Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Thierryvane:

Kan echt genieten van dit soort beelden:

Even los van het feit dat het vrij bijzonder is dat je alleen maar 'helemaal niets in Amsterdam' roept als je net zelf de beker hebt gewonnen, kan ik me wel voorstellen dat je daar als Ajacied echt de tering in hebt als je dat hoort in het stadion:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Arezo:

Zal in potentie toch wel beter zijn dan Luuk de Jong? Anders zou ik stoppen met voetballen als Pepi was (ook als ik Kokki was overigens). Is een begin 20er, doorselecteren lijkt me logisch

Hangt wel erg af van hoeveel je voor die gozer gaat betalen. Zie PSV wel weer een miljoen of 5-6 betalen om vervolgens weer een flop in huis te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Augsburg heeft hem vorig jaar voor 16 miljoen gekocht.

Op z'n wiki staat 20 miljoen dollar met add ons, neerkomt op 18,5 miljoen euro. Maar 16 wil ik ook best geloven. In ieder geval teveel geld om hem namens PSV bij Augsburg te kunnen wegkopen, hooguit huren. Is ook de duurste MLS speler ooit die naar Europese club is gegaan en duurste Augsburg aankoop ooit, kan me ook niet voorstellen dat ze hem van de hand gaan doen. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites