Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Op 30-9-2020 om 09:01 zei The Saint:

Nieuw seizoen, nieuwe kansen zullen ze wel gedacht hebben. John de Jong zal nu toch wel hopen dat er nog een telefoontje komt uit Turkije om hem te slijten.

Uit Griekenland dus.

Op 1-10-2020 om 11:09 zei Hwb:

Mooi, Ihattaren volgend jaar bij Ajax op 10...

Even serieus: wat is er met Obispo? Heeft het volgens mij vorig jaar aardig gedaan bij Vitesse, wordt al langer gezien als groot talent en heeft nu nog niet bij de selectie gezeten. Is hij geblesseerd? Want die kun je anders in de Eredivisie (en misschien het buitenland) ook gewoon slijten denk ik. Heeft ook nog maar contract voor 1 jaar, dus nu geen speeltijd én geen transfer is op alle manieren negatief voor PSV.

Obispo is al een tijdje aan het kwakkelen met blessuretjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het was een wereldse pot voetbal weer. Het jaagt allemaal lekker af, maar de boel is zo lek als een mandje.

Schmidt mag ook wel eens aangesproken worden op deze denigrerende wissels. Nu Piroe die voor 20 seconden moet invallen. Hij stond verdomme al 10 minuten klaar langs de lijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei The Saint:

Nou, het was een wereldse pot voetbal weer. Het jaagt allemaal lekker af, maar de boel is zo lek als een mandje.

Schmidt mag ook wel eens aangesproken worden op deze denigrerende wissels. Nu Piroe die voor 20 seconden moet invallen. Hij stond verdomme al 10 minuten klaar langs de lijn.

Heel bijzonder ja. Viergever op linksback is ook echt armoe.. Al was de hele verdediging zo lek als wat vandaag. Rosario ook weer een dramatisch pot gespeeld. Maar die koopt ieder seizoen zijn basisplek geloof ik :cab:

Her en der wel wat leuke dingen gezien, maar kan nog niet zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van onze Roger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viergever op lb is inderdaad om te janken. Gelukkig dat Max er snel weer bij is. 

Sadilek en Baumgartl beide waarschijnlijk nog exit. Blijft weinig over zo, of heeft John de Jong extreem veel vertrouwen in de laatste uren van de transferperiode om de selectie nog op pijl te trekken. 

Met 5 spelers op de bank, zoals tegen Fortuna, lijkt me nou niet bepaald de bedoeling. Paar COVID-19 gevallen en je hangt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik die Fein even als middenvelder zie en Van Ginkel ook nog komt, dan vraag ik me wel af hoe je de speelminuten gaat verdelen. Bayern zal Fein niet verhuren om hem vervolgens veelal te laten banken en ook Van Ginkel komt natuurlijk om te spelen. 

Rosario heeft zijn basisplaats weer afgekocht voor een jaar, dus die gaat er niet uit. En Sangare is net gehaald als de gedroomde middenvelder. Nu zou die Fein nog als aanvallende middenvelder kunnen spelen als vervanger van Bruma, maar dan nog. Oja en dan vergeet ik nog even dat we Jorrit en Mo ook nog hebben lopen..

Vind het sowieso vrij pijnlijk dat zo'n beetje alle (veel te dure) aankopen van vorig seizoen na 5 oktober ergens anders op huurbasis spelen. Alleen Boscagli is dan nog over, maar dat is natuurlijk ook nog steeds een zeer beperkte verdediger. Van al die andere gasten is het kapitaal natuurlijk compleet verdampt en we halen daar veelal huurspelers voor terug. Kortom, volgend seizoen kun je wederom helemaal opnieuw beginnen met bouwen. Zeker omdat je er vanuit kan gaan dat je Malen kwijt bent na dit seizoen. 

EDIT:

Vergeet voor het gemaak ook Guti nog even.. 

EDIT2:

Lees nu op transfermarkt dat PSV zich gemeld schijnt te hebben bij Chelsea voor Malang Sarr. 

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Hwb:

Baumgartl blijft.

Dat vind ik dan niet eens zo erg. Zeker gezien het beperkte aantal opties centraal achterin. En van alle aankopen vorig jaar is dit in potentie de minst slechte wat mij betreft. Ik weet dat hij ook in sommige KKD wedstrijden zelfs dramatisch gespeeld heeft. Maar ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Ik hoop stiekem nog dat het een groot gebrek aan vertrouwen was. 

Hopelijk komt hij er samen met Schmidt nog uit. 

Geen witte rook nog rondom Fein en MvG tot zover. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Michaelinho*:

Dat vind ik dan niet eens zo erg. Zeker gezien het beperkte aantal opties centraal achterin. En van alle aankopen vorig jaar is dit in potentie de minst slechte wat mij betreft. Ik weet dat hij ook in sommige KKD wedstrijden zelfs dramatisch gespeeld heeft. Maar ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Ik hoop stiekem nog dat het een groot gebrek aan vertrouwen was. 

Hopelijk komt hij er samen met Schmidt nog uit. 

Geen witte rook nog rondom Fein en MvG tot zover. 

Op dat niveau bedoel je? Want hij heeft niet in de KKD gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites