten tegen Ado, 2 tegen Fc emmen en 1 tegen Fortuna dan niet zoveel van af. Als je zijn statistieken er bij pakt zie je dat Perreiro er naast komt te staan na een periode van 6 wedstrijden voor de winterstop waar het weer drama was. Met andere woorden: Leuk om er bij te hebben en in te brengen wellicht, maar als basisspeler is hij vaker slecht dan goed. 31 juli 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nogmaals, aangezien het lastig lezen is blijkbaar: Niemand betwist dat het rendement van Perreiro slecht is. Dat deed je hier wel: 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Om dan ook maar met statistieken te komen: in 50% van de wedstrijden had hij geen assist of doelpunt. Let wel, dit zijn de gespeelde wedstrijden. Tel ik de wedstrijden dat hij niet mee deed niet mee. Mijn stelling is dat de statistieken die jij daar als slecht rendement aanvoert, niet heel slecht zijn (al moet het voor de 10 van een topclub zeker beter kunnen). Ik bedoelde niets te zeggen over de toegevoegde waarde van Perreiro, daarvoor heb ik PSV veel te weinig gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 3 uur geleden zei Hwb: Dat deed je hier wel: Mijn stelling is dat de statistieken die jij daar als slecht rendement aanvoert, niet heel slecht zijn (al moet het voor de 10 van een topclub zeker beter kunnen). Ik bedoelde niets te zeggen over de toegevoegde waarde van Perreiro, daarvoor heb ik PSV veel te weinig gezien. Fout, daarvoor gaf ik al aan dat de statistieken van perreiro niet slecht zijn. Ze zijn echter wel in een ander perspectief te plaatsen: in 50% van de wedstrijden die die speelt heeft hij dus geen assist of doelpunt en het grote gedeelte van die 10 doelpunten waren tegen kleine clubs. Ter vergelijking: je zou ook goede statistieken kunnen neer pennen van dario cvitinach omdat hij 4 goals maakte tegen ADO. Maar dat maakt hem geen goede speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) Ah statistieken. De bril voor de toeschouwer die geen eigen blik heeft zeg ik altijd maar zo. Toegegeven, ik bedenk het net pas maar ik vind dat er wel wat in zit. De echte kenners kijken niet naar statistieken. 31 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Ah statistieken. De bril voor de toeschouwer die geen eigen blik heeft zeg ik altijd maar zo. Toegegeven, ik bedenk het net pas maar ik vind dat er wel wat in zit. De echte kenners kijken niet naar statistieken. Dat probeer ik duidelijk te maken idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 16 uur geleden zei nasje92: Wat verwachten jullie zaterdag dan van PSV uit bij FC Twente. Uiteraard heeft PSV veel meer kwaliteit, maar vind het al met al een lastig in te schatten wedstrijd. Heb het idee dat het of een zwaarbevochten overwinning voor Twente wordt (2-1) of dat ze hun rug rechten en er met een nulletje of 4 over heen walsen. Ik verwacht ook gewoon dat PSV met 0-4 wint ofzo. Ik ga er nog vanuit dat Twente op het moment een bij elkaar geraapt zootje is en je hebt toch een goede organisatie nodig om de dynamische aanvallers van PSV tegen te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Chiemel: Ik verwacht ook gewoon dat PSV met 0-4 wint ofzo. Ik ga er nog vanuit dat Twente op het moment een bij elkaar geraapt zootje is en je hebt toch een goede organisatie nodig om de dynamische aanvallers van PSV tegen te houden. Nah, bij elkaar geraapt zooitje gaat misschien wat ver. Ik heb een aantal oefenwedstrijden gezien en er zit sinds lange tijd in elk geval weer een idee achter bij Twente. Ze spelen weer met het idee om te scoren ipv tegen te houden. Enige gevaar is dat je hier PSV waarschijnlijk een voordeel mee doet, gezien hun rappe aanval. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik verwacht een makkelijke 0-4/ 0-5 voor PSV. Dat Twente heef echt een matige selectie en brama is er niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Matige selectie valt echt mee, in principe een prima elftal voor dat niveau. Alleen wil Garcia druk zetten en aanvallen en dan word je weg gecounterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Matige selectie valt echt mee, in principe een prima elftal voor dat niveau. Alleen wil Garcia druk zetten en aanvallen en dan word je weg gecounterd. Kijk ik dan iets anders tegen aan. Zeker de Nederlandse spelers ( schenk, Lely, Heijden, holscher, boere) zijn gewoon echt hele matige spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 48 minuten geleden zei Elsjorro1990: Kijk ik dan iets anders tegen aan. Zeker de Nederlandse spelers ( schenk, Lely, Heijden, holscher, boere) zijn gewoon echt hele matige spelers. Ja die zijn heel slecht, wel allemaal bankzitters. Misschien op Schenk na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Kijk ik dan iets anders tegen aan. Zeker de Nederlandse spelers ( schenk, Lely, Heijden, holscher, boere) zijn gewoon echt hele matige spelers. Ja daarom zitten ze ook op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Pino: Ja daarom zitten ze ook op de bank Je bent maar elf spelers nodig in een seizoen begrijp ik hieruit? Poh, waarom dan nog salaris betalen aan wisselspelers? Dat wist ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je bent maar elf spelers nodig in een seizoen begrijp ik hieruit? Poh, waarom dan nog salaris betalen aan wisselspelers? Dat wist ik niet. Als je de sterkte van een elftal wil bepalen, kijk je toch vooral naar de basis elf? Je gaa toch ook niet zeggen dat Ajax maar een matig team is met spelers als Siem de Jong, Bruno Varela en Lisandro Magallan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Kijk ik dan iets anders tegen aan. Zeker de Nederlandse spelers ( schenk, Lely, Heijden, holscher, boere) zijn gewoon echt hele matige spelers. Eens! Spelen alle 4 niet. Schenk is de enige die kans maakt. Vd Lely is echt dramatisch. Heijden is 6e middenvelder. Holscher zit niet eens op de bank en Boere staat gelukkig voor een transfer. Drommel Matos Schenk/Pleguezelo Bijen Verhaegh Bosch/Roemeratoe Selahi Espinosa Zekhini Vuckic Aitor Zoiets zal het wel worden. Ik verwacht niet dat ze met Nakamura zullen starten. De eerste 11 zijn redelijk, als er wat wegvalt ben je de lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik had verwacht dat elk sportmerk Joel Drommel inmiddels wel op de zwarte lijst had gezet. Die man geef je toch geen keepershandschoenen meer joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 35 minuten geleden zei Pino: Als je de sterkte van een elftal wil bepalen, kijk je toch vooral naar de basis elf? Je gaa toch ook niet zeggen dat Ajax maar een matig team is met spelers als Siem de Jong, Bruno Varela en Lisandro Magallan. Normaal gesproken kijk je verder dan alleen het sterkste elftal en neem je de selectie van het eerste als geheel in ogenschouw, de keuzes die de manager als backup achter de hand heeft bepalen ook deels de kracht van je elftal en de variatie die je kunt aanbrengen of een Plan B dat je achter de hand hebt. Een deel van de kracht van Ajax ligt er in dat ze op bijna alle posities ook goede reserves achter de hand hebben, waardoor schorsingen en blessures minder impact hebben. Vind ik althans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Normaal gesproken kijk je verder dan alleen het sterkste elftal en neem je de selectie van het eerste als geheel in ogenschouw, de keuzes die de manager als backup achter de hand heeft bepalen ook deels de kracht van je elftal en de variatie die je kunt aanbrengen of een Plan B dat je achter de hand hebt. Een deel van de kracht van Ajax ligt er in dat ze op bijna alle posities ook goede reserves achter de hand hebben, waardoor schorsingen en blessures minder impact hebben. Vind ik althans. Ja natuurlijk, maar als je zegt dat Twente een matige selectie heeft en je noemt 5 reservespelers dan is dat natuurlijk ook geen sterk argument, dat is wat ik bedoel. En je moet niet van een rechterrijtje club verwachten dat die ook allemaal goede reserves heeft, want dan spelen ze immers niet in het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 uur geleden zei Pino: Als je de sterkte van een elftal wil bepalen, kijk je toch vooral naar de basis elf? Je gaa toch ook niet zeggen dat Ajax maar een matig team is met spelers als Siem de Jong, Bruno Varela en Lisandro Magallan. Afgaande op vorig seizoen, heeft alleen van der Lely vrijwel niks gespeeld, Boere/oosterwijk en Bijen zaten boven de 30 wedstrijden en die andere 2 rond de 20. Wellicht dat ze dit jaar geen basis staan nee, vorig jaar waren het gewoon basisspelers. Afgaande op de oefenwedstrijden in deze voorbereiding, valt alleen op dat Holscher niet speelt. De rest heeft gewoon of basis gestaan, of kwam er in de rust in. Dus zo raar is dat niet dat ik die op noem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Ik had verwacht dat elk sportmerk Joel Drommel inmiddels wel op de zwarte lijst had gezet. Die man geef je toch geen keepershandschoenen meer joh Ik denk, beste Magikarp, dat Drommel velen zal verbazen dit jaar. En ja, in de positieve zin van het woord:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 minuut geleden zei nasje92: Ik denk, beste Magikarp, dat Drommel velen zal verbazen dit jaar. En ja, in de positieve zin van het woord:) Hij maakt ipv 78 blunders er maar 55? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 minuut geleden zei Regis: Hij maakt ipv 78 blunders er maar 55? Ik snap dat dit beeld over hem heerst hoor. Een stap terug voor Twente waren er 3 vooruit voor hem. Let maar op;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten