LouisPSV Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Gefeliciteerd PSV'ers! Draak van een wedstrijd, pracht van een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Kan echt genieten van dit soort beelden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Kan echt genieten van dit soort beelden: Even los van het feit dat het vrij bijzonder is dat je alleen maar 'helemaal niets in Amsterdam' roept als je net zelf de beker hebt gewonnen, kan ik me wel voorstellen dat je daar als Ajacied echt de tering in hebt als je dat hoort in het stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 20 uur geleden zei Michaelinho*: Wat is die Tadic een ongelooflijke irritante bloedzuiger zeg. Brr.. Die is nog 2 graadjes erger dan Toivonen Ongekend he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Gefeliciteerd nog jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Guti lijkt nu toch wel zeker te willen/gaan vertrekken einde seizoen. Snap ik volkomen van zijn kant, al zou ik best wel vertrouwen hebben in het blok Guti - Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar imo is Guti - Veerman complementairder aan elkaar dan Sangaré - Veerman. Guti vangt beter de verdedigende manco's van Veerman op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Guti was ooit bedoeld als ''gunstje'' aan/voor Lozano, ik vind half wonder hij nu pas deze zomer weggaat..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 mei 2023 Share Geplaatst 2 mei 2023 Nou nou gunstje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zou er nog gevoetbald gaan worden vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Dat vroegen ze zich bij Groningen ook af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Toch wel dus. Hopelijk nu Luukske op de bank houden rest van zijn carrière. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Simons blijft zo bizar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Wat een fenomeen is het, samen met Veerman by far de belangrijkste spelers van dit PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 53 minuten geleden zei joostmakaay: Wat een fenomeen is het, samen met Veerman by far de belangrijkste spelers van dit PSV. Bizar hè.. hou m’n hart al vast richting de zomer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Iemand hier onder de indruk van Pepi? Heb er geen beeld bij en ziet er naar uit dat PSV hem prioriteit nr2 heeft gemaakt, na behouden van Xavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Prima spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Maar is hij ook goed genoeg voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Jeetje, zo had ik het nog niet bekeken. Een hele goede vraag dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Als ze hem als prioriteit zien vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Zal in potentie toch wel beter zijn dan Luuk de Jong? Anders zou ik stoppen met voetballen als Pepi was (ook als ik Kokki was overigens). Is een begin 20er, doorselecteren lijkt me logisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 6 uur geleden zei Arezo: Zal in potentie toch wel beter zijn dan Luuk de Jong? Anders zou ik stoppen met voetballen als Pepi was (ook als ik Kokki was overigens). Is een begin 20er, doorselecteren lijkt me logisch Hangt wel erg af van hoeveel je voor die gozer gaat betalen. Zie PSV wel weer een miljoen of 5-6 betalen om vervolgens weer een flop in huis te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Augsburg heeft hem vorig jaar voor 16 miljoen gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei MetalMichael: Augsburg heeft hem vorig jaar voor 16 miljoen gekocht. Op z'n wiki staat 20 miljoen dollar met add ons, neerkomt op 18,5 miljoen euro. Maar 16 wil ik ook best geloven. In ieder geval teveel geld om hem namens PSV bij Augsburg te kunnen wegkopen, hooguit huren. Is ook de duurste MLS speler ooit die naar Europese club is gegaan en duurste Augsburg aankoop ooit, kan me ook niet voorstellen dat ze hem van de hand gaan doen. 19 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten