WillieColón Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus On 8/26/2024 at 1:40 AM, timpy00 said: Omdat ik Olij overschat vind. Niet voor Sparta ofzo wel voor een topclub. Dit moet je me even uitleggen. Rollen de ballen tegen PSV op een andere manier? Zou hun overmacht kunnen verklaren hoor. Zo niet, dan stopt die Olij de ballen in Eindhoven toch ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 53 minuten geleden zei WillieColón: Dit moet je me even uitleggen. Rollen de ballen tegen PSV op een andere manier? Zou hun overmacht kunnen verklaren hoor. Zo niet, dan stopt die Olij de ballen in Eindhoven toch ook gewoon. Snap wel wat timpy bedoelt (denk ik). Als je er bij Sparta 5 tegenhoudt en 1 doorlaat, ligt de nadruk op die 5 die je tegen hebt gehouden. Bij een topclub op die ene die je doorlaat. Zou het overigens wel willen zien, hoe hij zich zou houden bij een topclub. Is toch, door wat ik net noemde, een heel andere druk die op een keeper staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 1 uur geleden zei WillieColón: Dit moet je me even uitleggen. Rollen de ballen tegen PSV op een andere manier? Zou hun overmacht kunnen verklaren hoor. Zo niet, dan stopt die Olij de ballen in Eindhoven toch ook gewoon. Kijk naar Babos bij NAC en NEC behoorde hij tot de beste keepers van de Eredivisie maar bij Feyenoord nooit echt iets bijzonders laten zien. Bij kleinere clubs krijg je per saldo veel meer te doen en kan je groeien in een wedstrijd en valt een eventueel foutje minder op als je net 5 ballen er goed uitgehouden heb. Als je dat zelfde foutje maakt bij 2 schoten op doel tegen valt dat een stuk meer op. Daarnaast is er het mentale deel maar dat is een stuk lastiger vooraf te voorspellen van voor de tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillieColón Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus (bewerkt) 19 minutes ago, MetalMichael said: Snap wel wat timpy bedoelt (denk ik). Als je er bij Sparta 5 tegenhoudt en 1 doorlaat, ligt de nadruk op die 5 die je tegen hebt gehouden. Bij een topclub op die ene die je doorlaat. Zou het overigens wel willen zien, hoe hij zich zou houden bij een topclub. Is toch, door wat ik net noemde, een heel andere druk die op een keeper staat. Dat kan ik begrijpen inderdaad. Je krijgt bij PSV wel een stuk minder schoten tegen dus je hoeft maar 2-3 keer scherp te zijn. Maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het aantrekken van keepers ligt sowieso gevoelig. Heb het gevoel dat het vaker een flop is dan een succes. Als je een beetje een bal kan stoppen beland je al heel snel in de absolute top. Zie overigens liever Olij dan een Pasveer op 40 jarige leeftijd. Die kan al jaren niet meer bij de hoeken. 28 augustus bewerkt door WillieColón Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 12 minuten geleden zei WillieColón: Dat kan ik begrijpen inderdaad. Je krijgt bij PSV wel een stuk minder schoten tegen dus je hoeft maar 2-3 keer scherp te zijn. Maar dat is allemaal koffiedik kijken. Het aantrekken van keepers ligt sowieso gevoelig. Heb het gevoel dat het vaker een flop is dan een succes. Als je een beetje een bal kan stoppen beland je al heel snel in de absolute top. Zie overigens liever Olij dan een Pasveer op 40 jarige leeftijd. Die kan al jaren niet meer bij de hoeken. Olij vind ik sowieso een beetje overschat. Maar zoals de anderen al uitleggen is een goede keeper zijn voor een topclub iets heel anders als voor een club als Sparta. Kijk bijvoorbeeld zo'n Barkas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Gelukkig laat Vaessen het wel zien dat je bij een topclub gewoon kunt schitteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 2 minuten geleden zei Djurovski: Gelukkig laat Vaessen het wel zien dat je bij een topclub gewoon kunt schitteren Over overschatte keepers voor topclubs gesproken is dit inderdaad een mooi voorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus (bewerkt) Dag geen tijd gehad om het PSV topic te checken. Zie allemaal berichten, ik denk allemaal nieuwe geruchten. Gaat het verdomme over Olij, wat is dit nou?! Vanmorgen weer even naar Elferink geluisterd in z’n podcast. Daar word je niet per sé positiever van EDIT; Lodi kan waarschijnlijk ook een streep door 28 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Citaat PSV wil niet meer met hen in gesprek, zo is de Engelse club inmiddels duidelijk geworden. Brighton wilde aanvankelijk zo'n tien miljoen euro voor Boscagli betalen en opnieuw met PSV praten om een hoger bod te doen, maar de leiding heeft laten weten dat er geen mogelijkheid meer is om hem over te nemen. Bij PSV zit de poort op slot, zo verzekeren bronnen rond de situatie. Contract is contract, is het oordeel van de Eindhovense club. Daarna was het voor Brighton klik, tuut, tuut, tuut en is het gesprek beëindigd. Klik, tuut tuut met de groetjes van Stewart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus (bewerkt) 7 uur geleden zei The Saint: Klik, tuut tuut met de groetjes van Stewart Positieve hieraan is wel dat de tijd dat we iedereen zo maar lieten gaan voor een appel en een ei wel voorbij is. Hoop wel dat ze Olli dan nog ergens weten te verleiden om alsnog te verlengen. Geef die gozer een vette upgrade qua contract met een verkoopclausule van 20-25M om hem tegemoet te komen. PSV schijnt nog tot einde week op Itakura te ‘gokken’. Als dat niet lukt, zouden de pijlen op Mees Hilgers gaan. Dan had je toch beter Ramalho kunnen houden? @Jotew; Hilgers staat er bij de Twente supporters toch ook niet louter positief op? Meen me te herinneren dat daar ook best wat kritiek op was. 29 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus (bewerkt) @Michaelinho* Ik heb zelf recent nog uitgesproken dat ik Bruns (in potentie) beter vind. Hilgers is momenteel onze beste CV, maarja dat is niet zo gek met 2 jeugdspelers en een Alec van Hoorenbeeck naast je, aanwinst Lagerbielke heb ik nog niks van gezien. Hij is mij te wisselvallig. Tegen RB Salzburg was hij één van de weinigen die rechtop bleef staan, maar tegen bijvoorbeeld een RKC een week later kan hij er weer met 2 x geel of direct rood vanaf en/of heeft hij weer een ontzettende poedel, achterlijke inspeelpasses, staat hij verkeerd, dekt hij verkeerd. Dus tsja 100% overtuigend is het allemaal nog niet inderdaad. Hij moet wel blijven spelen komend seizoen i.p.v. ergens op de bank belanden, want ik geloof nooit dat hij dan nog een stap verder kan zetten in zijn ontwikkeling. Van wat ik hoor van supporters is het voornamelijk: Hilgers is vervangbaar. Maargoed, het is nu al de 29e natuurlijk. Als PSV morgen of overmorgen aanklopt dan ga je het met 10 miljoen niet redden. Althans als die slapjanus van een Bruggink de poot een keer stijf houdt. En dan ben ik er wel heel huiverig voor wat dan Hilgers zijn vervanger moet gaan worden, want er moet sowieso wat bij. De vervanger van Propper liet al lang op zich wachten, en ook de rechtsback hebben ze al ik weet niet hoelang kennis van gehad toen ze Brenet op straat zetten. Je mag van een BVO dat ze bepaalde lijstjes klaar hebben liggen. 29 augustus bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 21 minuten geleden zei Jotew: @Jotew ik heb zelf recent nog uitgesproken dat ik Bruns (in potentie) beter vind. Hilgers is momenteel onze beste CV, maarja dat is niet zo gek met 2 jeugdspelers en een Alec van Hoorenbeeck naast je, aanwinst Lagerbielke heb ik nog niks van gezien. Hij is mij te wisselvallig. Tegen RB Salzburg was hij één van de weinigen die rechtop bleef staan, maar tegen bijvoorbeeld een RKC een week later kan hij er weer met 2 x geel of direct rood vanaf en/of heeft hij weer een ontzettende poedel, achterlijke inspeelpasses, staat hij verkeerd, dekt hij verkeerd. Dus tsja 100% overtuigend is het allemaal nog niet inderdaad. Hij moet wel blijven spelen komend seizoen i.p.v. ergens op de bank belanden, want ik geloof nooit dat hij dan nog een stap verder kan zetten in zijn ontwikkeling. Van wat ik hoor van supporters is het voornamelijk: Hilgers is vervangbaar. Maargoed, het is nu al de 29e natuurlijk. Als PSV morgen of overmorgen aanklopt dan ga je het met 10 miljoen niet redden. Althans als die slapjanus van een Bruggink de poot een keer stijf houdt. En dan ben ik er wel heel huiverig voor wat dan Hilgers zijn vervanger moet gaan worden, want er moet sowieso wat bij. De vervanger van Propper liet al lang op zich wachten, en ook de rechtsback hebben ze al ik weet niet hoelang kennis van gehad toen ze Brenet op straat zetten. Je mag van een BVO dat ze bepaalde lijstjes klaar hebben liggen. Meer dan 10 miljoen voor Hilgers?! Welke munteenheid bedoel je dan? 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Als je na dit alles met alleen Mees Hilgers op de proppen komt, mag je van mij part met pek en veren de stad uit worden gejaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus (bewerkt) 16 minuten geleden zei Arezo: Meer dan 10 miljoen voor Hilgers?! Welke munteenheid bedoel je dan? 😅 Het is 29 augustus, is jong-oranje international, nog maar 23, ligt nog tot '27 vast (pas verlengt), 100 wedstrijden voor Twente 1 gespeelt, onbetwist basisspeler, PSV zit met de handen in het haar zo kort voor het sluiten van markt, FC Twente speelt Europa League. Dan moet Bruggink echt uit een ei komen wil hij met 3 miljoen akkoord gaan. Oke 10 is misschien meer hoop natuurlijk, maar dan spreek ik even vanuit mijn supporters hart . Moeten ook niet doen dat Jordan Teze ik weet niet hoeveel klasses beter is op zijn 24e, en ik ook hij bracht 10 miljoen op. PSV heeft dan wel liggen slapen overigens, tot vorige week had hij namelijk een clausule dat hij voor een x-bedrag weg mocht, ik meen rond de 4. 29 augustus bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 1 minuut geleden zei The Saint: Als je na dit alles met alleen Mees Hilgers op de proppen komt, mag je van mij part met pek en veren de stad uit worden gejaagd Achja, bij ons is er nog altijd geen vervanger voor Brenet, en komen ze met een 24-jarige huurspeler van Celtic op de proppen als vervanger voor Propper die in maart dit jaar voor het laatst welgeteld 4 minuten in competitieverband heeft mee gedaan. Kan altijd erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 1 uur geleden zei The Saint: Als je na dit alles met alleen Mees Hilgers op de proppen komt, mag je van mij part met pek en veren de stad uit worden gejaagd 1 uur geleden zei Jotew: Het is 29 augustus, is jong-oranje international, nog maar 23, ligt nog tot '27 vast (pas verlengt), 100 wedstrijden voor Twente 1 gespeelt, onbetwist basisspeler, PSV zit met de handen in het haar zo kort voor het sluiten van markt, FC Twente speelt Europa League. Dan moet Bruggink echt uit een ei komen wil hij met 3 miljoen akkoord gaan. Oke 10 is misschien meer hoop natuurlijk, maar dan spreek ik even vanuit mijn supporters hart . Moeten ook niet doen dat Jordan Teze ik weet niet hoeveel klasses beter is op zijn 24e, en ik ook hij bracht 10 miljoen op. PSV heeft dan wel liggen slapen overigens, tot vorige week had hij namelijk een clausule dat hij voor een x-bedrag weg mocht, ik meen rond de 4. 1 uur geleden zei Jotew: Achja, bij ons is er nog altijd geen vervanger voor Brenet, en komen ze met een 24-jarige huurspeler van Celtic op de proppen als vervanger voor Propper die in maart dit jaar voor het laatst welgeteld 4 minuten in competitieverband heeft mee gedaan. Kan altijd erger Heb sowieso het idee dat ze bij PSV al weken liggen te slapen. Ze zijn nu nog spelers aan het bekijken, dat wekt de indruk dat de lijstjes dus alles behalve compleet zijn. En vervolgens zet je in de laatste weken ook nog eens in op allemaal spelers die of een giga salaris in het buitenland verdienen (Lodi bijv.). Of spelers waarvan je weet dat de club waarvan je ze wilt kopen ook al beperkt in de verdedigers zitten (Itakura, Hilgers etc.). Ik snap daar dus echt helemaal geen reet van. Uiteindelijk hebben ze de marktwaarde van Sepp van de Berg natuurlijk ook helemaal verkeerd ingeschat. Vanwege zijn home-grown status super interessant voor Premier League clubs. En als je dan zelf denk dat je hem voor 12-15M kunt ophalen en hij gaat uiteindelijk voor 30M. Dan zit je er toch behoorlijk naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik vind het toch wel heftig om te zien dat wij in Nederland zo weinig daadkracht hebben deze zomer. Vrijwel geen enkele club is er eind augustus nog niet klaar voor. Het lijkt wel alsof er iets staat te gebeuren waar de clubs al meer vanaf weten want iedereen pakt niet echt door. Hoe the F moeten wij zo in Europa ons gaan weren met zulke selecties. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 11 minuten geleden zei Michaelinho*: Heb sowieso het idee dat ze bij PSV al weken liggen te slapen. Ze zijn nu nog spelers aan het bekijken, dat wekt de indruk dat de lijstjes dus alles behalve compleet zijn. En vervolgens zet je in de laatste weken ook nog eens in op allemaal spelers die of een giga salaris in het buitenland verdienen (Lodi bijv.). Of spelers waarvan je weet dat de club waarvan je ze wilt kopen ook al beperkt in de verdedigers zitten (Itakura, Hilgers etc.). Ik snap daar dus echt helemaal geen reet van. Uiteindelijk hebben ze de marktwaarde van Sepp van de Berg natuurlijk ook helemaal verkeerd ingeschat. Vanwege zijn home-grown status super interessant voor Premier League clubs. En als je dan zelf denk dat je hem voor 12-15M kunt ophalen en hij gaat uiteindelijk voor 30M. Dan zit je er toch behoorlijk naast. Dit is de grootste blunder ja. Ik denk dat ze echt wel een lijstje met namen hadden maar dat veel daarvan inmiddels of al getransfereerd zijn of geen interesse/contract verlenging. Te lang aan van den Berg vastgehouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik vind het toch wel heftig om te zien dat wij in Nederland zo weinig daadkracht hebben deze zomer. Vrijwel geen enkele club is er eind augustus nog niet klaar voor. Het lijkt wel alsof er iets staat te gebeuren waar de clubs al meer vanaf weten want iedereen pakt niet echt door. Hoe the F moeten wij zo in Europa ons gaan weren met zulke selecties. Bizar. Mooie dubbele ontkenning wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Baumgartl is vrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 55 minuten geleden zei Grote Ree: Mooie dubbele ontkenning wel. Haha. Het was nog veel te vroeg. De tweede koffie zat er nog niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 15 miljoen geboden op Itakura, zal het dan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Volgens artikel op Voetbalzone had niet alleen Hilgers maar ook Itakura tot voor kort een afkoopclausule in zijn contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Zou mooi zijn, want lijkt mij niet dat Gladbach binnen nu en morgen 20:00 een waardige vervanger weet te halen, en daarom het bod dus sowieso af zal wijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 8 minuten geleden zei Kelvin: Volgens artikel op Voetbalzone had niet alleen Hilgers maar ook Itakura tot voor kort een afkoopclausule in zijn contract. Tot 30 juni inderdaad. Voor de 15 miljoen die nu geboden zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten