Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Rossi:

Ben iig blij dat Brugge het niet geworden is. Laatste tijd wat spanningen met die blaaskaken. Voelden ons daar tegen Gent in februari ook totaal niet welkom itt andere keren.

En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan...

2 minuten geleden zei glennix:

En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan...

tja, Brugge heeft op zich geen slechte selectie. Las wel dat Vanaken in de picture staat in NL? Of dat op dit forum was of ergens anders weet ik niet meer.

2 minuten geleden zei glennix:

Ik woon blijkbaar 45 km van het stadion van Maastricht en  55 km van het Philips stadion in Eindhoven.

Maastricht wil je niet gevonden worden hoor. Was daar laatst omdat zoontje daar keeperstraining had  maar geen gevoelens los gemaakt. Al zou derby tegen Roda wel leuk zijn daar denk ik 

Het stadsplein in Genk stond weer overvol, nu nog! Vorige week tegen Brugge ook. Clement heeft echt een kampioenenploeg van Genk gemaakt! Het talent was er de vorige seizoenen ook al maar dit seizoen spelen ze echt als een team. Het vertrek van Pozuelo heeft het team zelfs sterker gemaakt!

Edited by glennix