Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de mol? 2016

Mvdv

Wie is de mol? 2016  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2016

• Annemieke Schollaardt
    • Klaas van Kruistum
    • Tim Hofman

Aanbevolen berichten

Twijfel nog steeds tussen Annemieke, Klaas en Rop. Marjolein wordt te opzichtig in beeld gebracht dus die is het sowieso niet. Tim speelt teveel de kandidaat(al kan dat ook een tactiek zijn), zelfde geldt eigenlijk voor Taeke. En van Cecille kan ik geen hoogte krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Yes, had hetzelfde idee. Denk dat er wel 2000 lag ofzo. Ik verwacht in de finale opdracht een shot van dit kist met meer geld.

Tja, iets meer dan 1000 had ik wel verwacht. Aan de andere kant waren er nu 3 opdrachten, waar er soms ook 2 opdrachten zijn geloof ik.

Altijd 3, al is soms 1 van de drie zo slecht dat je het geen opdracht kunt noemen. Dan is het eigenlijk de executie, met een odpracht in zich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier was het eigenlijk vanaf aflevering 1 [tekst]Marjolein, totdat ze elke aflevering haar fouten en dommigheden steeds duidelijker in beeld gingen brengen, toen was al vrij snel duidelijk dat dat niet meer kon,[/tekst] en we weten allemaal hoe dat is geëindigd ;c Op dit moment geen idee meer, zouden nog steeds stuk of drie mensen kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonden jullie niet dat Klaas maar weinig geld uit de kist haalde?

Haha ik dacht precies hetzelfde. Hij kan er makkelijk 3 briefjes in hebben laten zitten.

Maar aan de andere kant, de andere kandidaten waren op 5 meter afstand, teveel risico dat iemand even uitstapt en zelf ook nog even kijkt... Dan zou het hele spel al voorbij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites