Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Inderdaad, daarna naar topclub Vitesse gegaan. En vele interlands gespeeld... Nee echt een topper! Bij welke topclub zit hij nu?

Ik zei ook niet dat het een topper geworden is. Helaas is het anders gelopen.

Maar Sophomore gaf terecht aan dat bijna alle buitenlandse talentjes bij Jong PSV mislukken. Reis is daar een uitzondering op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha echt he, de periode van mensen als Zlatan en Ronaldo in de Eredivisie heb ik helaas gemist. Maar Reis is nog steeds het allergrootste talent wat ik ooit heb gezien in de Eredivisie. Zelfs als Ajacied zat ik bijna te janken na die blessure :r Die Humberto Tan ook :r ''Dat geschreeuw van Reis lijkt meer op een schrikreactie, met een beetje geluk kan die dinsdag in de beker weer meedoen'' :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha echt he, de periode van mensen als Zlatan en Ronaldo in de Eredivisie heb ik helaas gemist. Maar Reis is nog steeds het allergrootste talent wat ik ooit heb gezien in de Eredivisie. Zelfs als Ajacied zat ik bijna te janken na die blessure :r Die Humberto Tan ook :r ''Dat geschreeuw van Reis lijkt meer op een schrikreactie, met een beetje geluk kan die dinsdag in de beker weer meedoen'' :-D

Van Reis weet ik nog goed ja, Berg scoorde daarna en deed toen vingertje :r Heb dat hier weleens eerder gezegd, dacht altijd dat hij dat deed uit medelijden voor Reis :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Reis was echt mijn favoriete speler. Ofjah een blinde kon natuurlijk zien dat hij heel speciaal was. Kon wel janken toen hij weggestuurd werd. Zo blij toen hij die penal in blessuretijd tegen Sparta Praag erin schoot. Geen eens voor het punt, maar dat hij het was. Die bak van Simons afpakken, terwijl hij zelden miste.

Al die incidenten ook. Manmanman, daar kun je een boek over schrijven en een film van maken.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste aan die goal was de kop van Raffie "Mora" van der Vaart vanaf de tribune

Dat was een totaal ander moment zei van der Vaart zelf. Hij heeft staan applaudisseren bij die goal. Al weten we nooit de waarheid.

Reis, goh ja. Voor z'n blessure was die wel erg goed bezig bij psv. Weet nog wel de 1-2 winst uit bij psv, goaltje en een assist :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste aan die goal was de kop van Raffie "Mora" van der Vaart vanaf de tribune

Dat was geknipt, want dat beeld was van veel eerder. Ja was ene prachtige goal natuurlijk maar hij stak er nu niet echt ver boven uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zei ook niet dat het een topper geworden is. Helaas is het anders gelopen.

Maar Sophomore gaf terecht aan dat bijna alle buitenlandse talentjes bij Jong PSV mislukken. Reis is daar een uitzondering op.

Ok, maar die jongen was mentaal niet geschikt en is daardoor uiteindelijk nooit echt doorgebroken (en zijn vervelende blessure natuurlijk). Was inderdaad een speciaal geval met veel talent, jammer vooral voor PSV en zijn supporters dat het niet is geworden wat het had kunnen zijn. Ik probeer echt niet meer dit soort flauwe reacties te plaatsen (zoals degene die ik had gepost), maar de woorden werden me ongeveer in de mond gelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, maar die jongen was mentaal niet geschikt en is daardoor uiteindelijk nooit echt doorgebroken (en zijn vervelende blessure natuurlijk). Was inderdaad een speciaal geval met veel talent, jammer vooral voor PSV en zijn supporters dat het niet is geworden wat het had kunnen zijn. Ik probeer echt niet meer dit soort flauwe reacties te plaatsen (zoals degene die ik had gepost), maar de woorden werden me ongeveer in de mond gelegd.

Je weet dat je zelf begon met 'Goh wat een ster is dat geworden', he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terugkomend op alle reacties op mijn berichtje over de financiën.

Ik bedoelde niet dat dat helemaal niet belangrijk is. Het is alleen zo infantiel om constant te discussiëren over doorverkooppercentages of investeringsfondsen en te F5en of een televaag of ED journalistje weer een nieuw 'artikel' heeft geplaatst. Jullie zijn verslaafd aan nieuws waarvan meer dan de helft onzin/onwaarheden bevat. Dat is de voetbalwereld. Non-nieuws.

Financiën zijn echter wel zeer belangrijk en de levensader van een club. Maar ik heb in deze staf wel genoeg vertrouwen dat ze niet het Feyenoord met Makaay ed achterna gaan. Vandaar ook de creatieve constructies. Natuurlijk is het mooier om ala Ajax zelfopgeleide spelers voor een beste pot geld te verkopen, maar nu is dat nog niet erg realistisch omdat de jeugd niet goed genoeg is om zo sterk door te stromen. De sterken uit Jong stranden toch in middelmaat, zoals Bergwijn, Ritzmaier, Vloet, Brenet. Locadia op het randje en Zoet geslaagd. Net als Depay natuurlijk. Maar in dat opzicht lopen we wel nog lichtjaren achter op Ajax en daar moet je ook realistisch in zijn. Niet gefoceerd de eigen jeugd er door drukken. Wel vraag ik mij af waarom beloften zoals Rigo en Gudm niet wat vaker mochten invallen. Hoeft niet eens 20 wedstrijden. Beetje testen. Zo'n Bergwijn moest er nu ineens staan als basisspeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol omdat die andere spelers 3x beter zijn. Het zijn allemaal grote talenten maar Obispo en Rigo hebben nog een hele achterstand op Isimat en van Ginkel. Als je dat doet gaat je selectie er gewoon op achteruit. Neemt niet weg dat de betere jeugdspelers zeker veel meer kansen moeten krijgen. Maar Cocu vindt blijkbaar van niet. Ik vind het onbegrijpelijk dat Gudmundsson zijn debuut nog niet gemaakt heeft na zo'n sterk seizoen bij Jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol omdat die andere spelers 3x beter zijn. Het zijn allemaal grote talenten maar Obispo en Rigo hebben nog een hele achterstand op Isimat en van Ginkel. Als je dat doet gaat je selectie er gewoon op achteruit. Neemt niet weg dat de betere jeugdspelers zeker veel meer kansen moeten krijgen. Maar Cocu vindt blijkbaar van niet. Ik vind het onbegrijpelijk dat Gudmundsson zijn debuut nog niet gemaakt heeft na zo'n sterk seizoen bij Jong.

Dan moet die ibispo wel echt poepslecht zijn, want ver achter liggen op isimat is een prestatie op zich. Dit is toch geen PSV materiaal man die fransman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet die ibispo wel echt poepslecht zijn, want ver achter liggen op isimat is een prestatie op zich. Dit is toch geen PSV materiaal man die fransman

Ach joh, Obispo is iemand die op termijn echt wel het eerste kan halen, maar Isimat is echt niet zo slecht als je nu zegt. Net onder PSV-niveau imo, maar Obispo is net 18, er zijn er maar weinig uit de eigen jeugd die dan wél op PSV-niveau zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach joh, Obispo is iemand die op termijn echt wel het eerste kan halen, maar Isimat is echt niet zo slecht als je nu zegt. Net onder PSV-niveau imo, maar Obispo is net 18, er zijn er maar weinig uit de eigen jeugd die dan wél op PSV-niveau zitten.

Daar verschillen onze meningen dan in, ik vind isimat bij lange na niet het niveau hebben wat nodig is voor PSV 1. Beetje een speler die zo in het rijtje met eric addo past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij doet me zo erg aan dit filmpje denken, vanaf 00:45. Niet alleen met deze post hoor, maar gewoon in het algemeen.

[YOUTUBE]EQ-TtgAMtQs[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites