glennix Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Als Genk fan zou ik het helemaal niet erg vinden indien Standard zou degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei 2020 Share Geplaatst 5 mei 2020 Standard lijkt gered, meldt Sporza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Eindelijk eens iemand die Club en vooral Verhaege niet wilt geven waar het om vraagt. Als Genkfan ben ik nog trotser dat dat dan mijn club is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 10 uur geleden zei Jaspeeer123: Eindelijk eens iemand die Club en vooral Verhaege niet wilt geven waar het om vraagt. Als Genkfan ben ik nog trotser dat dat dan mijn club is. dat heet : 'niet tegen het verlies kunnen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 (bewerkt) 14 uur geleden zei Aaron21: dat heet : 'niet tegen het verlies kunnen'. Waarom? Omdat er nog 11 speeldagen moeten worden afgewerkt en ze wel geen daler eisen, maar wel eisen dat ze kampioen worden van een onafgewerkte competitie? Brugge werkt puur uit eigenbelang. Zie ook de aansturing naar de Beneliga nadat Verhaege er niet de afschaffing van de PO doorkreeg. 13 mei 2020 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 2 uur geleden zei Jaspeeer123: Waarom? Omdat er nog 11 speeldagen moeten worden afgewerkt en ze wel geen daler eisen, maar wel eisen dat ze kampioen worden van een onafgewerkte competitie? Brugge werkt puur uit eigenbelang. Zie ook de aansturing naar de Beneliga nadat Verhaege er niet de afschaffing van de PO doorkreeg. De Belgische competitie zoals ie nu is is toch een doodbloedend verhaal? Lokeren is er al aan, Oostende bijna, Standard zit in zwaar weer en Moeskroen is ver in blessuretijd gered. Wat heb je nu feitelijk over wat een beetje perspectief heeft? Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Charleroi, Gent, Waregem? Dat zijn er zeven. Kun je Standard daar bijpakken qua potentieël, dan heb je er acht, dat is slechts de helft van je huidige competitie. Neem daar nog bij wat een rotzooi er in 1B en daaronder zit, dan kan ik me goed voorstellen dat Verhaeghe, directeur van een club die wel gezond lijkt en de laatste jaren aardig aan de weg timmert, een samensmelting met de EDV wil. Als je in deze omstandigheden blijft, dan verzuip je. Dat is zowel in eigenbelang als in het belang van het Belgisch voetbal. Niet dat ik per sé voor een BeNeLiga ben trouwens, maar het argument erachter kan ik me goed voorstellen. Overigens zou er natuurlijk geen kampioen uitgeroepen moeten worden, mag hopen dat iedere neutrale persoon het daar over eens is. Maar als de situatie omgekeerd is en Genk stond op zo'n grote voorsprong, dan had jullie voorzitter precies hetzelfde gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 (bewerkt) 34 minuten geleden zei PJHoutman: De Belgische competitie zoals ie nu is is toch een doodbloedend verhaal? Lokeren is er al aan, Oostende bijna, Standard zit in zwaar weer en Moeskroen is ver in blessuretijd gered. Wat heb je nu feitelijk over wat een beetje perspectief heeft? Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Charleroi, Gent, Waregem? Dat zijn er zeven. Kun je Standard daar bijpakken qua potentieël, dan heb je er acht, dat is slechts de helft van je huidige competitie. Neem daar nog bij wat een rotzooi er in 1B en daaronder zit, dan kan ik me goed voorstellen dat Verhaeghe, directeur van een club die wel gezond lijkt en de laatste jaren aardig aan de weg timmert, een samensmelting met de EDV wil. Als je in deze omstandigheden blijft, dan verzuip je. Dat is zowel in eigenbelang als in het belang van het Belgisch voetbal. Niet dat ik per sé voor een BeNeLiga ben trouwens, maar het argument erachter kan ik me goed voorstellen. Overigens zou er natuurlijk geen kampioen uitgeroepen moeten worden, mag hopen dat iedere neutrale persoon het daar over eens is. Maar als de situatie omgekeerd is en Genk stond op zo'n grote voorsprong, dan had jullie voorzitter precies hetzelfde gezegd. Dat laatste zou niet gebeuren aangezien onze voorzitter ook de voorzitter van de JPL is Play-offs hebben de laatste jaren gewoon het niveau enorm de hoogte ingejaagd. Was ook een uithangbord voor talenten aangezien het 10 'topwedstrijden waren'. Het is niet toevallig dat de grootste verkopen in België de laatste jaren gebeuren ( Op Witsel en Fellaini na) en dat de Belgische prestaties Europees verbeterden ( Op Europa League niveau dan vooral maar kom) Ik ben en blijf voorstander van PO. Er zit veel bagger in de clubs ja. Maar veel van die clubs liggen op pakweg 40-50 kilometer van elkaar en zouden dus perfect kunnen fuseren ( zoals nu Kortrijk met Moeskroen en Roeselare aan het bekijken is). Teruggaan naar een competitie met 18 clubs is in mijn ogen terug een achteruitgang. Qua eredivisie zouden enkel Ajax, PSV en AZ van dit seizoen een aanwinst zijn. Feyenoord( in recente jaren), Vitesse, etc is in België ook gewoon subtop denk ik. 13 mei 2020 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 7 uur geleden zei PJHoutman: De Belgische competitie zoals ie nu is is toch een doodbloedend verhaal? Lokeren is er al aan, Oostende bijna, Standard zit in zwaar weer en Moeskroen is ver in blessuretijd gered. Wat heb je nu feitelijk over wat een beetje perspectief heeft? Brugge, Anderlecht, Antwerp, Genk, Charleroi, Gent, Waregem? Dat zijn er zeven. Kun je Standard daar bijpakken qua potentieël, dan heb je er acht, dat is slechts de helft van je huidige competitie. Neem daar nog bij wat een rotzooi er in 1B en daaronder zit, dan kan ik me goed voorstellen dat Verhaeghe, directeur van een club die wel gezond lijkt en de laatste jaren aardig aan de weg timmert, een samensmelting met de EDV wil. Als je in deze omstandigheden blijft, dan verzuip je. Dat is zowel in eigenbelang als in het belang van het Belgisch voetbal. Niet dat ik per sé voor een BeNeLiga ben trouwens, maar het argument erachter kan ik me goed voorstellen. Overigens zou er natuurlijk geen kampioen uitgeroepen moeten worden, mag hopen dat iedere neutrale persoon het daar over eens is. Maar als de situatie omgekeerd is en Genk stond op zo'n grote voorsprong, dan had jullie voorzitter precies hetzelfde gezegd. dat laatste is wat ik bedoelde, haha. @Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Campione! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juli 2020 Share Geplaatst 21 juli 2020 Kan een Brugge fan mij iets vertellen over Loïs Openda? Komt op huurbasis naar Vitesse toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 (bewerkt) 5 september 2020 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 Lekker voor Genk dit zeg. Trainer is nog geen 1,5 maand op post en peert ‘m al naar Kobenhavn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 november 2020 Share Geplaatst 1 november 2020 En dat is de trainer die begin dit seizoen na de eerste 2 competitiewedstrijden al werd ontslagen bij AA Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 https://sporza.be/nl/2020/11/02/zwaar-verdict-voor-zinho-vanheusden-jonge-verdediger-half-jaar-out~1604315543859/ Zo jammer voor die jongen! Groot talent dat op het punt stond om helemaal door te breken. Denk dat op het einde van dit seizoen de grotere clubs voor hem op de stoep hadden gestaan. Zou ook een perfecte aanvulling zijn voor alle Nederlandse topclubs (hoewel waarschijnlijk alleen Ajax hem kan betalen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Jammer genoeg de beelden met geluid bekeken; dat ging door merg en been. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Absoluut zonde. Denk dat elke voetbalsupporter in België, ongeacht club of kleur, Vanheusden het beste wenst. 2e zware knieblessure in zijn jonge carrière ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 1 uur geleden zei FlyD: https://sporza.be/nl/2020/11/02/zwaar-verdict-voor-zinho-vanheusden-jonge-verdediger-half-jaar-out~1604315543859/ Zo jammer voor die jongen! Groot talent dat op het punt stond om helemaal door te breken. Denk dat op het einde van dit seizoen de grotere clubs voor hem op de stoep hadden gestaan. Zou ook een perfecte aanvulling zijn voor alle Nederlandse topclubs (hoewel waarschijnlijk alleen Ajax hem kan betalen). alsof de Nederlandse top beter is dan dan Belgische top, Ajax buiten beschouwing dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 4 minuten geleden zei Aaron21: alsof de Nederlandse top beter is dan dan Belgische top, Ajax buiten beschouwing dan. Dat zeg en denk ik ook niet (behalve Ajax dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei FlyD: Dat zeg en denk ik ook niet (behalve Ajax dan). dat is inderdaad de enige optie in Nederland als die speler een mooie stap wil maken. het is echt jammer voor de Nederlandse competitie dat die ploeg eigenlijk geen tegenstand heeft. dat zeg ik niet alleen door die 0-13 vorige week. Laat ons eerlijk zijn, de kampioen in Nederland is nu alweer bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2020 Share Geplaatst 2 november 2020 Zojuist zei Aaron21: dat is inderdaad de enige optie in Nederland als die speler een mooie stap wil maken. het is echt jammer voor de Nederlandse competitie dat die ploeg eigenlijk geen tegenstand heeft. dat zeg ik niet alleen door die 0-13 vorige week. Laat ons eerlijk zijn, de kampioen in Nederland is nu alweer bekend. Dat dacht ik vorig jaar ook, maar het bleef toch lang spannend (en had nog anders kunnen aflopen zonder Corona). Maar gezien het budget en de selectie zou Ajax het zeker moeten halen. Net als Club Brugge in België trouwens. Die hebben (ruim) de beste selectie, alleen komt het er nog te weinig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Vd Brom op pole position bij Genk. Ik zou als Utrecht zijnde dit niet proberen tegen te houden, maar op zoek gaan naar een betere trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Zullen ze in Utrecht niet rouwig om zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 5 november 2020 Share Geplaatst 5 november 2020 Vreemde move inderdaad. Sowieso vreemd dat Belgische clubs altijd in dezelfde vijver van trainers lijken te vissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Dost blijkbaar rond met Club. Opmerkelijke transfer toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten