Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Spaans voetbal

Fabian.

Recommended Posts

7 uur geleden zei Sick Blik:

Zo wat wordt hier weinig gepost.

Maar goed, ik wilde ff zeggen dat Mbappé geen wereldtop is. Fysiek misschien wel, maar technisch en al helemaal mentaal gewoon niet.

Hele hoge verwachtingen vanaf zijn aankomst maar lijkt wel een soort te zijn opgeblazen. Was natuurlijk echt heel goed maar langdurig op dat niveau presteren is alleen voor weinige weggelegd. Denk dat ze in Madrid wel even achter de oren krabben, maar ik vind dat ze zich hier wel op hebben verkeken. Laatste jaar/jaren waren al niet geweldig bij PSG imo.

Ik hoop dat het ze ook niet gaat lukken om ze ingeschreven te krijgen. Genieten :D Frenkie op huurbasis naar City om het seizoen af te maken i.p.v. Rodri? Vraag me alleen af of hij en Mikky dat willen omdat dat ze natuurlijk een jong zoontje hebben.

Edited by Rogier.

Op 1-1-2025 om 15:43 zei timpy00:

Je mag toch hopen dat Barca een keer echt moet boeten voor hun idioterie. Lekker naar 4e niveau een doorstart maken.

Grootste grafclub ter wereld.

Vindt jij ze erger dan RKC? 

Hopelijk gaat het snel een beetje normaal bij me cluppie, als ik zo met de cijfers om zou gaan in het bedrijf was ik allang al failliet man. Maar ik hou wel van ze, vooral met de spelers die jaarlijks doorbreken vanuit de jeugd. Al die gekke aankopen hoeft dan ook niet van mij, de jeugd is al goed genoeg joh. 

Op 1-1-2025 om 13:04 zei Rogier.:

Ik hoop dat het ze ook niet gaat lukken om ze ingeschreven te krijgen. Genieten :D Frenkie op huurbasis naar City om het seizoen af te maken i.p.v. Rodri? Vraag me alleen af of hij en Mikky dat willen omdat dat ze natuurlijk een jong zoontje hebben.

Denk dat Frenkie wel wil, rol van een spelersvrouw blijft bijzonder. Die chick van Taylor ook; ,Dan pak ik mijn hond en katten en gaan we morgen nog naar een zonnige stad’’, zegt ze.

Die waant zich al helemaal aan de Spaanse Costa oid. Die denkt dat Kenneth voor Valencia kiest als die ook naar een subtopper oid in Engeland kan  

1 uur geleden zei La Pulga:

Vindt jij ze erger dan RKC? 

Hopelijk gaat het snel een beetje normaal bij me cluppie, als ik zo met de cijfers om zou gaan in het bedrijf was ik allang al failliet man. Maar ik hou wel van ze, vooral met de spelers die jaarlijks doorbreken vanuit de jeugd. Al die gekke aankopen hoeft dan ook niet van mij, de jeugd is al goed genoeg joh. 

Ik vind Barca helemaal kut, mogen omvallen van mij met beleid van laatste jaren.

RKC mag van mij prima bestaan, maar vind ik gewoon niet zo'n speciale club.

Alleen dat kapsel van Vini verdiend al een rode kaart.

Ongetwijfeld dat die geprovoceerd werd door die keeper maar jemig jongen. Je kan zo goed voetballen en bijna iedereen haat je puur vanwege je gedrag en gejank. Die is echt niet goed in z’n bovenkamer. 

Op 1-1-2025 om 13:04 zei Rogier.:

Intussen heeft Barcelona geld om die spelers te registreren, maar omdat ze dat geld na 1 januari hebben gekregen, is de registratie van beide spelers ongedaan gemaakt. Nu blijkt dus dat je een speler niet twee keer in één seizoen mag registreren bij één club. Dus ongeacht of Barcelona het geld heeft, kunnen Pau Victor en Olmo niet spelen de rest van het seizoen. En nu komt de beste grap, met het geld dat ze hebben gehad voor die verkochte VIP stoelen kunnen ze wel nieuwe spelers aantrekken en registreren.

Wat een klucht.