cimbomcu Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Mede-eigenaar wordt hem niet. Wat je nu zegt kun je ook doen zonder zo'n samenwerking. Wanneer je dit aangaat ga je bijvoorbeeld een toptalent scouten die een City nog niet op het oog heeft bijvoorbeeld, dan ga je naar City toe en beveel je zo'n toptalent bij ze aan en vraag je of je die talent mag huren. Help je alleen maar die clubs mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Mede-eigenaar wordt hem niet. Wat je nu zegt kun je ook doen zonder zo'n samenwerking. Wanneer je dit aangaat ga je bijvoorbeeld een toptalent scouten die een City nog niet op het oog heeft bijvoorbeeld, dan ga je naar City toe en beveel je zo'n toptalent bij ze aan en vraag je of je die talent mag huren. Help je alleen maar die clubs mee. Dat doe je alleen als die speler voor jezelf niet haalbaar is natuurlijk, dus dan kan je er wel wat aan hebben. Maar wat er in zo'n samenwerking precies gebeurt weten wij nog helemaal niet, dus daar ga ik ook niet al teveel over oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Naja feit blijft dat je je eigen scouts inzet (en betaald) om toptalenten voor City (bijvoorbeeld) te scouten. Denk dat een verkeerde manier van beleid voeren is. Maar goed dat vind ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Verwacht jij dat psv scouts met toptalenten aan gaan komen die de City scouts hebben gemist dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Verwacht jij dat psv scouts met toptalenten aan gaan komen die de City scouts hebben gemist dan? Dat denk ik wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Naja feit blijft dat je je eigen scouts inzet (en betaald) om toptalenten voor City (bijvoorbeeld) te scouten. Denk dat een verkeerde manier van beleid voeren is. Maar goed dat vind ik.. Hoezo is dat een feit? Een samenwerking =/= scouten voor topclubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Naja feit blijft dat je je eigen scouts inzet (en betaald) om toptalenten voor City (bijvoorbeeld) te scouten. Denk dat een verkeerde manier van beleid voeren is. Maar goed dat vind ik.. Zal in de praktijk wel anders gaan. PSV scouts komen een leuke speler tegen -> doen een bod -> speler te duur -> bij city aankloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Waarom speelde die Zinchenko eigenlijk nooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 (bewerkt) Waarom speelde die Zinchenko eigenlijk nooit? Omdat het toch geen vleugelspeler bleek en hij (nog) niet goed genoeg was. 27 mei 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 mei 2017 Share Geplaatst 27 mei 2017 Waarom speelde die Zinchenko eigenlijk nooit? Had wat mij betreft meer speeltijd mogen krijgen. Maar is wel wat jong en onstuimig, wellicht wilden ze dat niet omdat er nog van alles op het spel stond. Was bij Jong PSV wel echt heel goed altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Waarom speelde die Zinchenko eigenlijk nooit? Omdat de trainer hem nooit opstelde :p Nee een raadsel wat mij betreft. Schijnt ook een echt trainingsbeest te zijn, naast zijn prachtige technische kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 mei 2017 Share Geplaatst 28 mei 2017 Hm aight, bedankt voor de antwoorden. Snap wel dat je zo iemand niet zomaar kan opstellen als je toch betere opties denkt te hebben, maar dit zal denk ik niet helpen als ze nog eens aankloppen bij City voor iemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Hector Moreno naar AS Roma. Las dat Isimat ook naar Duitsland gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Jammer, maar had wel verwacht dat hij zou vertrekken. Mooie club voor hem. Ben benieuwd wie er gaan komen dan. Moeten nu zeker 2 centrale verdedigers bij. Lozano is gisteren overigens gespot in Eindhoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Hele verdediging vertrekt dan? Zoet misschien ook, zullen we mooi halverwege het seizoen ingespeeld zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 (bewerkt) Enige positieve is dat hij zo vroeg vertrekt. Beste speler afgelopen seizoen (of iig één van de minst matige), laag bedrag. Kan wel huilen, maakt me iig zeer negatief. 13 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Wel benieuwd wat Brands/PSV gaat doen deze zomer. Arias, Zoet, Guardado, Willems, Propper en dan Moreno kunnen zomaar allemaal vertrekken, tel daarbij op dat De Jong en Van Ginkel al weg zijn, dan moet er toch een hele renovatie plaats gaan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Aanvullen met eigen jeugd. Oh nee..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Aanvullen met eigen jeugd. Oh nee..... Wees maar gerust, de bank zal komend seizoen grotendeels uit jeugdspelers bestaan (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Wees maar gerust, de bank zal komend seizoen grotendeels uit jeugdspelers bestaan (y) Dat is ook de plek waar ze het meeste gaan groeien natuurlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Dat is ook de plek waar ze het meeste gaan groeien natuurlijk... Hij heeft het toch over aanvullen? En ik sluit basis ook nergens uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Hij heeft het toch over aanvullen? En ik sluit basis ook nergens uit Noem eens wat talenten die basis gaan spelen dan? Ik kom niet verder dan Hendrix. De rest heeft of de kans nog niet gehad, of sneeuwt een beetje onder zoals Bergwijn afgelopen seizoen. Snap ook totaal niet dat je Moreno voor dit bedrag laat gaan. DE leider van je verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Noem eens wat talenten die basis gaan spelen dan? Ik kom niet verder dan Hendrix. De rest heeft of de kans nog niet gehad, of sneeuwt een beetje onder zoals Bergwijn afgelopen seizoen. Snap ook totaal niet dat je Moreno voor dit bedrag laat gaan. DE leider van je verdediging. Ja dat is allemaal afwachten natuurlijk, maar Hendrix, Brenet, Locadia en Bergwijn maken kans op basis. En spelers als De Wijs, Van Bruggen, Lundqvist, Rosario. Gudmundsson, Paal en Lammers waarschijnlijk mee op trainingskamp. Verder natuurlijk afwachten wie er wel en niet gaan spelen, want er gaat ongelofelijk veel gebeuren deze zomer. Wat betreft Moreno, PSV heeft toegezegd niet moeilijk te doen bij een mogelijke mooie stap, anders was hij überhaupt niet gekomen. Wel heel zonde inderdaad, had het ook niet zien aankomen (ondanks dat het dus eigenlijk best voorspelbaar was). Maar goed, wordt wel lastig nu met een hele nieuwe verdediging + keeper waarschijnlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Ja dat is allemaal afwachten natuurlijk, maar Hendrix, Brenet, Locadia en Bergwijn maken kans op basis. Allevier al volwaardige selectiespelers, niet wat Pino bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Allevier al volwaardige selectiespelers, niet wat Pino bedoelde. Elsjorro begon over Hendrix, zij zijn zelfde categorie ongeveer. En het andere rijtje is waar Pino het over had, opvulling (en misschien nog wel meer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten