Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Chiemel:

PSV gaat nog maar één verdediger halen? Is de spoeling ook heel erg dun achterin toch? 

Ja.. buitenkansje hebben ze het over. Zou dan iemand moeten zijn die links centraal en linksback kan spelen. Spoeling is dun ja. Teze, Ramalho, Bella-Kochap, Sambo en Van Aanholt zijn allemaal vertrokken. Dan blijft onderstaand over. 

Rechtsachter

Karsdorp (niet fit)

Ledezma (aanvallende middenvelder)

Centraal

Boscagli

Flamingo 

Nagalo (nog niet getekend volgens mij)

Obispo (wéér maanden geblesseerd)

Linksachter

Dest (geblesseerd)

Mauro (geblesseerde gelegenheids-back)

Oppegard (kan er niks van)

Dams (Komt net ruiken)

Gespekte kas, maar een flink jas uitgedaan wat betreft verdedigende kwaliteit. Snap dan ook niet dat Stewart tevreden is met deze transferperiode. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer onbegrijpelijk eigenlijk, scoren ook een onvoldoende. Alleen wellicht een dikke voldoende voor het behouden van de rest. Als Boscagi bijvoorbeeld nog uitvalt, dan heb je echt een serieus probleem. Op de backs ook geen spelers die even CV kunnen spelen, alleen Schouten dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Ook weer onbegrijpelijk eigenlijk, scoren ook een onvoldoende. Alleen wellicht een dikke voldoende voor het behouden van de rest. Als Boscagi bijvoorbeeld nog uitvalt, dan heb je echt een serieus probleem. Op de backs ook geen spelers die even CV kunnen spelen, alleen Schouten dan. 

Dams wel, maar ook dan komt die pas net kieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Marcel Brands, zojuist bij ESPN is het na Ndala klaar. Wat mij betreft dan toch echt een onvoldoende voor Stewart. Nagalo is leuk voor de toekomst (hopelijk). Karsdorp een gok en verder haal je dan achterin helemaal niets naast Flamingo. Voor CL echt veel en veel te mager wat mij betreft. 

Waarom kon PSV niet uitkomen bij zo’n Lotomba bijvoorbeeld? Gaat me niet om hem specifiek, maar zo moeilijk kan dat toch niet zijn :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het toch wat positiever in. Je moet niet vergeten dat Stewart, Dest definitief heeft vastgelegd en ook Tillman die in mijn ogen de absolute top kan halen.

Dan heb je Ramalho laten gaan en Flamingo er voor terug gehaald. Dat is in mijn ogen een verbetering in kwaliteit en al helemaal in waarde, daar achter heb je dan Nagalo en komt Obispo er ook nog aan, wat helemaal geen slechte cv is mits fit. En Schouten kan je ook altijd nog op die positie neerzetten.

Op rechts vervang je dan Teze voor Karsdorp. Een kleine gok inderdaad, maar genoeg ervaring dat ik het ook wel aan zou durven (100+ wedstrijden voor AS Roma). 

Op links zal je het met Mauro, Dams of misschien wel Boscagli moeten doen tot Dest terug is. En in het ergste geval met Oppegard. Had inderdaad wel een versterking voor aangetrokken kunnen worden, maar ik snap ook dat je niet voor elke geblesseerde een nieuwe speler koopt en al helemaal als je niet de juiste kandidaat voor de juiste prijs vind. Hou ‘t geld dan maar in de zak.

En dan heb je ook nog werkelijk elke topspeler binnen boord weten te houden. Iets wat ons werkelijk geen enkel seizoen lukt.

Ik had ook liever Itakura zien komen en PSV heeft toen ook te lang vastgehouden aan de transfer van Van de Berg. Maar ik denk dat we over het algemeen gewoon goede zaken hebben gedaan en onze selectie versterkt hebben, dat is nog wel eens anders geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LouisPSV:

Ik zie het toch wat positiever in. Je moet niet vergeten dat Stewart, Dest definitief heeft vastgelegd en ook Tillman die in mijn ogen de absolute top kan halen.

Dan heb je Ramalho laten gaan en Flamingo er voor terug gehaald. Dat is in mijn ogen een verbetering in kwaliteit en al helemaal in waarde, daar achter heb je dan Nagalo en komt Obispo er ook nog aan, wat helemaal geen slechte cv is mits fit. En Schouten kan je ook altijd nog op die positie neerzetten.

Op rechts vervang je dan Teze voor Karsdorp. Een kleine gok inderdaad, maar genoeg ervaring dat ik het ook wel aan zou durven (100+ wedstrijden voor AS Roma). 

Op links zal je het met Mauro, Dams of misschien wel Boscagli moeten doen tot Dest terug is. En in het ergste geval met Oppegard. Had inderdaad wel een versterking voor aangetrokken kunnen worden, maar ik snap ook dat je niet voor elke geblesseerde een nieuwe speler koopt en al helemaal als je niet de juiste kandidaat voor de juiste prijs vind. Hou ‘t geld dan maar in de zak.

En dan heb je ook nog werkelijk elke topspeler binnen boord weten te houden. Iets wat ons werkelijk geen enkel seizoen lukt.

Ik had ook liever Itakura zien komen en PSV heeft toen ook te lang vastgehouden aan de transfer van Van de Berg. Maar ik denk dat we over het algemeen gewoon goede zaken hebben gedaan en onze selectie versterkt hebben, dat is nog wel eens anders geweest.

Je hebt ook zeker geen ongelijk hoor. Maar mijn supportershart had voor de defensie op meer gehoopt. 

Overigens vind ik wel dat je op Obispo niet (meer) kunt bouwen gezien zijn blessures. En ook Schouten iedere keer een linie laten zakken vind ik verre van ideaal. Word hij zelf ook niet blij van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-8-2024 om 23:05 zei Urbeto:

De foto die je ziet is van een taxirit waar hij ogenschijnlijk onder de invloed van drugs of verwante middelen was toen hij door Roma aan Feyenoord verhuurd werd enkele jaren terug. 

Waar ik me meer aan stoor is zijn maniertjes in het veld. Hij werd wel eens uitgefloten bij Feyenoord en dan schoot hij uit frustratie een bal hard het publiek in zonder dat het spel daar aanleiding toe gaf. Zo ga je niet met supporters om. In de Conference League finale was het destijds ook continu etteren en rollebollen geblazen. Een speler met enige vorm van klasse doet dat niet tegen de club waar hij alles aan te danken heeft. Dit soort kleutergedrag maakt je simpelweg niet populair op Zuid. Degelijke rechtsback, walgelijke gozer. Zou hem niet graag in het shirt van m'n club zien. 

Wel met spelers die gewoon hun best hebben gedaan en hele mooie transfers heeft gemaakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Magikarp:

Ja. 1) Hoort erbij. 2) Kwam ook niet uit de lucht vallen.

Hmm vind het uitfluiten van (ex) eigen spelers maar niks. Maar goed gebeurt wel bij meer clubs helaas. Groningen is er ook best goed in. Maar hou wel van het soort speler die dan gewoon een bal richting iemands hoofd stuurt die fluit. De klootzakjes op het veld dus. Worden er helaas steeds minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Djurovski:

Wel met spelers die gewoon hun best hebben gedaan en hele mooie transfers heeft gemaakt?

1. Karsdorp viel in die periode op door zijn nonchalante houding. Dat was bijvoorbeeld thuis tegen de Graafschap het geval toen hij de 0-1 inleidde. Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te begrijpen dat het bij Feyenoord al vrij snel goed is als je maar hard werkt, maar dan moet daar wel sprake van zijn. 

2. In die periode had Karsdorp nog geen transfer gemaakt, dus die vlieger gaat natuurlijk niet op. 

Als iemand een kutpot speelt of er met de pet naar gooit mag er best gefloten worden. Dat heb je gewoon te slikken als speler. Maargoed, ik heb Karsdorp nog nooit op enige zelfreflectie kunnen betrappen dus verrassend was zijn houding niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zou er trouwens met Noa zijn? Petertje doet daar namelijk echt bizar geheimzinnig over..

’Ik wil daar niks over zeggen.’

’Jullie (pers) hoeven ook niet alles te snappen.’

’Over sommige dingen mag ik ook niks zeggen.’ 

Bosz was echt ook zichtbaar geagiteerd. Hele vreemde situatie weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Michaelinho*:

Wat zou er trouwens met Noa zijn? Petertje doet daar namelijk echt bizar geheimzinnig over..

’Ik wil daar niks over zeggen.’

’Jullie (pers) hoeven ook niet alles te snappen.’

’Over sommige dingen mag ik ook niks zeggen.’ 

Bosz was echt ook zichtbaar geagiteerd. Hele vreemde situatie weer. 

Of Peter is geagiteerd omdat Noa nog niet fit is of hij is geagiteerd omdat de pers dondersgoed weet dat je tegenwoordig niks meer mag vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites