Spring naar bijdragen

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Vind je dat jammer ja?

ik voorzie namelijk dat Bosz ABSOLUUT niet houd van die maniertjes en gedrag van Lang. Echt een recept voor disaster dit. 

Sowieso een verschrikkelijke transfer dit. Veel te veel geld, kwal van een gozer en een trainer die van normaal doen houdt. Op naar Lang FC in Eindhoven. 

Al meteen 10x minder zin in het nieuwe seizoen. Depay was al erg genoeg een paar jaar terug :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk eigenlijk dat Lang het heel goed gaat doen. Hij heeft natuurlijk wel zijn maniertjes, maar hij is een hele goede voetballer. Als hij je naar de Champions League schiet is hij het geld meteen waard. Ook denk ik dat hij goed bij Simons past.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Weten ze bij PSV dat ze ook verdedigers nodig hebben?

10 minuten geleden zei Erwin.:

Volgens mij denken ze nog steeds dat Moreno hier speelt. Zo'n beetje de laatste fatsoenlijke verdediger

Het lijkt wel als er ergens in een club manifest staat dat er alleen geïnvesteerd mag worden in aanvallers. Met Pepi en evt. die kwal is al 90% van het budget op gok ik. 

Hebben welgeteld 0 goede verdedigers in de selectie :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Het lijkt wel als er ergens in een club manifest staat dat er alleen geïnvesteerd mag worden in aanvallers. Met Pepi en evt. die kwal is al 90% van het budget op gok ik. 

Hebben welgeteld 0 goede verdedigers in de selectie :-D

Dit zie je bij heel veel clubs in Nederland. Ook bij Utrecht is dit mij opgevallen. Veel geld uitgegeven aan goede aanvallers maar Utrecht is niet goed in verdedigen. Verdedigen is sowieso snel een probleem in Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gelijk in paniek. Een tweede spits was er niet en een vervanger voor Gakpo was ook nog niet gehaald. We hebben dik gecasht op Gakpo en Madueke, en Sangaré gaat ook voor 37 mil de deur uit. Verdedigers komen echt nog wel. Ben juist blij dat we gelijk optijd zijn met onze selectie rond te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei LouisPSV:

Niet gelijk in paniek. Een tweede spits was er niet en een vervanger voor Gakpo was ook nog niet gehaald. We hebben dik gecasht op Gakpo en Madueke, en Sangaré gaat ook voor 37 mil de deur uit. Verdedigers komen echt nog wel. Ben juist blij dat we gelijk optijd zijn met onze selectie rond te maken.

Ben bang dat die 37 bij lange na niet gehaald gaat worden, tot nu toe geen enkele club echt concreet geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit dat interview met Lang op PSV TV te kijken. Maar die gozer is toch gewoon permanent stoned? Of de hersencapaciteit is zo beperkt dat er geen aansturing meer over is om de ogen normaal open te houden. 

Verder best een prima interview hoor. Behalve dan dat hij een heel verhaal ophangt waarom hij voor nr 7 heeft gekozen, met allerlei redenen. Om dan af te sluiten met, ja ze hadden Xavi 10 al beloofd anders had ik die gepakt :-D

Zo.. en nu genoeg gemopperd over Lang. Dat ‘ie er maar 50 maakt dit seizoen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

''Iedereen kent Noa Lang''

Wanneer mensen over zichzelf in de derde vorm gaan praten weet je dat er wat aan de hand is.

Himan heeft geen flauw idee waar je het over hebt. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites