Sick Blik Gepost December 4, 2024 Share Gepost December 4, 2024 Zo wat wordt hier weinig gepost.  Maar goed, ik wilde ff zeggen dat Mbappé geen wereldtop is. Fysiek misschien wel, maar technisch en al helemaal mentaal gewoon niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 5, 2024 Share Gepost December 5, 2024 7 uur geleden zei Sick Blik: Zo wat wordt hier weinig gepost.  Maar goed, ik wilde ff zeggen dat Mbappé geen wereldtop is. Fysiek misschien wel, maar technisch en al helemaal mentaal gewoon niet. Hele hoge verwachtingen vanaf zijn aankomst maar lijkt wel een soort te zijn opgeblazen. Was natuurlijk echt heel goed maar langdurig op dat niveau presteren is alleen voor weinige weggelegd. Denk dat ze in Madrid wel even achter de oren krabben, maar ik vind dat ze zich hier wel op hebben verkeken. Laatste jaar/jaren waren al niet geweldig bij PSG imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 5, 2024 Share Gepost December 5, 2024 Â deze assist afgelopen dinsdag was wel heel geil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 Soms win je, soms verlies je en soms speel je gelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 2 minuten geleden zei La Pulga: Soms win je, soms verlies je en soms speel je gelijk Zo vat je de laatste drie wedstrijden van Barcelona en Real Madrid wel aardig samen. Atletico zijn de enige die lachen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Zo vat je de laatste drie wedstrijden van Barcelona en Real Madrid wel aardig samen. Atletico zijn de enige die lachen Zaterdag ook nog Barca tegen Atletico, gaat een zware pot worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 15, 2024 Share Gepost December 15, 2024 5 minuten geleden zei La Pulga: Zaterdag ook nog Barca tegen Atletico, gaat een zware pot worden Waar gaan we die kijken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 (edited) Er wordt nog gevoetbald in Spanje trouwens   o kut, sorry Bas. Je mag altijd bij mij komen kijken! Edited December 21, 2024 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 18 minuten geleden zei La Pulga: Â o kut, sorry Bas. Je mag altijd bij mij komen kijken! Nee nu hoeft het niet meer zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee nu hoeft het niet meer zeg Voor de volgende keer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 Huize Pulga huilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 Ik vind de dip van Barcelona erg vervelend voor al die jonge gasten daar, en onze eigen Frenkie en @La Pulga. Maar dit is toch o zo lekker voor Laporta, man wat een arrogante gast is dat zeg, heerlijk  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 31 minuten geleden zei Rogier.: Ik vind de dip van Barcelona erg vervelend voor al die jonge gasten daar, en onze eigen Frenkie en @La Pulga. Maar dit is toch o zo lekker voor Laporta, man wat een arrogante gast is dat zeg, heerlijk  Scoorde Lewandowski maar zo makkelijk als jij dat doet :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 1 Share Gepost January 1 (edited) Ik hoop dat het ze ook niet gaat lukken om ze ingeschreven te krijgen. Genieten  Frenkie op huurbasis naar City om het seizoen af te maken i.p.v. Rodri? Vraag me alleen af of hij en Mikky dat willen omdat dat ze natuurlijk een jong zoontje hebben. Edited January 1 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 1 Share Gepost January 1 Je mag toch hopen dat Barca een keer echt moet boeten voor hun idioterie. Lekker naar 4e niveau een doorstart maken. Grootste grafclub ter wereld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 3 Share Gepost January 3 Op 1-1-2025 om 15:43 zei timpy00: Je mag toch hopen dat Barca een keer echt moet boeten voor hun idioterie. Lekker naar 4e niveau een doorstart maken. Grootste grafclub ter wereld. Vindt jij ze erger dan RKC?  Hopelijk gaat het snel een beetje normaal bij me cluppie, als ik zo met de cijfers om zou gaan in het bedrijf was ik allang al failliet man. Maar ik hou wel van ze, vooral met de spelers die jaarlijks doorbreken vanuit de jeugd. Al die gekke aankopen hoeft dan ook niet van mij, de jeugd is al goed genoeg joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 3 Share Gepost January 3 Op 1-1-2025 om 13:04 zei Rogier.: Ik hoop dat het ze ook niet gaat lukken om ze ingeschreven te krijgen. Genieten  Frenkie op huurbasis naar City om het seizoen af te maken i.p.v. Rodri? Vraag me alleen af of hij en Mikky dat willen omdat dat ze natuurlijk een jong zoontje hebben.  Denk dat Frenkie wel wil, rol van een spelersvrouw blijft bijzonder. Die chick van Taylor ook; ,Dan pak ik mijn hond en katten en gaan we morgen nog naar een zonnige stad’’, zegt ze. Die waant zich al helemaal aan de Spaanse Costa oid. Die denkt dat Kenneth voor Valencia kiest als die ook naar een subtopper oid in Engeland kan   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost January 3 Share Gepost January 3 1 uur geleden zei La Pulga: Vindt jij ze erger dan RKC?  Hopelijk gaat het snel een beetje normaal bij me cluppie, als ik zo met de cijfers om zou gaan in het bedrijf was ik allang al failliet man. Maar ik hou wel van ze, vooral met de spelers die jaarlijks doorbreken vanuit de jeugd. Al die gekke aankopen hoeft dan ook niet van mij, de jeugd is al goed genoeg joh.  Ik vind Barca helemaal kut, mogen omvallen van mij met beleid van laatste jaren. RKC mag van mij prima bestaan, maar vind ik gewoon niet zo'n speciale club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 3 Share Gepost January 3 Hup Valencia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 3 Share Gepost January 3 Alleen dat kapsel van Vini verdiend al een rode kaart.  Ongetwijfeld dat die geprovoceerd werd door die keeper maar jemig jongen. Je kan zo goed voetballen en bijna iedereen haat je puur vanwege je gedrag en gejank. Die is echt niet goed in z’n bovenkamer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost January 4 Share Gepost January 4 Lekker voor hem, wat een kneus is dat zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 4 Share Gepost January 4 Golasooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost January 5 Share Gepost January 5 Op 1-1-2025 om 13:04 zei Rogier.: Ik hoop dat het ze ook niet gaat lukken om ze ingeschreven te krijgen. Genieten  Frenkie op huurbasis naar City om het seizoen af te maken i.p.v. Rodri? Vraag me alleen af of hij en Mikky dat willen omdat dat ze natuurlijk een jong zoontje hebben.  Intussen heeft Barcelona geld om die spelers te registreren, maar omdat ze dat geld na 1 januari hebben gekregen, is de registratie van beide spelers ongedaan gemaakt. Nu blijkt dus dat je een speler niet twee keer in één seizoen mag registreren bij één club. Dus ongeacht of Barcelona het geld heeft, kunnen Pau Victor en Olmo niet spelen de rest van het seizoen. En nu komt de beste grap, met het geld dat ze hebben gehad voor die verkochte VIP stoelen kunnen ze wel nieuwe spelers aantrekken en registreren. Wat een klucht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 8 Share Gepost January 8 We worden kampioen!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 12 Share Gepost January 12 Hoi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts