Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Dysproz:

@Skkky50 Mooie post maar ben het op een paar punten oneens.

- De Jong gaat nooit 12 miljoen opleveren.

- Manolev was veel beter dan Behich.

- Aboukhlal is veel beter dan Mauro.

- Ik snap niet waarom je Henrique zou halen als die ongeveer in dezelfde situatie als Romero zit. 

Aboukhlal is toch vooral een heel andere speler dan Mauro. Mauro is ook geen buitenspeler, meer een 10/2e spits. Het is alleen zo'n klein opdondertje dat ik denk dat hij het daarom niet gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Erwin.:

Aboukhlal is toch vooral een heel andere speler dan Mauro. Mauro is ook geen buitenspeler, meer een 10/2e spits. Het is alleen zo'n klein opdondertje dat ik denk dat hij het daarom niet gaat halen.

Andere positie ook inderdaad maar aangezien Sky hem als back up voor rechtsbuiten had. Wordt inderdaad niets meer met Mauro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Klopt, maar het was ook maar als back-up. Ik kon me niet één, twee, drie een back-up voor de rechtsbuiten positie bedenken, en Mauro is een behendige, snelle jongen, die toch wat kan.

10 uur geleden zei joostmakaay:

PSV gaat echt geen 10+ miljoen voor een spits neertellen wanneer ze Lammers en Romero in de gelederen hebben, derbij heeft Piroe vandaag nog verlengd dus lijkt dat zou een hele grote naaistreek zijn voor hem. 

Het is natuurlijk ook niet per sé zo dat dit het meest realistische transferbeleid is van PSV. Ik geef alleen aan wat ik zou doen, als ik technisch directeur zou zijn. ;) Ik denk namelijk dat Pedro er in Nederland minstens 20 in zou kunnen schieten in zijn eerste seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Volg je de Braziliaanse competitie of zo?

Statitisch gezien natuurlijk, hè. Ik volg niet de Braziliaanse competitie nauwlettend of zo. Maar heb wel wat dingen van hem gezien. Over hem wordt niet veel gesproken, terwijl tien doelpunten in negentien wedstrijden in de Braziliaanse Eredivisie behoorlijk wat is voor een 21-jarige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Pino:

Dus eigenlijk is het nergens op gebaseerd?

Wat? Dat hij een goede aankoop is? Gebaseerd op zijn productiviteit in de Braziliaanse Eredivisie (bij 12 van de 32 doelpunten betrokken voor Fluminense in 2018), waar ik het nu al drie, vier keer over gehad heb. Bovendien is online genoeg te zien over en van die jongen. Ik geef nog aan dat hij tien in negentien heeft gemaakt, en vervolgens kom je met antwoord "Dus het is nergens op gebaseerd?"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt van iedereen leuke filmpjes posten natuurlijk. En de kracht van de Braziliaanse competitie is voor ons toch lastig in te schatten.

Fluminense is neem ik aan een vd topclubs in Brazilië dan doet Lammers het toch beter bij een middenmotor in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Pino:

Je kunt van iedereen leuke filmpjes posten natuurlijk. En de kracht van de Braziliaanse competitie is voor ons toch lastig in te schatten.

Fluminense is neem ik aan een vd topclubs in Brazilië dan doet Lammers het toch beter bij een middenmotor in Nederland.

Fluminense eindigde vorig jaar twaalfde in de Braziliaanse competitie. Dat je van iedereen leuke filmpjes kan maken, begrijp ik. Zulke videos geven alleen wel een beeld van op welke wijze hij speelt. Die tien doelpunten vallen natuurlijk niet zomaar uit de lucht. David Neres maakte er drie uit acht toen hij naar Ajax ging.

bewerkt door Skkky50
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Pino:

Ja maar je kunt een speler toch daar niet op waarderen? Past hij wel bij PSV? Hoe speelt hij precies? Wat hoor type spits is hij. Daarom zijn spelers die alleen gekocht zijn op beelden ook altijd mislukt. 

Of hij in het systeem past is natuurlijk aan Van Bommel. Als hij niet op zoek is naar een technische spits, dan zal hij het niet worden, nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Bommel zal wel vasthouden aan zijn basis 11, maar op deze manier gaat het echt niet lukken. Wat een verschrikkelijk spel de laatste potten. Enige die je nog zou kunnen inpassen om bv AZ goed te bestrijden is Guti voor Sadilek denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Niels:

Van Bommel zal wel vasthouden aan zijn basis 11, maar op deze manier gaat het echt niet lukken. Wat een verschrikkelijk spel de laatste potten. Enige die je nog zou kunnen inpassen om bv AZ goed te bestrijden is Guti voor Sadilek denk ik. 

Dan ben je de thuiswedstrijd tegen AZ vergeten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap vooral niet waarom we eerst volgens Bommel altijd aan plan A moesten vasthouden qua speelwijze en spelers en nu* opeens allerlei dingen vernaderd worden, terwijl het toch behoorlijk aardig liep?

*tweede seizoenshelft 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Gebrek aan scorend vermogen op het middenveld oplossen door je spits op het middenveld te zetten. Dat werkt tegen kleintjes, maar niet in een uitwedstrijd tegen de nr. 4.

Denk dat komend seizoen een middenveld met Sadilek, Guti en Ihattaren hoop biedt. Van Hendrix en Pereiro moet men echt af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites