Bolderbast Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 15 minuten geleden zei timpy00: Ziet er bij hem altijd dreigend uit maar rendement valt vies tegen toch? Zeker. Maar ik vind het wat overtrokken om hem op basis van de wedstrijd van gister uit te lichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 37 minuten geleden zei Bolderbast: Zeker. Maar ik vind het wat overtrokken om hem op basis van de wedstrijd van gister uit te lichten. Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 13 minuten geleden zei timpy00: Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk. Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 5 minuten geleden zei Bolderbast: Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Nee maar de keuze voor Bakayoko zegt dus dan al een hele hoop. Zeker als ze Sule vaak op Lozano zetten. Persoonlijk denk ik dat voorzetten naar de goal draaiend ook dreigender zijn dan van de goal af. Buiten dat je dan ook nog de keuze hebt voor een overlap te creëren en daardoor dus in het algemeen makkelijker tot een voorzet kan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 9 uur geleden zei Bolderbast: Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben. Nee joh, dat werkt toch niet meer. Hoe easy is dat om te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart 31 minuten geleden zei cimbomcu: Nee joh, dat werkt toch niet meer. Hoe easy is dat om te verdedigen. Als ze naar mij hadden geluisterd dan hadden ze 1-2 gewonnen. Proof me wrong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Het is nog niet veel he. Veerman heel slordig ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 5 minuten geleden zei Erwin.: Het is nog niet veel he. Veerman heel slordig ook De winterstop heeft ons sowieso totaal niet goed gedaan. Sinds de hervatting is zeker de helft minder als daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat een lachertje, zuiver doelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 6 minuten geleden zei Jotew: Wat een lachertje, zuiver doelpunt Ja valt over te twisten natuurlijk. Het is in ieder geval een feit dat Benitez er als een watje in ging. Als hij wel telt mag je ook niks zeggen wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wat is die Kooij een ontzettende clown zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Past wel bij de wedstrijd. Wat een verschrikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Lozano man. Gelukkig is er een Pepi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Dankjewel Joey Kooij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart (bewerkt) 2 minuten geleden zei Erwin.: Lozano man. Gelukkig is er een Pepi Lozano . Die is zo hopeloos slecht dat hij zelfs zo’n bal op een presenteerblaadje niet maakt. Inderdaad geluk met Pepi. Geloof dat we verder niet echt mogen klagen met deze uitslag 17 maart bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Wees gelukkig met die punten. Gadverdamme tyfes zooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Lozano lekker banken volgende potten en Dest op linksbuiten, lijkt wel of hij gewoon iedere week een nieuwe ondergrens weet te bereiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Dit blijven toch wel erg mooie overwinningen We spelen wel echt met manke vleugels, dat gaat met de week slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Gaat Kooij mee op de huifkar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 minuten geleden zei Jotew: Gaat Kooij mee op de huifkar? Hoop voor jullie dat Higler de volgende ontmoeting mag fluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 4 minuten geleden zei Jotew: Gaat Kooij mee op de huifkar? Zit wel erg diep of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Zojuist zei The Saint: Zit wel erg diep of niet En terecht.. weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart (bewerkt) Waarom de ophef dan? Zat in ‘t stadion dus niks meegekregen van TV. Gaat ‘t om die afgekeurde goal? Volgens mij word hij gewoon de goal in gebeukt en word hier echt altijd voor gefloten. 17 maart bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 9 minuten geleden zei joostmakaay: Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen. Ik vind het niet zinvol om het succes van PSV dit seizoen op arbitraal geluk af te schuiven - dat zou immers veel te makkelijk zijn - maar dat moment in de beker is toch eigenlijk het enige moment waar je op dit vlak pech hebt gehad dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten