Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Bolderbast:

Zeker. Maar ik vind het wat overtrokken om hem op basis van de wedstrijd van gister uit te lichten.

Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Ja dat wel eens. Maar dat Bakayoko dubbel gedekt wordt en hij niet zegt wel al iets natuurlijk.

Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. 

Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bolderbast:

Dat is toch niet heel gek? Je kunt niet zowel de links- als rechtsbuiten dubbel dekken. Anders kun je niet twee aanvallers voorop houden. Tsja, of je moet een Atletico Madrid willen zijn. 

Vind het wel zonde dat je alleen maar naar binnenkomende vleugelspelers ziet. Als je Pepi nog binnen de lijnen brengt dan zou ik Baka op links zetten en Mexicaantje op rechts. Maar dit zie je nooit meer in het hedendaagse voetbal, dus daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Zal wel met opkomende backs te maken hebben.

Nee maar de keuze voor Bakayoko zegt dus dan al een hele hoop. Zeker als ze Sule vaak op Lozano zetten.

Persoonlijk denk ik dat voorzetten naar de goal draaiend ook dreigender zijn dan van de goal af. Buiten dat je dan ook nog de keuze hebt voor een overlap te creëren en daardoor dus in het algemeen makkelijker tot een voorzet kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bolderbast:

Nee joh, dat werkt toch niet meer. Hoe easy is dat om te verdedigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Erwin.:

Lozano man. 

Gelukkig is er een Pepi

Lozano :-D. Die is zo hopeloos slecht dat hij zelfs zo’n bal op een presenteerblaadje niet maakt. Inderdaad geluk met Pepi. 

Geloof dat we verder niet echt mogen klagen met deze uitslag ;c

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom de ophef dan? Zat in ‘t stadion dus niks meegekregen van TV. Gaat ‘t om die afgekeurde goal? Volgens mij word hij gewoon de goal in gebeukt en word hier echt altijd voor gefloten.

bewerkt door LouisPSV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei joostmakaay:

Men draait wel enorm door met dat PSV al heel het seizoen de scheids mee heeft gehad, het kwartje valt zeker vaker onze kant op dan die van de tegenstander, maar in bijvoorbeeld de beker tegen Feyenoord krijg je hem gewoon op een veel belangrijker moment veel harder tegen.

Ik vind het niet zinvol om het succes van PSV dit seizoen op arbitraal geluk af te schuiven - dat zou immers veel te makkelijk zijn - maar dat moment in de beker is toch eigenlijk het enige moment waar je op dit vlak pech hebt gehad dit seizoen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites