Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei La Pulga:

@KyrillMag ik een shirtje voor je kopen met Auba achterop? :D

Hoef ik niet maar wel attent van je. Als je shirt voor me wil kopen liever Arsenal 3e shirt die gele van dit seizoen :D:mrgy:

Oh en ik wou je nog vertellen Vlahovic voor 70 miljoen kan oplopen naar 83 miljoen naar Juventus mooi balen voor mijn club Arsenal dit :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://t.co/NUh5G9jZ1P 

Gekkenhuis. Trainer die bij Madrid U12 werd ontslagen omdat hij tegen zijn staf had geroepen dat ze een meisje moesten scoren voor een groepsverkrachting, wordt nu aangenomen bij het vrouwenteam van Rayo Vallecano, die van die uitspraak wisten. En Rayo geeft aan die beslissing niet terugdraaien, ondanks dat de supporters daar massaal toe hebben opgeroepen. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Pierre-Emerick Aubameyang has arrived in Barcelona. The deal is still not done and talks are ongoing.

Aubameyang is making "financial sacrifices" to get the deal over the line and is ready to take a medical if and when a deal is agreed.

Lekker hoor, Sky en BBC melden beide dat Auba is gearriveerd in Barcelona voor een keuring.

Wordt nog druk in de voorhoede in de 2e seizoenshelft :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei neva:

Hahaha, vind het wel mooi. Halen alleen maar aanvallers en geen van hun kan het niveau aan. Laat dan Abde staan of zet Dani Alves rechtsvoor. Manmanman...

Ferran Torres kan het niveau wel aan, hoor. 

Waarom heb je het over rechtsvoor trouwens? Aubameyang lijkt mij voor in de spits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Ferran Torres kan het niveau wel aan, hoor. 

Waarom heb je het over rechtsvoor trouwens? Aubameyang lijkt mij voor in de spits.

Sorry, dat had meer betrekking op Adama.

Ferran Torres kan het wel ja, maar als je al zoveel middelmatige aanvallers hebt lopen en je haalt er 2 spelers van bedroevend niveau bij... Zonde van het weinige kapitaal dat ze hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Regis:

Kan toch niet joh. Gaat de komende 100 jaar geen club zijn die dit staaltje wanbeleid overtreft.

Mooi toch. Vind het wel vermakelijk 🤣

Kan overigens nog wel een hele interessante carousel worden op de laatste dag. Om Auba te kunnen huren moet Barcelona eigenlijk Dembele verkopen. Hij schijnt aangeboden te zijn bij PSG, die hem best willen. Echter moeten zij minstens 2 tot 3 spelers verkopen om binnen de FFP regels van de UEFA en Ligue 1 te blijven als ze Dembele in willen schrijven. Dat zorgt er weer voor dat PSG drie man heeft aangeboden bij Newcastle United > Kurzawa, Draxler en een nog onbekende speler..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Fun fact: met Braithwaite en Traoré heeft Barça nu 2/3e van de voorhoede van Middlesbrough in 2017. Dat team werd toen 5e in de Championship. ;c 

Zo, da's een leuk random feitje. Eentje die vast eens ergens in een voetbalquiz voorbij gaat komen, thanks :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en het wordt nog mooier 🤣

Citaat

Arsenal are surprised Pierre-Emerick Aubameyang has arrived in Barcelona before a deal has been agreed, Sky Sports News has been told. The financial side of the deal yet to be sorted. Talks continue between both clubs over what percentage of his wages Barcelona will pay. Aubameyang has already agreed to make “financial sacrifices” to facilitate the move.

Spits is gewoon op eigen houtje vertrokken naar Spanje met ze bontkraag. Hilarisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Erwin.:

Dude, het gaat hier wel over een minderjarig team he

Citaat

We need to grab a girl, but overage so we don’t get ourselves into trouble.

Niet dat groepsverkrachting dan opeens wel door de beugel kan, maar om er toch ff inhoudelijk op in te gaan. 

Haha lekker naar de Totally Show geluisterd @PJHoutman

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites